הרשמה

גירסאות חדשות ל-Xbox Series X|S הוכרזו

לא מדובר פה על חידוש גדול במיוחד

עוד שטח איחסון זה תמיד נהדר

עדיין לא התאוששנו מאירוע המשחקים הנהדר שקיבלנו אתמול מבית Xbox. אבל בין כל הטריילרים, החדשות ותאריכי ההשקה של המשחקים, קיבלנו גם סירטון קצר וכמה משפטים על גירסאות חדשות לקונסולות הדור הנוכחי של Xbox. צריך להגיד כבר עכשיו, לא מדובר פה כלל על שידרוג חומרה או שיפור בביצועים, מדובר על גירסאות זהות בעוצמתן לקונסולות המוכרות.

אז מה בעצם חדש? ראשונה נחשפה ה-Xbox Series X Galaxy Black Special Edition. מדובר על גירסא בצבע חגיגי כשגולת הכותרת שלה היא כונן SSD בנפח של 2 טרה. אחריה הוצגה ה-Xbox Series X All Digital שהיא סוג של הכלאה בין ה-Series X ל-S. כמו שאפשר להבין, מדובר על גירסא דיגיטלית של ה-Series X שמגיעה ללא כונן הדיסקים אך עדיין עם אותה רמת ביצועים, הקונסולה תגיע בצבע לבן עם שטח איחסון של 1 טרה. אחרונה חביבה היא ה-Series S שתגיע עם הגדלה לשטח האיחסון שלה, גם כן ל-1 טרה. הקונסולות החדשות יושקו לקראת סוף השנה הנוכחית. מחירי הקונסלות בארצות הברית הן 600$, 450$ ו-350$ דולר בהתאמה כשנכון לעכשיו לא ידוע לנו האם הקונסולות יגיעו לארץ ומה יהיה מחירן.

באופן אישי, ה-Series X All Digital היא הקונסולה שחיכיתי לה כשאני לא רוצה לוותר על ביצועים אבל מצד שני, אין לי צורך בכונן דיסקים ואני גם לא רוצה לשלם תוספת במחיר עבורו.
מה דעתכם על הקונסולות החדשות? האם תשקלו לקנות אותן? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י