הרשמה

הוא כבר כמעט פה: ה-RTX 3080Ti דלף שוב

הכרטיס החדש של Nvidia שוב מצא את דרכו לאינרטנט

וההכרזה עדיין לא נראת באופק

זה לא סוד שאנחנו נמצאים כבר ממש קרוב להכרזה של הדור כרטיסי המסך החדש של Nvidia. בעוד שדור הכרטיסים הנוכחי של Nvidia הביא את טכנולוגיית ה-Ray Tracing לציבור הרחב, הוא נאלץ לעשות ויתורים גדולים בתחום הביצועים כשהכרטיס התקשה מאוד כשאופציית ה-Ray Tracing הופעלה. Nvidia עשתה את שיעורי הבית שלה ובמשך השנתיים שעברו מאז השקת כרטיסי ה-RTX היא מתכננת את הדור הבא. ככל שהתקרבנו יותר להכרזה התחילו לדלוף לרשת תמונות ונתונים על הכרטיסים אך את ההכרזה הרשמית על הכרטיסים היינו צפויים לקבל בכנס Computex שבוטל בגלל וירוס הקורונה.

אף על פי שעוד לנו מושג מתי בדיוק נקבל את ההכרזה שכולם מחכים לה, זה ברור מאוד שהיא ממש מעבר לפינה. אתר Videocardz פירסם השבוע תמונה שדלפה מתוך פגישה או תדרוך בחברת Asus. בכיתוב הסיני נכתב "דור חדש של ROG STRIX", הפגישה שממנה דלפה התמונה התעסקה בכל הנוגע למערכת הקירור של הכרטיס. כמו שאפשר לראות מערכת הקירור מעוצבת שונה ממה שאנו רואים כיום בסדרת Strix כשאיזור תאורת ה-RGB הוזז, הפאנלים שמסביב למאוררים הינם בצבע כסף מבריק והכרטיס עצמו נראה גדול יותר מכרטיסי סדרת ה-RTX 2000. עוד פרט קטן שאפשר לראות בתומנה ממש ליד הראש של המציג הוא את דגם הכרטיס- 3080Ti, בכך אנחנו מקבלים אישור כמעט וודאי שאכן מספר סדרת הכרטיסים הבאה יהיה 3000. 

כמו תמיד נזכיר שצריך לקחת את הפרטים בערבון מוגבל, שכן יכול להיות שזה קונספט עיצובי עבור הכרטיס ואנו נצטרך לחכות עוד קצת עד להכרזה הרשמית עבור כל הפרטים.

מה אתם חושבים על העיצוב? האם אתם מחכים לכרטיסים החדשים? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:53 05.07.2020 | WarFox89 WarFox89

    התמונה הזאת לא אומרת כמעט כלום שכן רוב היצרנים עושים עיצוב ייחודי משלהם לכל כרטיס. כן זה נראה יפה אבל רוב הכרטיסים של STRIX נראים מדהים גם מדורות קודמים. מה שבאמת מעניין הוא המפרט שמתחת למכסה המנוע וכמובן העיצוב הביתי של אנוידיה ה - Founders Edition.

  2. 2

       | פורסם ע"י