הרשמה

מוד חדש ל-GTA V משדרג את הגרפיקה של המשחק ל-2021

המוד החדש עושה למשחק מתיחת פנים גרפית

המוד מראה לנו קצת ממה שאפשר לצפות מ-GTA VI

GTA V הוא אחד ממשחקי המחשב הפופולריים ביותר בעולם כשהוא מכר כבר למעלה מ-140 מיליון עותקים. לכן קהילת המודים של המשחק לא עוצרת לרגע כשהפעם מודר פופולרי בשם NB.Design פרסם מוד גרפי חדש בשם Grand Theft Auto 5 Remake. למרות שהשם מעט יומרני, בהחלט מדובר בפרויקט מרשים ביותר שמשנה את המראה של המשחק מקצה לקצה. המשחק המקורי שיצא למחשב בשנת 2015 עדיין נראה טוב בגרסתו המקורית, אך סימני הזמן כבר ניכרים עליו. המוד החדש מנסה לתת מתיחת פנים גרפית למשחק תוך כדי שהוא משפר את הטקסטורות, מוסיף צמחיה שונה, סלעים ומזג אוויר חדש.

למי שלא יודע, מוד (Mod) זהו שינוי או תוספת (Modification) למשחק שנוצרת על ידי שחקנים או תומכים של המשחק. המוד משנה את פני המשחק או מוסיף לו אלמנטים נוספים. לעיתים המוד יכול להיות שונה בתכלית מהמשחק המקורי ולקבל חיים משלו. המוד המפורסם של Warcraft 3 נקרא Defense of the Ancients או בקיצור DOTA והפך למשחק פופולרי בפני עצמו. על אף שבמבט ראשון קשה למצוא את הקשר בין שני המשחקים.
כפי שניתן לראות בסרטון ובתמונות המצורפות המון עבודה הושקעה במוד הזה על ידי NB.Design שנחשב למעריץ גדול של המשחק. ההשקעה העצומה ניכרת במשחק כולו והוא אף שחרר את הסירטון שמציג לנו את כל העבודה שהושקעה במוד אשר משפר את התאורה, מוסיף מבנים ופסלים בעולם המשחק ואף משנה את תמונת השמיים של המשחק בלילה. רק לפני שבועיים שיחרר מודר נוסף פתרון לזמני הטעינה הארוכים של GTA V. מתכנת מוכשר בשם Tost ביצע תיקונים למערכת הטעינה של המשחק וקיצר את משך הטעינה משש דקות לשתי דקות.

המוד כרגע אינו זמין בחינם והוא שמור מאחורי חומת תשלום לתומכי הפטראיון של NB.Design. אם אתם ממש רוצים אותו, ניתן לתמוךב-Patreon של NB.Design ולהוריד דרכו את המוד.
מה דעתכם על Grand Theft Auto 5 Remake? האם הייתם מנסים אותו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י