הרשמה

משחקי Bethesda על ה-Xbox Series X|S צפויים לקבל שדרוג לביצועים

שיפורי ביצועים למשחקי Bethesda בדרכם אל קונסולות ה-Xbox החדשות

תוספת FPS למשחקי Bethesda? כן בבקשה

בשבוע שעבר דיווחנו לכם על השלמתה של עסקת רכישת Zenimax על ידי Microsoft ועל השלכותיה, ולמחרת כבר שמחנו לגלות כי לא פחות מ-20 משחקי Bethesda יעשו את דרכם אל ה-Xbox Game Pass (שאגב זמינים כבר כעת בשירות). כעת נראה שההסכם הטרי לא סיים להניב פירות, עם הכרזה חדשה שתהפוך כמה מעריצים למאוד מאושרים.

מדיון שהתקיים בין מנהל תקשורת בכיר ב-Xbox, ג'ף רובנשטיין (Jeff Rubenstein) לבין לארי רייב (Larry Hryb) המוכר בשם מייג'ור נלסון (Major Nelson) הוכרז כי בנוסף ל-20 המשחקים אשר הגיעו אל שירות ה-Game Pass אנו צפויים לקבל בקרוב שיפורי ביצועים שיעלו את מספרי ה-FPS אצל חמישה כותרים ישנים של החברה על קונוסולות ה-Xbox Series X וה-Series S.

המשחקים המעולים (ואחד שפחות) אשר אמורים לזכות במקצה השיפורים הם: Dishonored: Definitive Edition, Skyrim Special Edition, Prey, Fallout 4 ו- Fallout 76. האופציה החדשה אשר שמה הוא פשוט-FPS Boost תאפשר למשחקים הללו לשפר את ביצועיהם עד כדי הכפלת מספר ה-FPS. שיפור זה יוביל לקצב פריימים יציב יותר ולמשחק חלק יותר.

מהפודקאסט המדובר לא קיבלנו תאריך מדויק בו צפויים המשחקים לקבל את השדרוג אך ניתן לצפות כי הם ככל הנראה יגיעו יחד עם העדכון הגדול הבא לקונסולות ה-Xbox אשר יביא עימו את האופציה להפעלת HDR ואת אופציית ה-FPS Boost החדשה במשחקים שיתמכו בה.

בחודש אוקטובר האחרון הציגה Microsoft את יכולות האופציה החדשה (עוד לפני שזכתה בשמה) על Fallout 4, ותוכלו לראות הדגמה של השיפורים הצפויים כאן:

נראה שהצטרפותה של Bethesda אל משפחת Microsoft מספקת לא מעט יתרונות לשחקני ה-Xbox, ולכאן נכנסת השאלה - האם הגעתם של משחקי Bethesda ושיפורי ביצועיהם יחזירו אתכם לבקר בהם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י