הרשמה

ה-Nintendo Switch מוכרת יותר מן המתחרות - גם בחודש פברואר

ה-Switch לא מפסיקה לשבור שיאים גם בחודש פברואר

ה-Switch ממשיכה להשאיר אבק למתחרות

לפני כחמישה חודשים החל רשמית דור הקונסולות התשיעי עם הגעתן של ה-Playstation 5 וה-Xbox Series X|S. היום, כשאנחנו כבר מפוכחים יותר מביום יציאתן, נראה ש-Sony ו-Microsoft עדיין מתקשות לעמוד בקצב של Nintendo. לפני זמן קצר הגיעו נתוני מכירות הקונסולות בארה"ב לחודש פברואר אשר מציירים את ה-Nintendo Switch כמנצחת הגדולה. ע"פ דיווחו של מאט פיסקאטלה [Mat Piscatella] מה-NPD עולה כי בחודש פברואר האחרון עלו מכירות החומרה בתחום הגיימינג בארה"ב ב-121 אחוזים ביחס לאשתקד (נוכל להודות על כך לקורונה שדאגה להשאיר אותנו בבית וליהנות יותר ממשחקים), כאשר סכום ההוצאות המסתמן הינו לא פחות מ-406 מיליארד דולרים(!). על מנת לספק לכם פרופורציה, מדובר בסכום ההוצאות הגבוה ביותר בתחום לחודש פברואר מאז שנת 2011, אז נרשמו הוצאות על סך 468 מיליארד דולרים.

מלבד סכום ההוצאות האדיר, מסתמן כי חודש פברואר האחרון היה הטוב ביותר מבחינת מכירות קונסולות בפרט מאז ה-Wii אי שם בחודש פברואר של שנת 2009. את גל המכירות האדיר הזה מובילה כמובן ה-Switch בתור הקונסולה הנמכרת ביותר לחודש פברואר, הן במספר היחידות אשר נמכרו והן ברווח הכספי. נתון מעניין נוסף שעולה מן הנתונים הוא שהרווח ש-Nintendo הרוויחה עד כה מן ה-Switch עוקף את הרווח הכללי שהרוויחה מן ה-DS לאורך כל חייה, נתון הממקם את ה-Switch כקונסולה השנייה הנמכרת ביותר בארה"ב אחרי ה-Wii (אך אל דאגה גם זה יקרה בסופו של דבר).

באשר למתחרות, Sony קוטפת את המקום השני מבחינת רווח ומכירות אך מחזיקה כעת בתואר 'הקונסולה הנמכרת במהירות הגבוהה ביותר' מבחינת רווח כספי (וזאת מאחר שה-PS5 יקרה יותר מה-Switch). ה-Xbox לצערי נמצאת הרחק מאחור ולא מצליחה להמריא, אך נוכל לקוות כי רכישתה של Zenimax על ידי Microsoft תסייע להנעת המכירות בגזרה.

אם אתם מעוניינים לדעת מה היו המשחקים החמים שדחפו את ה-Switch בארה"ב אל המקום הראשון בחודש פברואר, כנראה שלא תופתעו לגלות כי Super Mario 3D World + Bowser's Fury המעולה תופס את המקום הראשון בטבלת המכירות כמשחק הנמכר ביותר בפברואר. במקום השני נמצא המשחק הוותיק שמסרב לצאת מהתמונה וממשיך לככב בכל פעם מחדש בראשי טבלאות המכירות - Mario Kart 8 Deluxe. במקום השלישי אחד המשחקים הטובים ביותר לשנת 2020 שעשה לכולנו טוב על הלב והיה משחק האסקפיזם המושלם במהלך אינספור הסגרים - Animal Crossing New Horizons.

ואלו יתר המשחקים אשר ממוקמים בטבלת עשרת המשחקים הנמכרים ביותר על ה-Switch לחודש פברואר:

4. Super Smash Bros.Ultimate

5. Super Mario 3D All-Stars - אשר המכירות שלו מסתיימות בסוף החודש.

6. Ring Fit Adventure

7. The Legend of Zelda: Breath of the Wild

8. Just Dance 2021

9. Super Mario Party

10. New Super Mario Bros. U Deluxe

יחד עם השמועות אודות מודל חדש ל-Switch בהמשך השנה, הכרזות משחקים וכמובן חגיגות 35 השנה ל- The Legend of Zelda שבפתח נוכל לצפות כי ה-Switch לא תעצור כאן ותמשיך לשבור שיאים מחדש. מה דעתכם על המכירות של ה-Switch, והאם לדעתכם היא הגיעה אל השיא או תמשיך לזנק למעלה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י