הרשמה

סיכום אירוע Xbox Games Showcase

אירוע ההצגה של משחקי Xbox Series X נגמר, מה קיבלנו היום?

קיבלנו משחקיות עבור Halo Infinite? כל השאר זה בונוס

השעה 18:00 בערב, אנוכי כבר מתחיל לחפש את השידור הישיר של האירוע הבא של Xbox ובמקרה נתקל במספר מילים שפיל כתב לקראת האירוע. פיל כותב: "אלו הם ימים כיפיים. לא שווי ערך להימצאות ב-E3 עם אלפי גיימרים אבל עדיין מתרגש, לחוץ ואסיר תודה שאני יכול לעבוד בתעשייה הזאת. לא משנה היכן אתם משחקים, אני מקווה שאתם נהנים מהמשחקים שהסטודיואים עובדים עליהם כל כך קשה".

אין צורה שבה נוכל להתחמק מההבנה שבה E3 בעצם לא מתרחש השנה, אבל ניתן להבין את ההתרגשות שעדיין אוחזת באנשי המפתח של התעשיה. החיפוש הוביל אותי בסופו של דבר לפרופיל של ג'ף קילי, מנחה ומארגן ה-Game Awards, כאשר הוא מפרסם כי הוא מעביר שידור לפני ואחרי האירוע, כשאיך שאני נכנס לשידור, אני נתקל במספר אושיות יוטיוב שידועות בתעשיית המשחקים, כמו Jack Septic Eye, Egoraptor, אלנה פירס, נינג'ה ועוד. כבר בשלהי ה"טרום הצגה", אנחנו קיבלנו מספר הכרזות בנוגע לדור הנוכחי והבא של ה-Xbox:

Dragon Quest XI

המשחק האחרון בסדרת ה-JRPG הותיקה Dragon Quest עושה את דרכו לקונסולת ה-Xbox One ויצא ב-20 לדצמבר, ההכרזה מלווה במספר מילים מעת המעצב של המשחק יוג'י הורי שהזכיר כי הסדרה חוגגת השנה 34 שנים ומתרגש כי המשחק מגיע סוף כל סוף לקונסולת ה-Xbox. חשוב לציין כי מדובר בגרסה שגם ה-Switch - הגרסה המשודרגת והמשופרת של המשחק.

EXOMECHA

קיבלנו הצצה ראשונה למשחק מרובה משתתפים חדש שעתיד לצאת לקראת סוף 2021. הטריילר שהוצג לנו הציג לוחמה בין רובוטי ענק (mecha). אין לנו יותר מדי פרטים בנוגע למשחק בשלב זה, אבל אנחנו מחכים לחדשות בנוגע אליו.

בשלב הזה קיבלנו טריילר נוסף וחביב במיוחד ל-Watch Dogs: Legion.

Echo Generation

משחק הרפתקאה מבוסס תורות חדש שעתיד לצאת עבור קונסולת ה-Xbox Series X.

Hello Neighbor 2

כעת אנחנו נחשפים לטריילר ראשון עבור משחק המשך ל-Hello Neighbor. הטריילר מציג את השחקן מתגנב לתוך בית באמצע יער, כאשר במהלך שהותו בבית בעל הבית (שכעת במסיכה) רודף אחר השחקן שמנסה לברוח, ולבסוף הוא נתפס על ידו ומובל חזרה לתוך הבית.

iD@Xbox

הטריילר מציג מספר משחקי אינדי של חלקם כבר שמענו שאמורים לצאת בעתיד ואמורים להוות משחקי שחרור עבור ה-Xbox Series X.

Balan Wonderworld

יוג'י נקה (Yuji Naka), לשעבר איש Sonic Team ומפיק עם ניסיון של כמעט 30 שנה בתעשייה, מכריז על צוות חדש תחת Square Enix וכבר מציג משחק ראשון: Balan Wonderworld. הטריילר מראה לנו משחק אקשן פלטפורמה בעולם פנטזיה מרתק במיוחד ויגיע אלינו באביב של 2021

ובשלב הזה אנחנו נכנסים להצגה המרכזית של הערב, ה-Xbox Games Showcase, אז מה ראינו הערב?

