הרשמה

אין מחילה: Hitman 3 מקבל הרחבה חדשה בסימן שבעת חטאי הנצרות

לא פחות משבעה פרקי DLC חדשים צפויים להגיע למשחק החל משבוע הבא

סוכן 47 הפך לתאב בצע וחוזר למשימה נוספת בדובאי

אחרי שהפך לאחד המרעננים הרשמיים לפתיחה היבשושית במידת מה של דור הקונסולות הנוכחי, Hitman 3 ממשיך את הסיפור של סוכן 47 עם חבילת הרחבה חדשה שחלקה הראשון יגיע אלינו ב-30 במרץ. מדובר בהרחבה בת שבעה חלקים סך הכל שסובבת סביב שבעת החטאים בנצרות, החטאים הגרועים ביותר שאדם יכול לבצע וגוררים את מותה של הנפש. הפרק הראשון שיעסוק בחטא תאבת הבצע יגיע כאמור בשבוע הבא ויחזיר את סוכן 47 לשלב המפורסם בדובאי, הפותח את המשחק השלישי והאחרון בטרילוגיה. הפעם נשלח המתנקש הכל יכול לאסוף כמה מטבעות שערכם יקר מפז עבור הלקוח הנכון. אל המשימה נשלח סוכן 47 באופן סימבולי עם חליפה עשויה זהב, לא כל כך פרקטי עבור מתנקש שאמור להיות מהיר וורסטילי אבל אלו מכם שמכירים את הסדרה יודעים שדברים כאלה לא מפחידים את האיש.

הפרקים הבאים של ההרחבה יעסקו לפי הסדר ב: גאווה, עצלות, תאווה, גרגרנות, זעם וקנאה אך אלו ישוחררו עם הזמן ועדיין לא נקבע להם תאריך רשמי. כל הרחבה תכלול משימה חדשה, פריט חדש הניתן לשימוש במהלכה וחליפה מיוחדת עבור סוכן 47 שקשורה לחטא הספציפי. מחירה של כל הרחבה יעמוד על 5 דולר. אם אתם מאוד אופטימיים ולא יכולים לחכות תוכלו לרכוש Season Pass ב-30 דולר ולקבל את כל ההרחבות כשיצאו.

Hitman 3 נהנה עם יציאתו מביקורות נלהבות במיוחד ונחשב למשחק הטוב ביותר בטרילוגיה המחודשת של הסדרה הותיקה. גם שמואל שלנו התלהב ושיבח את עיצוב השלבים הייחודי, הגרפיקה והעלילה. נותר רק לקוות שההרחבות החדשות יעשו צדק עם המשחק הנהדר הזה וש-IO Interactive ימשיכו להראות לנו את מה שהם יודעים לעשות.
שיחקתם כבר ב-Hitman 3? ספרו לנו בתגובות מה חשבתם!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י