הרשמה

חברת XPG מכריזה על שיתוף פעולה יחד עם ROG

כי עדיף לנצח יחד מאשר להילחם לבד

הנה משהו חדש שלא ידענו שאנחנו צריכים

אחרת מחברות החומרה שצמחו הכי הרבה בשנה האחרונה היא ללא ספק XPG כשאנחנו שומעים עליה יותר יותר. בהתחלה החברה הייתה מוכרת יותר כחברת הבת של יצרנית הזכרונות הוותיקה ADATA אך לאט לאט ניראה ש-XPG בונה את עצמה כחברה ומותג שעומד בכוחות עצמו. כיום החברה מציעה כמה קווי מוצרים שכוללים בין היתר לפטופ, מקלדות (למשל מקלדת ה-Mage שאור ביקר לאחרונה), SSD ושאר חלקי מחשבי כמו מארזים, קירורים למעבד וספקי כח. רוב קווי המוצרים האלו מציגים לנו את הצעדים הראשונים של החברה בתחומים אלו אך יש קו מוצרים אחד ש-XPG עושה טוב במיוחד.

אותו קו מוצרים הוא ללא ספק זיכרונות הראם של החברה כשאני מחשיב כיום את XPG כאחת מיצרניות הראם המובילות בשוק. באופן אישי אני משתמש במחשב שלי בכ-32GB מדגם ה-Spectrix D50 של XPG ואני מרוצה ממנו וממליץ עליו מאוד כשעכשיו הוא אפילו נעשה טוב יותר. לפני מספר ימים XPG הכריזה על שיתוף פעולה חדש עם מותג הגיימינג של אסוס- ROG. שיתוף הפעולה החדש יביא לנו דגם חדש ל-Spectrix D50 שיקרא ה-Spectrix D50 ROG Certified.

כמו שאפשר להבין מהשם ומההודעה לעיתונאות של XPG, שתי החברות עבדו יחד כדי להתאים את ה-D50 במיוחד עבור לוחות האם של אסוס אשר מבוססים על מעבדי אינטל, בשלב זה לא נאמר כלום על לוחות תומכי AMD. בנוסף הזכרונות החדשים עברו בדיקות והתאמות שונות על מנת שיוכלו לספק את ביצועי האוברקלוק הטובים ביותר כאמור, על הלוחות של ROG. העיצוב המוכר של הזכרונות נשאר כמעט זהה אך עכשיו התאורה תומכת ב-AURA Sync ועל גוף הקירור נמצא ציור קטן של ה-ROG Eye. ה-Spectrix D50 ROG Certified יגיע בקיטים של 2 זכרונות שכל אחד בעל נפח של 8GB עם אחריות לכל החיים. אני מחזיק אצבעות שבעתיד ניראה את ה-Spectrix D50 ROG Certified מגיע בנפח של 16GB לסטיק כמו ה-D50 הסטנדרטי.

מה דעתכם על הזכרונות החדשים מבית XPG? גימיק שיווקי או מוצר מפתח? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י