הרשמה

ה-State of Play של Final Fantasy VII Rebirth מרמז על גורלה של Aerith

האם הקוסמת האהובה עומדת לשרוד את המשחק הזה?

אחד המשחקים הגדולים על ה-PS5 מגיע בסוף החודש

אירוע ה-State of Play האחרון שהציג לנו את העולם הגדול במיוחד והמרהיב של Final Fantasy VII Rebirth באמת התייחס לעובדה שזה עולם מחובר עם המון נקודות עניין, משימות צד, קרבות נהדרים ודמויות מעניינות, אבל בואו - המעריצים האמיתיים של המשחק כאן כדי לדעת דבר אחד: האם ארית' (Aerith), הקוסמת והקראש של קלאוד עומדת לשרוד את המשחק הזה או שגורלה נחרץ כמו במשחק המקורי.

למי מכם שלא שיחק ב-Final Fantasy VII המקורי, או התחיל להיות גיימר אתמול בערך - אחד הטוויסטים הגדולים ביותר של Final Fantasy VII מגיע ברגע בו ספירות' (Sephiroth), הנבל האייקוני והאכזרי של המשחק, נועץ את החרב המאוד ארוכה שלו בתוך ליבה של ארית', ובכך אנו מאבדים את אחת הדמויות האהובות והיעילות ביותר במשחק. השינויים ש-Final Fantasy VII Remake עשה לסיפור רמזו שאולי נוכל להימנע מהגורל הזה (בייחוד עם הסצנות החדשות והקשר הנהדר שהמשחק יוצר עם הדמות), כשהסיום של הרימייק הצביע על שינויים מאוד חדים בסיפור, אבל אולי זה לא יהיה המצב במשחק החדש.

לפי האירוע של אתמול החברה נקטה בצעדים מאוד מדודים כדי לגרום לנו להתחבר לתהליך הבונדינג שהצוות של המשחק עושה, כשהתהליך הזה "יקבע את גורלה של ארית' בסוף". אנחנו לא נולדנו אתמול - אנחנו מבינים למה היה חשוב למפתחים להדגיש את הדבר הזה ספציפית, כשאפילו המרקטינג של המשחק מראה תמונות של הסצנה שממש קודמת לאירוע הגורלי הזה. אני לא יודע לומר אם זה אומר שאנחנו עומדים לעשות בחירות שישפיעו על הסיפור במובן הזה, אבל אם כן?

וואי וואי, מה אני עומד לתת עוד 10? זה כבר נהייה מימ, אני לא צריך לעודד אותו עוד יותר.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י