הרשמה

תאריך היציאה של Deathloop נדחה לספטמבר

עוד מישהו חש קצת דז'ה וו?

לולאה אינסופית של דחיות

אם עד כה היה למישהו ספק לגבי כך שאנחנו בעיצומו של גל דחיות משחקים, עכשיו הספק הזה התאייד לחלוטין:

בחודשים האחרונים נאלצנו לדווח (בצער רב, יש לומר) על מספר כותרים שנדחו, ביניהם Hogwarts Legacy, Riders Republic,Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 Gotham Knights,Lego Star Wars: The Skywalker Saga. לסטטיסטיקה העגומה הזאת מצטרף גם Deathloop המצופה, שהיה צפוי להשקה בקרוב מאוד ב- 21 למאי הקרוב, וכרגע מסתמן שישוחרר רק במהלך חודש ספטמבר.

במפתחת Arkane Lyon תולים את האשמה בקורונה, ומבהירים שהם מחויבים למימוש החזון שלהם ביחס למשחק, לצד שמירה על בריאות ובטיחות הצוות ועל כלל המעורבים בפיתוח. הצוות מבטיח "להשתמש בזמן הנוסף כדי להשיג את היעד אליו אנו מכוונים: לייצר חוויה כיפית ומסוגננת שתאתגר את מוחם של השחקנים".

הסטודיו כמובן התנצל על הדחייה, והוסיף שהם "מחכים בקוצר רוח להראות לשחקנים דברים נוספים בקרוב". בפרספקטיבה צרכנית מדובר באכזבה גדולה למעריצים ברחבי העולם, אך אולי נסבלת בהתחשב בגורלם של משחקים ששוחררו "לא אפויים" כמו No Man's Sky וכמובן Cyberpunk 2077.

מנקודת המבט של סוני מדובר במכה רצינית ללוח הזמנים של קונסולת ה- PS5, שהסתמכה על Deathloop ככותר מפתח ואחד מהאקסקלוסיבים החזקים שלה, לצד Returnal שישוחרר ב-30 באפריל והכותר החדש בסדרת Ratchet & Clank שישוחרר ב-11 ביוני. בכל מצב אחר היה מדובר אולי במכה קלה בכנף עבור החברה, אבל אם מביאים בחשבון את חוסר היכולת לעמוד בביקוש הגלובלי לקונסולה, את החדירה הממוקדת והעוצמתית שעושה מיקרוסופוט חזרה לשוק באמצעות הגיימפאס ומבול המשחקים שהוא מציע, ואת נתוני המכירות מרקיעי השחקים של ה- Switch של נינטנדו, מצטיירת תמונה שעלולה לגרום לבכירים בענקית הקוריאנית להתחיל להזיע.

כאמור, Deathloop מתוכנן לצאת נכון לעכשיו ב-14 לספטמבר 2021.
האם מדובר בקש ששבר את גב הגמל עבורכם, או שמא התרגלתם ופיתחתם חיסון עדר לדחיות? ספרו לנו איך אתם מרגישים בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י