הרשמה

בשורה משמחת: God of War משתדרג לדור הבא

סנטה מוניקה מציבה סטנדרטים חדשים לתמיכה בדור הבא

רוצים לקפוץ למידגארד או לאולימפוס בדור הבא? אתם יכולים!

כבר אפשר להרגיש את הישורת האחרונה לקראת הדור הבא כשאנחנו נמצאים פחות מחודש לפני ההשקה (צרחות!) של ה-Playstation 5 וה-Xbox Series X/S. גם אולפני המשחקים מתרגשים לא פחות מאיתנו כשבכל יום שעובר אנו מקבלים עוד הודעות והכרזות על השדרוגים שנצפה לראות כשנפתח את המשחק שלהם על הקונוסלה החדשה שלנו. לעיתים השדרוגים מתחילים עוד לפני יום ההשקה, כמו The Last of Us שקיבל שדרוגי טעינה כבר בדור הנוכחי. 

הסטודיו Santa Monica Studio שמח לבשר לכולנו כי אחד המשחקים המצוינים של הדור הנוכחי God of War ירוץ ב-60fps דרך אופציה חדשה בתפריט המשחק בשם Favor Preformance במידה ותחליטו לשחק בו ביום הראשון של הקונסולה. האופציה כבר אפשרית ב-PS4 Pro אבל ככל הנראה היכולת תהיה יציבה ויעילה יותר על ה-PS5.

הודעה נוספת ומשמחת היא שהשמירות יעברו במלואן אל הדור הבא, כך שאם תרצו להתחיל את הסיפור מהתחלה או להמשיך במסע של קרייטוס ואטריאוס תוכלו להמשיך ישר מאיפה שהפסקתם בדור הקודם. הבשורה הזו בהחלט מרעננת לאחר שגילינו שהשמירות של Spider-man לא יעברו ביחד איתנו, וגם מצבי משחק מסוימים ב-FIFA 21 לא יעברו על אף יכולת ה-Cross Gen. ואם זה לא מספיק לכם, במידה ותרצו לחזור לעלילות קרייטוס באולימפוס על ה-PS5 שלכם, השמירות של God of War 3 Remastered יועברו גם הם! סנטה מונקיה בהחלט מציבים סטנדרט חדש של תמיכה לאחור על גבי ה-PS5.

מחכים כבר על קצה הכיסא לראות כיצד המשחק הבא בסדרה ינצל את כל מה שיש ל-PS5 להציע, בין אם בעתיד הקרוב או שמא רק בסוף 2021.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י