הרשמה

אכזבה: Destruction AllStars נדחה לשנת 2021

סוני מאבדת עוד כותר השקה חשוב, אבל יש גם חדשות טובות

נצטרך להמתין עוד קצת כדי לכסח נהגים אחרים

באירוע The Future of Gaming שערכה סוני עוד בחודש יוני קיבלנו סוף סוף את החשיפה של קונסולת הדור הבא שלה לצד חשיפה של מספר משחקים חדשים. אחד מאותם משחקים הוא Destruction AllStar שמגיע אלינו מאותו סטודיו שהביא לנו את משחק העיזים המשוגע- Goat Simulator. המשחק החדש של Lucid Games הוא משחק מולטיפלייר שמבוסס על לחימה בין נהגים ורכבים, כשברגע שהרכב שלכם נהרס אתם צריכים לרוץ ולהגן על עצמכם מפני שאר הנהגים כאשר גם לכל אחד מאותם נהגים יש יכולת מיוחדת. Destruction AllStar בהחלט נשמע כמו משחק מהנה והוא יועד להיות כותר השקה עבור ה-PS5 וכזה שיוכל להציג בגאווה את היכולות של הקונסולה החדשה.

אך לצערנו, בשעה האחרונה הוציא צוות הפיתוח של Destruction AllStar הודעה שמבשרת שהמשחק עוזב את חלון ההשקה של ה-PS5 ונדחה אל פברואר 2021 כשהוא יהיה זמין בחינם למשך חודשיים עבור מנויי PlayStation Plus. לא נמסר מדוע המשחק נדחה אך זה לא ניראה מועדד במיוחד בהתחשב במועד פרסום ההודעה שהוא קרוב מאוד לתאריך ההשקה. יכול להיות שהמפתחים נתקלו בקשיים טכניים בגלל העבודה מרחוק (כמו סטודיואים רבים) שהביא איתו וירוס הקורונה ונאלצו לדחות את המשחק כדי לעשות לו מקצה שיפורים אך גם יש את האפשרות שהמפתחים חששו שהמשחק ישכח ולא יצליח מפני שכל אור הזרקורים ותשומת הלב יופנו אל Demon's Souls ו-Spider-Man: Miles Morales שיוצאים גם הם בצמוד ל-PS5 ולכן הם החליטו לדחות אותו.

כדי להמתיק את הגלולה, סוני הודיעה כי המשחק יהיה זמין בחינם למנויי שירות ה-PS Plus של סוני למשך חודשיים, כך שמנויי השירות ללפחות יוכלו לקבל את המשחק בחינם בתקופה הזו (הבהרה: מדובר בתקופה של חודשיים בהם תוכלו "לרכוש" את המשחק - מהרגע שרכשתם אותו הוא שלכם). כך או כך, ההודעה החדשה מקטינה משמעותית את רשימת המשחקים המצומצמת למדי שיוצאים בחלון ההשקה של ה-PS5.

כאמור, Destruction AllStar יושק מתישהו במהלך פברואר 2021 עבור ה-PS5.מה אתם חושבים שהיא סיבת הדחייה? האם זה משנה לכם בכלל? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י