הרשמה

חברת Nvidia משיקה גירסא חינמית ל-Omniverse

צעד קטן אל עבר עולם גדול

מוכנים לצלול לעולם חדש ומופלא?

אפשר להגיד ללא כל צל של ספק ששנת 2022 היא יריית הפתיחה של כל נושא העולמות הוירטואלים תלת-מימדיים כדוגמא ה-Metaverse מצידה של חברת Meta וה-Omniverse מצידה של ענקית השבבים Nvidia. על הרעיונות האלה החברות השונות חושבות כבר שנים ארוכות (על פי Nvidia מדובר על כ-20 שנה) ומלאות בעבודה הכנה אך ניראה שהשנה אנו צפויים לקבל את פריצת הדרך המשמעותית בתחום הזה מה שמיד מושך הרבה מאוד תשומת לב אל עבר תערוכת CES 2022 שמתקיימת בימים אלה כשהיא נחשבת כחץ המכווין של עולם הטכנולוגיה לשנה הקרובה.

במסגרת CES הכריזה Nvidia על מספר דברים כמו שני כרטיסי מסך ניידים חדשים, ה-3070Ti וה-3080Ti לצד ה-3050 הנייח שיהיה האח הקטן במשפחה והאח הגדול והמפלצתי החדש של Nvidia שהוא ה-3090Ti. אבל ההכרזה היותר המעניינת היא על השקתה של גירסא חינמית ל-Omniverse אשר תספק גישה ליקום הנוסף לכל המחזיקים בכרטיסי מסך ממשפחת RTX. על פי Nvidia "אומניברס מאפשרת ליוצרים להגביר את שיתוף הפעולה ביניהם, בין היתר עבור הדור הבא של האינטרנט במגוון תחומים: קמעונאות, בידור, יצירה ובענפי התעשייה. יצירת זירות שכאלה היא משימה מורכבת ודורשת לרוב שימוש במגוון רחב של כלי עיצוב בתלת-מימד. אומניברס מחברת בין כלי העיצוב השונים הללו כדי לאפשר יצירה משותפת של עולמות וירטואליים הניתנים להרחבה."

Nvidia למעשה השיקה את ה-Omniverse לפני שנה בגירסאת בטא אך הגירסא החדשה תאפשר לכולם שיתוף קבצים גדולים במיוחד או כלי בינה מלאכותית ליצירת אנימציה תלת מימדית של פנים זזות על בסיס קבצי אודיו על מנת להקל ולזרז משמעותית את עבודת היצירה. כאמור, ה-Omniverse תיהיה זמינה בגירסא חינמית למחזיקי כרטיסי RTX.
מה דעתכם על ההכרזה? האם תנסו את ה-Omniverse? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י