Halo Infinite

Xbox יורה עלינו כבר מההתחלה עם כל התותחים הכבדים שלה (או תותח אחד וכבד במיוחד), ומציגה לנו טריילר קונספט חדש ומרשים יחד עם טריילר משחקיות חדש שמציג את תחילת המשחק Halo Infinite. נכון לעכשיו אין תאריך יציאה רשמי אבל המשחק יצא בתקופת החגים השנה.

State of Decay 3

הכרזה ראשונה על משחק חדש בסדרת State Of Decay! משחק הזומבים הפופולרי של מיקרוסופט מקבל טריילר ראשון, כשמעט מאוד ידוע עליו נכון לשעה זו כשכמובן, לא קיבלנו תאריך יציאה רשמי עבורו.

Forza Motorsport

משחק חדש בסדרת המירוצים של מיקרוסופט, Forza. הטריילר לא הראה משחקיות או פרטים בנוגע לתאריך היציאה, אבל כן קיבלנו הצצה ליכולות של המנוע של המשחק שעשה עבודה מרשימה מאוד.

Everwild

משחק חדש לחלוטין מסטודיו Rare הותיק. המשחק הינו משחק פנטזיה, כשהטריילר שקיבלנו באירוע הציג את העולם של המשחק, מספר יצורים יחודיים בו ואת הקשר בינם לבין בני האדם. כמו משחקים קודמים ברשימה, Everwild גם כן לא הציג משחקיות ונכון לעכשיו, אין פרטים בנוגע לתאריך היציאה של המשחק.

Tell Me Why

משחק חדש מ-Dontnod, היוצרים של Life Is Strange, מקבל טריילר חדש יחד עם תאריך יציאה של ה-27 באוגוסט (רק עוד חודש וקצת). המשחק יחולק ל-3 חלקים ויצא עד אמצע 2020 למחשב ול-Xbox Series X.

Ori And The Will Of The Wisp

המשחק האהוב מקבל הצגה מיוחדת לאופטימיזציה שהוא יקבל עבור ה-Series X.

Outer Worlds: Peril Of Gorgon

הרחבת סיפור חדשה עבור Outer Worlds הוכרזה. ההרחבה תגיע ב-9 לספטמבר.

Grounded

המשחק הראשון שאנחנו רואים הערב מבית Obsidian (ההרחבה שהזכרנו קודם פותחה על ידי סטודיו אחר). בטריילר מאוד משעשע אנחנו מקבלים הכרזה על כותר קו-אופ הישרדותי חדש שמגמד את השחקנים וגורם לחרקים להוות איום על חייהם (ממש כמו באליס בארץ הפלאות). הטריילר מציג מעט משחקיות כשנכון לעכשיו, תאריך יציאה עדיין לא הוכרז.

Avowed

משחק נוסף מבית Obsidian שמוצג היום והוא אולי המרגש והגדול מכולם. Avowed הינו משחק תפקידים, כשהעולם שמוצג בפנינו בטריילר הזכיר לנו מאוד את האחד של Elder Scrolls ויקרא Eora. הטריילר גם נתן לנו הצצה מאוד קטנה ל-User Interface של המשחק, אך ללא משחקיות של ממש או תאריך יציאה. Avowed הוא גם משחק אקסקלוסיבי ליציאת ה-Series X.

As Dusk Falls

כעת קיבלנו הכרזה ממאט בוטי על סטודיו חדש של Xbox, כשיחד עם ההכרזה אנחנו מקבלים הצצה למשחק חדש. לא ממש הבנו אם הסרטון הראה משחקיות או את איך שהסיפור יוצג לנו, כשנכון לעכשיו אין תאריך יציאה.

Senua's Saga: Hellblade 2

משחק ההמשך המצופה של Hellblade: Senua's Sacrifice מקבל זמן מסך קצר במיוחד על מנת להכריז כי ישנו תוכן שיגיע לערוץ ה-youtube של הסטודיו Ninja Theory יותר מאוחר היום, שבין היתר יציג את המקומות ששומשו עבור המשחק.

Psychonauts 2

טריילר חדש מציג לנו את ג'ק בלאק מבצע שיר חדש עבור המשחק יחד עם עוד קצת משחקיות חדשה.

