הרשמה

כל ההכרזות מאירוע ה-State of Play של סוני!

קרייטוס אולי לא היה כאן, אבל גיבור אחר עם נשק מוגזם לא פחות כן הופיע...

ה-"דיירקט" של סוני הסתיים! אז מה היה לנו שם?

אחרי הדיירקט של נינטנדו בשבוע שעבר, אנחנו מקבלים עוד אירוע דומה בדמות State of Play של חברת סוני. האירוע הקצר יותר הבטיח להביא לנו הכרזות בנוגע למשחקי Playstation 5 ו-Playstation 4 שיגיעו אלינו בקרוב. בואו נראה מה סוני הציגו באירוע שלהם והאם החברה עמדה בציפיות שלנו?

Crash Bandicoot 4 על ה-PS5

האירוע נפתח בכל הפרטים בנוגע לגרסת הדור הבא של משחק הפלטפורמה המעולה מהשנה שעברה, Crash Bandicoot 4. המשחק יקבל עדכון של 4K ו-60 פריימים לשנייה, ותמיכה בפיצ'רים של שלט ה-DualSense וב-3D Audio. בנוסף המשחק יתמוך ב-Activity Cards של ה-PS5 ותוכלו להעביר את השמירה שלכם לגרסת ה-PS5. גרסת הדור הבא תגיע כשדרוג חינמי ב-12 במרץ.

Returnal

סוף סוף אנחנו מקבלים משחקיות שלמה של Returnal, אחד המשחקים המצופים ביותר ל-PS5 ב-2021. המשחקיות נראית הרבה יותר מהירה ממה שחשבנו בהתחלה וזה נראה יותר ויותר כמו משחק אקשן עצבני ורציני. בנוסף, Returnal ישים דגש על סיפור משוגע ומבלבל במיוחד עם אלמנטים חזקים של מתח ואימה. המשחק המסתורי יגיע לקונסולת ה-PS5 ב-30 באפריל.

Knockout City

המשחק המבלבל מהדיירקט של נינטנדו מקבל קצת יותר הסברים על מה הוא ומה הסגנון שלו. מדובר במשחק מולטיפלייר/ספורט/אקשן בו שחקנים מתחרים אחד בשני במטרה לפגוע בשחקנים האחרים עם כדור ולצבור נקודות/הריגות. המשחק, שלו יהיו מצבי משחק ויכולות שונות ומגוונות, ייצא ב-21 במאי ואתם תוכלו להירשם ל-Cross-Play Beta שלו.

SIFU

אחת ההפתעות הנעימות של האירוע: SIFU הוא משחק אקשן בסגנון Beat 'em Up תלת מימדי ששם אותנו בנעליו של תלמיד קונג-פו שנמצא במסע נקמה רחב מימדים וארוך שנים. טריילר המשחקיות הציג מכניקת קרבות מהודקת, ובהתחשב בעובדה שהסטודיו שעובד על המשחק הוא הסטודיו שפיתח את Absolver, יש למשחק שצפוי לצאת השנה פוטנציאל רב.

Solar Ash

המשחק הבא מבית היוצר של Hyper Light Drifter מקבל טריילר משחקיות חדש. הטריילר מציג את העולם של המשחק והיצורים השונים שניאלץ להילחם בהם עם ריי, הגיבורה שמנסה להציל את כוכב הבית שלה. המשחק יגיע ל-PS4 ו-PS5 בהמשך השנה.

Five Nights at Freddy’s: Security Breach

המשחק הבא בסדרת משחקי האימה "Five Nights at Freddy’s" מקבל טריילר חדש ומצמרר במיוחד. המשחק גם הופך לסוג של משחק הרפתקה כשהדמות שלנו תיאלץ לברוח מהבובות החדשות והמלחיצות במיוחד. המשחק צפוי לצאת השנה.

Oddworld: Soulstream

טריילר משחקיות חדש נחשף ל-Oddworld: Soulstream. הטריילר הציג את היכולות של הגיבור של המשחק והבטיח למעריצים כי בדומה למשחקים הקודמים בסדרה, לבחירות שנעשה במשחק תהיינה השפעות על הסיום שנקבל בסופו. המשחק יגיע לקונסולות הפלייסטיישן ב-6 באפריל ויהיה חינמי למנויי ה-PS Plus על ה-PS5 באותו החודש.

Kena: Bridge of Spirits

משחק האקשן/הרפתקה המקסים למראה יגיע לקונסולות הפלייסטיישן ב-24 באוגוסט ואפשר כבר לעשות לו Pre-Order. המשחק שנחשף לראשונה ביוני של השנה שעברה עדיין נראה מצוין ובעיניי הולך להיות יהלום של ממש על קונסולות הדור הבא. זהו משחק הוידאו הראשון של Ember Lab ובינתיים זה נראה שהם מצליחים ליצור רושם חיובי במיוחד.

Deathloop

טריילר חדש ל-Deathloop נחשף באירוע ה-State of Play הלילה. הטריילר לא הציג לנו משהו שלא ידענו על המשחק עדיין, אבל הוא כן העביר את המסר ש-Deathloop יהיה מלא באקשן ובלולאות זמן. המשחק צפוי לצאת ב-21 במאי והולך להיות אקסקלוסיבי לקונסולת ה-PS5 בשנה הקרובה.

Final Fantasy VII Remake Intergrade

אבל את ההכרזה הגדולה והמפתיעה ביותר של האירוע סוני שמרה לסוף: Final Fantasy VII Remake, אחד ממשחקי השנה שעברה ובין הבודדים שקיבלו אצלנו את הציון 10, מקבל פרק חדש בשם Final Fantasy VII Remake Intergrade. הפרק יחזיר כמה דמויות אהובות שלא הופיעו במשחק המקורי ובראשן יופי (Yuffie), הגנבת המקסימה ואהובת הקהל מהמשחק המקורי. עוד לא קיבלנו פרטים לגבי האורך של הפרק החדש אבל אנחנו כן יודעים שהוא יהיה אקסקלוסיבי לקונסולת ה-PS5.

בנוסף, המשחק המקורי יקבל עדכון ל-PS5 שישפר משמעותית את הגרפיקה והביצועים של המשחק. השחקנים יוכלו לבחור בין מוד ששומר על 60 פריימים לשנייה קבוע או מוד גרפיקה שיזניק את המראה של המשחק לשמיים. הגרסה החדשה גם תביא לנו מודים חדשים כמו מצב תמונה, רמת קושי חדשה בשם Normal (Classic) לאלו שרוצים לשחק את המשחק בצורה יותר דומה למקור מבלי לפגוע ברמת הקושי של המשחק (איפה דימה מ-YallaBalagan?), טעינת שלבים ושמירות מהירה יותר ועוד. השדרוג והפרק החדש יגיעו לקונסולת ה-PS5 ב-10 ביוני.

זהו, אלו כל ההכרזות מהאירוע של סוני! נהניתם מהאירוע? סוני פספסו איזשהו משחק שרציתם לראות? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:49 26.02.2021 | 50smet 50smet

    אירוע לא דרמטי בעליל! סוני צריכים להפנות משאבים לפתרון בעיית המלאי ובראש בבעיית הספסרים!

  2. 2

       | פורסם ע"י