הרשמה

נפח ה-SSD הפנוי של ה-Xbox Series S יכלול אך ורק 364GB

קונסולת הדור הבא אמנם מציגה מחיר זעום, אבל כזה גם נפח האחסון.

כמה אחסון זה מספיק אחסון?

גרסתה המוזלת של קונסולת הדור הבא של מיקרוסופט, ה-Xbox Series S, היא הפיתרון האידיאלי להרבה גיימרים שמעוניינים בה כקונסולה נוספת, או פשוט לא מתעניינים במשחקים ברזולוציית 4K, אבל כנראה שגם לגיימרים האלו, נפח האחסון הפנוי עלול להיות מעט מתסכל. גרסת ה-Series S מגיעה עם נפח אחסון של 512GB בתצורת NVMe SSD, שצפוי לעמוד בקצב ה-SSD של האח הגדול, ה-Series X, שזה מצוין, אבל הבעיה מתחילה בנפח שנשאר פנוי מתוך אותו כונן לאחר ניכוי המקום למערכת ההפעלה.

לקראת ההשקה המתקרבת, ניראה כי גיימר אחד כבר הספיק להניח את ידיו על הקונסולה, וחשף בתמונה כי נפח האחסון הפנוי בפועל לשימוש הוא 364GB בלבד. רק על מנת להכניס את הדברים לפרופורציה, אמנם משחקים כמו Call of Duty: Modern Warfare, והמשחק החדש בסדרה Call of Duty: Black Ops Cold War צפויים להציג אפשרויות על מנת לצמצם את הנפח אותו הם תופסים על הכונן, אבל חשוב לזכור כי משחקים כאלו מגיעים עד 175GB בעצמם כאשר כל אפשרויות המשחק מותקנות על המכשיר, וככל הניראה ככל שמשחקים כאלו ימשיכו לקבל עדכונים, הם רק ימשיכו לנגוס באחסון של הכונן שלנו.

אמנם מרבית המשחקים אינם תופסים נפח משמעותי שכזה, אבל קשה לחשוב שככל שנתקדם אל תוך הדור הבא נפחי המשחקים יצטמצו, כשהאפשרות הסבירה יותר היא כי הנפחים יעלו. חשוב לציין, ה-Series S אינה מגיעה עם כונן דיסקים, ולכן כל נפח המשחקים יושב על הקונסולה עצמה.

האם מדובר בכמות אחסון מספקת, במיוחד התחשב שמדובר בקונסולת "תקציב", או שלא? מוזמנים לשתף אותנו.

נתי מרדכי - כתב תוכן

נתי מרדכי - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4 Pro, Xbox One, Nintendo Switch

בחיים לא תנצחו אותי ב: Gran Turismo

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Command & Conquer: Red Alert 2

כשאני לא משחק אני: מנגן, לומד, עובד.

מסר לעולם: צוואר הבקבוק במערכת שלי הוא הארנק שלי.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י