הרשמה

מיזם חברתי חדש שואף לקרב את ילדי ישראל לתחום הרובוטיקה והתכנות

אתגר פסח 2021 של CoderZ יוצא לדרך - ההרשמה החלה!

המיזם יימשך כשבועיים וינסה להנגיש את תחום התכנות והרובוטיקה לצעירים שישתתפו בו בצורה נוחה וכיפית

חברת CoderZ והנציגות הישראלית של בנק Hyposwiss הכריזו אתמול על מיזם חברתי חדש שהן יובילו פה בארץ וינסה להנגיש את עולם התכנות ורובוטיקה לילדים כאן בישראל. חברת CoderZ, חברה המתמחה בלימוד תכנות ורובוטיקה באמצעות פלטפורמה מבוססת ענן, עבדה על פיתוח "אתגר הפסח של CoderZ" והיא תאפשר לצעירים להירשם לתוכנית עד תחילת השבוע הבא (ה-21 במרץ).

מטרת המיזם החדש היא להנגיש לתלמידי ישראל בגילאי 10-18 את הכלים הראשונים והחשובים לעולם התכנות והרובוטיקה, תוך כדי משחק ותכנות רובוטים בסביבה פיזיקלית. לפי חברת CoderZ, המיזם מנסה "לקחת את הלמידה מרחוק לרמה אחרת, כזאת שבה הילדים מאותגרים כל הזמן, כאילו היה מדובר במשחק מחשב שהורידו להנאתם". בסיום המיזם המשתתפים ברמות הגבוהות יותר יתחרו על תואר "אלוף האתגר" בגמר שייערך ב-4 באפריל והם יוכלו לזכות בפרסים.

לפי החברה, המיזם מתאים לכלל התלמידים וגם לכאלה שהם ללא ידע מוקדם כלל (יש חלוקה לרמות), כשהעלות של ההשתתפות במיזם תהייה של 39 ש"ח למשך כל תקופת המיזם, שהיא כשבועיים (חופשת הפסח, מה-21 במרץ עד ה-4 באפריל). בנק Hyposwiss, המוביל את הפרויקט בארץ, הצהיר כי בנוסף למימון הפרויקט ולסבסודו, בכוונתם גם לתרום מאות רישיונות לאתגר למשפחות ולילדים שלא יכולים להרשות לעצמם רישיונות ברמה הכלכלית. תוכלו לראות עוד קצת מהאתגר בסרטון כאן למטה.

יורם דויטש, מנכ"ל רובוגרופ מסר בהודעה לעיתונאות: "רובוטיקה אינה חלק מחייב במערכת הלימוד שלנו, מה שמביא לגישה לא שוויונית לקורסי יסוד איכותיים ומקיפים במערכת הלימוד הישראלית. תכנות ורובוטיקה הופכים לחלק חשוב יותר ויותר בחברה, וזה חיוני שכל התלמידים יקבלו הזדמנויות שוות להנגשת מיומנויות יסוד וקבלת השראה מהאפשרויות הטמונות בעולם הטכנולוגי. אנו מודים לשותפינו מבנק Hyposwiss המאפשרים את הנגשת פלטפורמת CoderZ לכלל ילדי ישראל."

אבי סלמה, מנכ"ל הנציגות הישראלית של Hyposwiss, הוסיף: "כבנק שהרחיב בשנים האחרונות את הפעילות הישראלית ומול לקוחות ישראלים, אנחנו רואים מחויבות גדולה למיזמים פילנתרופים, השנה החלטנו להתמקד במיזם חינוכי כלל ארצי של למידה מרחוק בתחום חשוב ואיכותי מתוך מטרה לצמצם פערים חברתיים ולהנגיש את לימודי התוכנה לכלל ילדי ישראל".

אתם תוכלו להירשם לפרויקט בקישור כאן ולהשתתף בעצמכם במיזם.

בנימה אישית אני חייב להוסיף שכשאני גדלתי הייתי מאוד שמח אם הייתי יכול להשתתף ביותר מיזמים שכאלה. בתור חובב של תכנות וטכנולוגיה שאבתי כל מה שיכלתי לקבל מחוגים ומיזמים שונים ואני בהחלט מרגיש שזה עזר לי להתקדם בתחום ההייטק. עכשיו כשאני בוגר עם עבודה טובה בתחום, אני יותר משמח לתת כתף ולעזור לפרויקט שכזה להגיע לעוד אנשים.

כפי שציינו בתחילת הכתבה, ההרשמה תיסגר בתחילת השבוע הבא, אז מהרו להירשם! מה אתם חושבים על הפרויקט הזה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י