הרשמה

הצצה חדשה לגיימפליי של The Lord of the Rings: Gollum

מבט חטוף על הבריחה הגדולה מבאראד דור

נחשף טיזר קצר המציג את סביבת העולם במשחק החדש

חדשות טובות למעריצי שר הטבעות ולחובבי גולום במיוחד - טיזר קצר למשחק שר הטבעות: גולום נחשף בחמישי האחרון. הטיזר חושף בפני הצופים מעט מסביבת המשחק, שהיא כאמור העיר באראד דור במורדור, העיר בה גולום נשבה ע"י שר האופל סאורון, וממנה הוא מנסה לברוח במהלך המשחק. בנוסף, ניתן לראות גם קטע פלטפורמינג קצר על קורה מאבן ויצור דמוי אדם שהוא ככל הנראה אחד מהאורוקים (Uruk) הידועים לשמצה, אשר מסתמנים כרגע בתור האיום העיקרי על גולום ועל תכנית הבריחה שלו.

יחד עם הקטע, נחשפו פרטים נוספים על המשחקיות במסגרת הצצה מיוחדת ומוגבלת לבילד של המשחק מלפני כ -10 חודשים. בין היתר נטען כי המשחק שם דגש חזק על התגנבות, ומנצל את חושיו המחודדים של גולום כדי "לחוש צלילים בחשכה". בנוסף, יכולות הטיפוס המרשימות של ההוביט לשעבר, מאפשרות לו לדלג מקיר לקיר ולהחליק מצוקים, ובאופן כללי לעשות כל דבר אפשרי כמעט כדי להישאר מחוץ לטווח ראייה. נראה שהמפתחים בחרו לנצל את היכולות הללו עד הסוף, ובנו את השלבים מלכתחילה בצורה אנכית, במטרה למקסם את הוורסטיליות של יכולות הטיפוס של גולום.

דבר נוסף שכדאי לציין הוא שבניגוד מוחלט למקבילו תאליון בסדרת המשחקים Middle Earth, גולום יהיה לא אפקטיבי ואפילו חסר תועלת בקרב פנים מול פנים, כשהוא יתמקד בעיקר בחיסולים שקטים מאחור, ויעדיף לברוח ולהתחבא אם ייתפס מאשר להתעמת עם האורוקים.

בנוסף, נרמז כי תהיה מכניקה מסוימת שתביא לקדמת הבמה את פיצול האישיות המפורסם של גולום, ותאפשר לשחקן לבחור האם הוא רוצה להתנהג כמו סמיאגול או כמו גולום בסיטואציה מסוימת. מסקרן לראות כיצד המפתחים יבחרו לנצל את הקונספט המעניין הזה, כמה עמוק תהיה הצלילה לנפשו ומוחו של גיבורינו המעורער, וכיצד, אם בכלל ישפיעו הבחירות הללו על המשחקיות והעולם סביבנו.

מה לדעתכם הפרט הכי מעניין שנחשף עד כה על המשחק? מה אתם חושבים על הפוקוס הלא שגרתי שניתן להתגנבות? ואיך אתם הייתם רוצים לראות את מערכת הפיצול באה לידי ביטוי? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י