הרשמה

אל תצפו לקבל DLC עבור The Last Of Us: Part II

אבל לפחות נקבל מצב מולטיפלייר...מתישהו

ניל דרוקמן מבהיר את העניין

The Last Of Us: Part II אמנם לא התקבל באהדה גדולה כמו ש-Naughty Dog קיוותה, ואפילו די פילג את קהל המעריצים שלה, אבל המשחק מכר כ-4 מיליון עותקים בשבוע הראשון שלו, מה שהביא לו את התואר ככותר ה-Playstation 4 שמכר הכי הרבה עותקים בזמן הצר ביותר. אז אולי הוא לא הצלחה גדולה בעיניי השחקנים, אבל מבחינה מסחרית הוא הצלחה מסחררת.

למרות זאת, נראה שהסטודיו לא מעוניין להרחיב את חווית המשחק עם DLC עלילתי, בדומה למשחק הראשון שקיבל את הרחבת Left Behind האהובה. בראיון לערוץ היוטיוב Kinda Funny סיפר במאי המשחק ניל דרוקמן (Neil Druckman) על התוכניות לעתיד של The Last Of Us: Part II: "למשחק הראשון היה לנו Season Pass שהבטיח לשחקנים הרחבה עלילתית כלשהי - לא, אין לנו תוכניות למשהו כזה עבור המשחק."

אז למרות שהמשחק לא יקבל הרחבה, Naughty Dog הבטיחה כי היא עובדת על חווית מולטיפלייר נפרדת מהמשחק המלא, אי שם ב-2019. מאז הציוץ הזה לא שמענו שום מידע חדש לגבי מצב מרובה משתתפים, אז כנראה שנצטרך לחכות עד שנוכל לחוות את העולם הקודר של TLOU2 ביחד עם חברים.

את הביקורת של רן ל-The Last Of Us: Part II כבר קראתם? הוא טוען עליו כי הוא "שילוב המושלם בין סרט הוליוודי בעל תקציב שמן ומשחקיות כיפית קלילה" עם "קרבות מאתגרים, מגוונים ומלאי אקשן".

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י