הרשמה

נישנושי גיימינג: 24.7.20

גם השבוע לא פיספסנו את החדשות הקטנות

עוד שבוע, עוד חדשות משחקים

סוף השבוע הוא זמן מעולה לשבת ולהירגע מהשבוע הארוך עם הרבה משחקים ונישנושים. אם אתם רק רוצים להתרווח בכיסא ולהתעדכן קצת בחדשות גיימינג מהשבוע החולף, אספנו עבורכם את כל הידיעות הקטנות שקרו במהלך השבוע אך לא הצליחו להתגבש לכדי כתבה. ברוכים הבאים לפרק השביעי של "נישנושי גיימינג" - אוסף של ידיעות מהזמן האחרון שאולי לא שמתם לב אליהם ועברו לכם תחת הרדאר. 

תאימות לאחור... בענן?

אחד הדברים שהכי חשובים לצרכני קונסולות הדור הבא הפוטנציאלים הוא נושא התאימות לאחור, או היכולת לשחק את המשחקים "הישנים" שלהם על קונסולת הדור הבא. בעוד שמיקרוסופט דואגת להכריז בריש גלי שהיא תתמוך במשחקי Xbox One בצורה מוחלטת עם ה-Series X (ובכך גם תתמוך במשחקי Xbox 360), סוני לא דאגה לתת לנו תשובה מפורטת או נחרצת שכזו. השבוע קיבלנו רמיזה מסוימת מסוני על כך שאולי שירות התאימות לאחור שלה יסתמך על סטרימינג של המשחקים בענן: פטנט חדש של סוני מציג את היכולת לשחק משחקי PS3, PS2 ו-PS1 (או PSX) בעזרת סטרימינג מענן שישב אצל סוני. בעוד שהפטנט לא דיבר על הטכנולוגיה עצמה, הרעיון כנראה יהיה מאוד דומה ל-Virtual Console של נינטנדו בכך שהוא יאפשר לאנשים לשחק משחקי עבר של החברה על הקונסולה שלהם בדרך כזו או אחרת.
Suikoden 2 על ה-PS5? עכשיו עניינתם אותי, סוני (סתם, עניינתם אותי עוד לפני).

אלוהים תעשה שיבוא

שנים שאנו מחכים למשחק חדש בסדרת Splinter Cell הנהדרת, כשהדמות האהובה של סם פישר התדרדרה להופעות אורח בלבד במשחקים אחרים תחת המותג של "Tom Clancy". שנים של ציפייה שאולי, רק אולי, יסתיימו להן ב-2021. השחקן האיטלקי של סם פישר, לוקה וורד (Luca Ward), נשאל בראיון עם האתר Multiplayer.it על האפשרות שמשחק חדש בסדרה יגיע אלינו, והוא ענה כי בעוד שהפרויקט התעכב כתוצאה מהתפרצות הנגיף קורונה (כמו פרויקטים גדולים אחרים ב-2020), משחק חדש בסדרה "בטוח יגיע אלינו בקרוב". זה נראה שוורד דווקא אוהב להפיץ את השמועות על משחקים חדשים בסדרה, אז נאמין כשיוביסופט תתן לנו משחק חדש ואמיתי בסדרה. בינתיים נשאיר אתכם עם הפעם הרצינית האחרונה שראינו את סם פישר ואת המחווה המרגשת שלו לסוליד סנייק מסדרת MGS.

סופ"ש מנומנם? משחק בחינם!

For Honor, משחק הלחימה המיוחד של Ubisoft, יהיה זמין בחינם למשחק לסופ"ש הקרוב, כך הכריזה החברה הצרפתית לפני יומיים. המשחק היה זמין כבר להורדה מוקדמת אתמול על Uplay, ותוכלו לשחק בו עד יום שני הקרוב (ה-27 ביולי) בערב.  אם תרצו לקנות את המשחק, כל הרמות שצברתם ישארו איתכם למשחק המלא. אני סיקרתי את המשחק עוד ב-2017, וחשבתי שיש למשחק המון פוטנציאל להיות כיפי ומהנה. שווה לכם לנסות אותו אם אתם אוהבים משחקי לחימה אבל רוצים גם משהו שונה לגמרי. תוכלו לקרוא את הביקורת המלאה כאן למטה.

לוחם הצללים חוזר

ההכרזה על Shadow Warrior 3 תפסה את כולנו בהפתעה, אבל הפתעה טובה - כמו הפתעה במסיבת יום הולדת. עכשיו אנחנו מקבלים הצצה נוספת למשחקיות של המשחק הבא בסדרת המשחקים המשוגעת של Devolver. בסרטון כאן למטה תוכלו לצפות ב-17 דקות מהמשחק, כשאנו מקבלים מבט יפה מאוד על השיגעון, הברוטאליות והמשחקיות הקצבית של Shadow Warrior 3. המשחק צפוי לצאת על המחשב האישי ב-2021.

יוביסופט להצלה

ונסיים בקצת חדשות טובות: לאחר שראינו את המחיר של גרסת ה-PS5 של NBA 2K21, ואחרי הראיון של ג'ים ראיין שדיבר על מחירי ה-PS5, יוביסופט יצאו בהצהרה כי משחקי הדור הבא שלה לא יעלו יותר מאלו של הדור הנוכחי, לפחות לתקופה הקרובה. בשיחה עם המשקיעים, מנכ"ל יוביסופט דאג לציין כי משחקים כמו Assassin's Creed Valhalla ואפילו Far Cry 6 ישארו במחיר הסטנדרטי של הדור הנוכחי - 60 דולר. הוא לא דאג לציין האם המחיר יעלה לאחר מכן, אבל אני מניח שכולנו נדע כבר כשהחברה תכריז על עוד משחקים חדשים.

יצא לכם לראות דברים מעניינים יותר השבוע? האם פיספסנו משהו? ספרו לנו בתגובות!

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:13 25.07.2020 | WarFox89 WarFox89

    עכשיו רק נשאר שהם [יוביסופט] יכריזו כי המשחקים החדשים שלהם יגיעו גם לסטים ואני עושה קעקוע של יוביסופט על היד ושולח להם פיצות למשרד!

  2. 2

       | פורסם ע"י