הרשמה

סרטוני תמיכה ראשונים עבור ה-Playstation 5 עלו לרשת

תפסו מחברת כי אלו דברים שכדאי לדעת

עוד לפני שהקונסולה מגיעה אלינו, סוני דואגת שנדע מה לעשות איתה

משפט שנאמר פה כבר לא מעט פעמים ויאמר עוד הרבה בשבועיים שנשארו עד לשחרור קונסולות הדור הבא פה בארץ, הדור הבא של הקונסולות נמצא ממש מעבר לפינה. את מועד השחרור הקרוב אנחנו אומנם כבר מרגישים, החברות שאמונות על הקונסולות מרגישות אותן עוד יותר, בין אם מדובר בקמפייני המרקטינג עבור הקונסולות, או בתמיכה המוקדמת במיוחד שהן כבר מעניקות עבורן. היום עלו לערוץ הרישמי של Playstation ב-Youtube סרטוני הדרכה חדשים לקראת הקונסולה החדשה.

הדבר הראשון שאנחנו מקבלים הוא ההגדרות המומלצות עבור קונסולת ה-Playstation 5, הסרטון על הדרך גם מציג לנו מעט את איך שהתפריט של הקונסולה נראה. מהסרטון ניתן ללמוד טיפה על איך שמערכת ה-3D audio תעבוד, כאשר אנחנו רואים שניתן לשנות את הרמות שבהן המערכת עובדת על מנת להתאים את הרמה לאוזן של המשתמש (משהו שמארק סרני, אחראי הארכיטקטורה של הקונסולה, דיבר עליו בהצגת ה-Deep Dive של הקונסולה עוד במרץ).

בנוסף לשליטה ב-3D Audio, ניתן יהיה להגדיר את עוצמת הפידבקים שנקבל מהשלט וה-Adaptive Triggers. כל אלה מוגדרים לפי עוצמה, כאשר נעשה שימוש במיקרופון של הקונטרולר, העוצמה אוטומטית הופכת לנמוכה. לבסוף אנחנו גם לומדים כי לקונסולה יש רמות שונות של שימוש בחשמל כאשר היא במצב שינה, בין האפשרויות יש 3 מצבים, האחד אופטימלי שיעדכן את הקונסולה, יגיב כאשר שליטה מרחוק (Remote Play) תופעל ויכולה לטעון את השלט אם הוא מחובר, יש מצב שמשתמש במינימום חשמל ואינו משתמש באפשרויות שהוזכרו קודם במצב שינה, ויש מצב שלישי שהוא ניתן לשינוי אבל לא הוצג במהלך הסרטון.

הסרטון השני מציג את אופן החיבור למשתמש על ה-Playstation 5, הסרטון מציג אפשרות חדשה להתחבר בעזרת האפליקציה עם סריקת קוד QR. כשהסרטון השלישי והאחרון מציג את הדרכים בהן ניתן לבצע העברת מידע מקונסולת PS4 לקונסולת PS5.

עד שה-PS5 תגיע ואיתה הביקורת המלאה שלנו, קפצו לקרוא את הרשמים הראשונים ממנה!
מה דעתכם על הסירטונים? האם למדתם מהם משהו חדש על ה-PS5? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י