Destiny 2

משחק ה-looter/shooter הפופולרי של Bungie מגיע ל-Xbox Game Pass ויגיע בהמשך עם אופטימיזציה עבור קונסולת ה-Series X.

S.T.A.L.K.E.R. 2

אוקי, הנה הכרזה שלא חשבנו שנראה בכלל: משחק ההישרדות הותיק והפופולרי Stalker מקבל משחק המשך בטריילר חדש ומרהיב במיוחד שמציג את צ'רנוביל. המשחק עתיד לצאת ב-2021, מיקרוסופט מבטיחים את אחד מהעולמות הפתוחים הגדולים ביותר שנוצרו עד היום. גילוי נאות, שמואל צווח בהכרזה הזו.

Warhammer 40,000: Darktide

מהיוצרים של סדרת Vermintide, אנחנו מקבלים משחק גוף ראשון חדש בעולם של Warhammer 40k. המשחק, בדומה ל-Vermintide, הינו משחק אקשן קו-אופ של 4 שחקנים ויתרחש במטרופולין Tertium. עדיין לא קיבלנו הצצה למשחקיות אבל אנחנו יודעים שהוא ייצא ב-2021 למחשב ול-Series X.

Tetris Effect: Connected

משחק Tetris Effect חדש מקבל טריילר חביב עם סרטונים של שחקנים משחקים ב-Xbox בבית. המשחק עתיד לצאת יחד עם השקת הקונסולה בתקופת החגים השנה.

The Gunk

משחק חדש מהיוצרים של Steamworld. המשחק מתרחש בעולם חיצון מלא בחייזרים, מלא באיומים ויחד עם כל אלה גם פאזלים. המטרה במשחק היא להציל את הכוכב עליו נחתתם, כשהטריילר החדש מראה מעט מהמשחקיות. לא קיבלנו תאריך יציאה כעת, אבל אנחנו יודעים שהוא יגיע ככל הנראה בחודשים הקרובים עם שחרור גם ל-Xbox One והמחשב.

The Medium

המשחק החדש מהיוצרים של Blair's Witch מקבל טריילר חדש ומהפנט במיוחד. הטריילר החדש מציג קצת יותר את העולם המוזר של המשחק ומציג מעט מהמשחקיות בשני העולמות שהמשחק מתרחש בהם (מרונדרים בו זמנית!). המשחק כבר זמין לקניה מראש עבור המחשב וה-Xbox.

New Genesis: Phantasy Star Online 2

משחק Phantasy Star חדש מוכרז ומקבל טריילר משחקיות קצר. המשחק יגיע ב-2021 ל-Xbox One, Series X ולמחשב.

CrossfireX

משחק נוסף שהוצג כבר ב-E3 של השנה שעברה, כשעכשיו אנחנו מקבלים טריילר משחקיות ועלילה עבורו. CrossfireX מציג אקשן עם עם הילוך איטי מרהיב במיוחד, למרות שעדיין לא קיבלנו תאריך יציאה.

Fable

לבסוף, השמועות שצצו בתחילת השבוע התבררו כנכונות: משחק חדש בסדרת Fable הוכרז עם טריילר CGI קצר במיוחד, כשהכותרת של המשחק היא "Fable", מה שמעלה שוב את התהיה: האם מדובר במשחק המשך או בריבוט לסדרה? נכון לעכשיו אין פרטים נוספים בנוגע להשקה של המשחק.

וכאן נגמר לנו עוד אירוע של Xbox הקיץ. אנחנו קיבלנו את הרושם שמיקרוסופט קיבלו את הביקורת שהושמעה לעברם, כשהערב קיבלנו הצגה יחסית מרשימה של משחקים. מצד שני התחושה היא שמיקרוסופט עדיין שומרת את הקלפים קרוב מאוד לחזה. מיקרוסופט התחילה את האירוע עם התותחים הכבדים יחד עם הצגה מרשימה במיוחד של המשחקיות של Halo Infinite, אבל האם זה באמת הכל? אנחנו כנראה נאלץ לחכות להמשך הקיץ ולראות מה עוד יגיע.

עכשיו תורכם, מה אתם חושבים על האירוע של מיקרוסופט? למה אתם הכי מחכים? ואיך אתם חושבים שתיראה התגובה של סוני? שתפו אותנו בתגובות!

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י