הרשמה

ל-Far Cry 6 לא יהיה מוד Ray Tracing על ה-PS5 וה-Xbox Series X

טובים ביצועים ממראה עיניים

הפיצ'ר יהיה אקסקלוסיבי לגרסת ה-PC של המשחק, למרות שלגרסאות הללו כן יהיו יתרונות על פני גרסאות הדור הקודם

אחד המשחקים הגדולים של חודש אוקטובר הולך להיות Far Cry 6, המשחק הבא בסדרת משחקי היריות/עולם פתוח של חברת Ubisoft. אם תהיתם לגבי הביצועים והיכולות הגרפיות של המשחק על פני הקונסולות השונות, אז בראיון לאתר WCCFTech, סטפני ברנהאם, מפתחת מובילה בתחום התלת-ממד ב-Ubisoft, חשפה כי למשחק החדש לא יהיה מוד Ray Tracing על הקונסולות השונות, וכן - זה כולל גם את קונסולות הדור הנוכחי, ה-PS5 וה-Xbox Series X.

עוד ב-Vgames:

"על הקונסולות, המטרה שלנו הייתה לנצל את היכולות של החומרה החדשה והטובה יותר, וליצור אופטימיזציה טובה למשחק כדי שנוכל להגיע ל-4K ו-60 פריימים לשנייה למשל, תוך כדי שמירה על כל הפיצ'רים החדשים שאנחנו מביאים למשחק החדש כמו למשל מערכת מזג האוויר הדינאמית שלנו, על פני כל הפלטפורמות ש-Far Cry 6 מגיע אליהן". ברנהאם גם ציינה כי מבחינתה השיפור הגרפי הוא לא הדבר הכי מרשים בקונסולות הדור הבא אלא פיצ'ר ה-SSD שנותן למפתחים "תפיסת עולם שונה למה שהיינו רגילים אליו ב-HDD".

החברה עצמה אישרה את הנאמר, וגם ציינה שבנוסף ל-Ray Tracing גם FidelityFX, טכנולוגיית ה-Super Resolution החדשה של AMD, תגיע אך ורק ל-PC. אם אתם תוהים לגבי השינויים והשיפורים שכן צפויים להגיע לקונסולות הדור הנוכחי, אז ברנהאם הרגיעה וציינה כי לגרסאות הללו יהיו טקסטורות טובות יותר, רמת פירוט גבוהה יותר ו-Draw Distance רחוק יותר. אני תמיד הייתי בחור של ביצועים, אבל אני גם בן אדם שאוהב שנותנים לו את הבחירה של איך לשחק וחבל שהמפתחים ב-Ubisoft לא הלכו לכיוון של Metro Exodus או Marvel's Spider-Man. מצד שני ראינו כמה יישום גרוע של הטכנולוגיה יכול לפגוע בחוויה עם Deathloop.

בכל מקרה, אתם יותר ממוזמנים לספר לנו מה אתם חושבים על הידיעה הזו בתגובות כאן למטה. בנוסף, אתם מוזמנים ללכת ולקרוא את הרשמים הראשוניים שלנו מ-5 שעות עם המשחק על ה-PC!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:17 24.09.2021 | WarFox89 WarFox89

    אפילו ב-PC אני אקח ביצועים טובים יותר ו-FPS גבוה יותר מאשר RT בכל יום בשבוע :)
    קרני אור בדרך כלל רוצח את הביצועים ובהתחשב בעובדה שאין בקונסוליות טכנולוגיה כמו DLSS לדוגמא, צריך לבחור בין 60 FPS או קרני אור ו-30 FPS מחריד...

  2. 2

       | פורסם ע"י