הרשמה

במאי Deathloop מגיב על ההצטרפות של החברה למיקרוסופט ו-Xbox

וחולק את מחשבותיו על האפשרות שהמשחקים יגיעו ל-Game Pass

אז מה חושבים המפתחים על העסקה הגדולה של השנה?

גילוי נאות - ל Arkane Studios שמור מקום חם בליבי. Dishonored של הסטודיו היה המשחק הראשון שעשיתי לו הזמנה מוקדמת, והוא סיפק את הסחורה לחלוטין והיה אחת מחוויות המשחק הטובות ביותר שחוויתי. מאז אני עוקב אחרי Arkane Studios די באדיקות - ואחרי הרכישה המפתיעה של חברת האם Bethesda ע"י Microsoft, קיוויתי לשמוע מהמפתחים איזו שהיא התייחסות בנוגע לעתיד הסטודיו תחת כנפיה עתירות המזומנים של מיקרוסופט.

כאמור, התייחסות זו סוף סוף הגיעה, ומפיו של במאי המשחק Deathloop, דינגה בקאבה (Dinga Bakaba).

נזכיר שבמקור Deathloop היה אקסקלוסיבי לקונסולת ה- PS5 בלבד, אך כרגע לאחר הרכישה ע"י מיקרוסופט מסתמן שיגיע גם למחשב האישי. במאי המשחק בחר, באופן מעט מאכזב, לא להתייחס ללימבו בו המשחק נמצא, ולשאלה מתי והאם בכלל יגיע לקונסולת ה-Xbox של מיקרוסופט, אך כן הרחיב מעט על עתיד הסטודיו ועל הצטרפותו לשירות ה-Xbox Game Pass של מיקרוסופט:

"היכולת להיות חלק מהאקוסיסטם של ה-Xbox Game Pass משנה קצת את הדברים עבורנו, מפני שאנחנו מסוגלים לתפוס מקום מכובד בשירות, ונמשיך ליצור את המשחקים שאנו יוצרים ולעשות את זה טוב. אם הסתכלתם במדיה החברתית, ודאי ראיתם שמשחקים כמו Prey ושני משחקי Dishonored מגיעים לשירות של מיקרוסופט, ואנשים רבים טוענים שכעת חובה לשחק במשחקים האלה ואין תירוץ לא לעשות זאת, זה מאוד מעודד. מדובר בשירות שיאפשר לנו להישאר יצירתיים ולהגיע לקהל ולבנות מערכת יחסים איתו לאורך זמן וזה ממש מרגש".

המטרייה הכלכלית של מיקרוסופט בהחלט מסוגלת לספק למפתחים את החופש האומנותי שיאפשר להם להתעסק ביצירת משחקים מיוחדים, ביזאריים ואקלקטיים שיביאו גיוון מבורך לתעשייה. נקווה רק שהחזון היצירתי של Arkane Studios לא יתנגש עם החזון הפיננסי של מיקרוסופט, ולא ניאלץ לחזות במפלתו של סטודיו מבית ענקית הטכנולוגיה בפעם השנייה, כשחזור כואב לגורלם של Lionhead Studios.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י