הרשמה

עוד שני משחקי Final Fantasy VII יגיעו למובייל

אני רוצה שמישהי תאהב אותי כמו ש-Square אוהבת לחלוב את המותג הזה

משחק RPG סטנדרטי אחד ועוד Battle Royal ממש לא סטנדרטי אחר

אחרי החשיפה על גרסת הדור הבא של Final Fantasy VII Remake שתגיע עם פרק חדש בשם Final Fantasy VII  Remake Intergrade, החברה האמונה על המותג, Square Enix, חושפת עוד שני משחקים בעולם של Final Fantasy VII. המשחק הראשון שהחברה חשפה נקרא "Final Fantasy VII The First Soldier". זהו משחק Battle Royale שמאורעותיו מתרחשים במידגאר לפני הסיפור של Final Fantasy VII. אתם תשחקו דמות המועמדת להיות SOLDIER ותשתמשו ביכולות הרבות של הלוחמים החזקים כדי להיות "החייל הראשון". המשחק צפוי לצאת ל-iOS ו-Android השנה.

המשחק השני שנחשף הוא דווקא יותר סטנדרטי:"Final Fantasy VII Ever Crisis" הוא משחק לשחקן יחיד שייקח אותנו דרך כל ההיסטוריה של Final Fantasy VII (כולל ספינאופים כמו Crisis Core), המאורעות הגדולים של המשחק, הקרבות המדהימים ועוד. המשחק צפוי להיות מחולק לפרקים קטנים בתוך המשחק ויספק למעריצים חווית Final Fantasy VII סטנדרטית יותר אבל עם הלוק של Final Fantasy VII Remake בקרבות השונים. האמת, התרשמתי מאוד מהטריילר הזה. המשחק צפוי לצאת ב-2022 ל-iOS ו-Android - אני מאוד מקווה שגם נראה הכרזה ל-Switch מתישהו.

מה אתם חושבים על החדשות בנוגע למשחקי ה-Final Fantasy VII החדשים? שתפו אותנו! ולקורא דימה מ-YallaBalagan - אני מקווה שאתה מרוצה עכשיו כשקיבלת הכרזה לרימייק שבאמת רצית למשחק.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י