הרשמה

הנה הוא מגיע: Nvidia מכינה את הקרקע לאירוע גדול

אחרי חודשים של שמועות והדלפות, ניראה שההכרזה סוף סוף מגיעה

צהריים טובים וברוכים הבאים לשנת 2000

כבר לפני יותר מחודשיים סיפרנו לכם על מערכת הקירור של כרטיס המסך הבא של Nvidia שמתחילה לדלוף ולצוץ יותר ויותר ברשת. חודש לאחר מכן תמונה נוספת של הכרטיס דלפה אך הפעם היא הגיעה ישר מתוך מצגת שהוצגה בפגישה פנימית של חברת ASUS. זה לא סוד וברור לכולם שההכרזה על דור כרטיסי המסך החדשים נמצאת כבר ממש מעבר לפינה, אך חוץ משמועות על תאריכים וכל מיני הדלפות והשערות בנושא לא קיבלנו שום מידע קונקרטי ובמיוחד לא מהחברה המפתחת- Nvidia. אך עכשיו כל זה משתנה.

בימים האחרונים חשבון הטוויטר הרישמי של Nvidia התעורר והוא התחיל לשתף כמה סירטונים ותמונות מעניינות. הסירטון הראשון הציג מה שניראה כמו פיצוץ בחלל כשהכותרת של הסירטון היא "הספירה לאחור האולטימטיבית".

אחר כך החשבון החליף את שמו ל-Nvidia GeForce 99. המספר 99 בסוף השם מייצג את השנה וכל יום "עוברת" עוד שנה כשכרגע החשבון נקרא Nvidia GeForce 00. שינוי השם הוא לא היה הדבר שהשתנה בפרופיל, בתיאור נכתב "מסתכלים אחורה לפני מבט קדימה. השנה עכשיו היא 2000" ותמונת הרקע של הפרופיל שונתה לאותו פיצוץ יחד עם הכיתוב "21 ימים. 21 שנים."

בכל יום החשבון מפרסם תמונות של משחקים ומחשבים שמייצגים את השנה שבה החשבון נמצא, לדוגמא אתמול (כשחשבון היה בשנת 1999) פורסם גיף קצר שחוגג את המכירות של Roller Coaster Tycoon שיצא בשנת 1999.

אז מה בעצם Nvidia עושה פה? כמו שאנחנו יודעים ההכרזה על סדרת 3000 של כרטיסי המסך של Nvidia קורת ממש עוד רגע. הכיתוב "21 ימים. 21 שנים." מתייחס לכרטיס מסך הראשון של Nvidia ה-GeForce 256 שהוכרז ב-31 לאוגוסט 1999. לכן ניראה ש- Nvidia עושה מבט לאחור כמו שהיא כתבה והיא מסתכלת בכל יום על כל ההתקדמות שעבר שוק המשחקים ושוק כרטיסי המסך במהלך 21 השנים האחרונות לפני ההכרזה שלה על דור כרטיסי המסך שיגיע באירוע שיתקיים ככל הניראה ב-31 לאוגוסט, 21 שנים אחרי ההכרזה על כרטיס המסך הראשון שלהם. אחת הספקולציות שעלו היא ש- Nvidia תשיק לצד הכרטיסים החדשים גם גירסא אספנים מיוחדת של כרטיס המסך החדש שלה כהומאז' ל-GeForce 256 בדומה למה שאינטל עשתה לפני כמה שנים לכבוד ה-8086 עם גירסא מיוחדת של I7-8086K.

זה הוא לא אישור רישמי, אך נכון לעכשיו עניינו נשואות לעבר ה-31 לאוגוסט עבור ההכרזה.
מה אתם חושבים על הנושא? אהבתם את דרך השיווק של Nvidia? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:33 12.08.2020 | WarFox89 WarFox89

    אני עד היום זוכר את הבייבי בראשון שלי במחשב הגיימינג הביתי הראשון שלי, זה היה - GeForce4 MX 440 הייתי צריך אותו בעיקר בשביל לשחק ב GTA 3 ו -BF1942 אבל אני תמיד אזכור אותו בליבי. מחשב הגיימינג הראשון שלי זה לא הנקודה שבה התחלתי להיות גיימר. היה לי לפני זה מגסון וגם מגה דרייב ועוד לפני זה בבית ספר היסודי [אני מדבר על המחצית הראשונה של שנות ה-90 כאן] הינו משחקים במחשבים ממש עתיקים ב"דייב" - משחק שדומה למריו אבל יותר ישן מפוקסל. אני מרגיש זקן XD

  2. 2

       | פורסם ע"י