הרשמה

חשיפת המשחק Crysis: Remastered תתרחש מחר

13 שנה אחרי, Crysis חוזר אלינו יפה מתמיד

אבל האם הוא באמת צריך שיפור גרפי?

Crytek הכריזה כי מחר בשעה 20:00 (שעון ישראל), יעלה טריילר ראשון לכותר הבא שלה - Crysis: Remastered. כפי שכבר הבנתם, מדובר במשחק הראשון בסדרת Crysis שיקבל מתיחת פנים (לא שהוא באמת צריך אותה) ומעבר לקונסולות הדור הנוכחי כמו הרבה משחקים שמקבלים גרסאת רימאסטר בזמן האחרון.

המשחק יגיע רשמית לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One, Nintendo Switch ולמחשב האישי, והטריילר צפוי להראות לנו את השיפורים הגרפיים שהרימסטר יציג עבור כותר היריות האהוב שיצא לפני לא פחות מ-13 שנים. "כותר היריות הקלאסי של Crytek חוזר עם משחקיות מלאת האקשן, העולם הפתוח והקרבות האפיים שאהבתם בפעם הראשונה ששיחקתם. עכשיו עם תמיכה בגרפיקה מותאמת לדור חדש של חומרה", כך רשום בתיאור הסרטון. 

כל מה שידוע לנו כרגע הוא שהרימאסטר נמצא בפיתוח, הוא מגיע לארבעה פלטפורמות שונות והוא יתמוך בטכנולוגיית Ray Tracing. אנחנו מקווים לדעת הרבה יותר פרטים כשהטריילר יגיע אלינו מחר, ה-1 ביולי, שעה 20:00. 

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:08 30.06.2020 | WarFox89 WarFox89

    קרייסיס משופר ויותר כבד ועוד עם RAY TRACING !?!?
    אני חושב שליד כל מחשב שהולך להריץ את זה צריך להעמיד ניידת כיבוי אש צמודה.

  2. 2

    21:04 30.06.2020 | nakiii nakiii

    הרגת אותי :-)

  3. 3

    22:35 30.06.2020 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    אני קניתי מקפיא גדול כזה כמו במסעדות ואני מעמיד שם את הסט שלי.

    שיהיה לכולנו בהצלחה.

  4. 4

    22:57 30.06.2020 | elad9219 elad9219

    המשחק לדעתכם הוא טוב מעבר לקטע של הגרפיקה? כי תמיד דיברו רק על הגרפיקה של המשחק וכמעט שלא על המשחק עצמו, השאלה אם הוא באמת טוב.
    בזמנו שיחקתי בו קצת ולא התלהבתי, אבל עבר הרבה זמן והיום אני הרבה יותר פתוח וסבלני למשחקים. השאלה אם הוא באמת שווה את זה.

  5. 5

    09:57 01.07.2020 | שמואל מקונן - עורך ראשי שמואל מקונן - עורך ראשי

    יכול להיות שאני מסתכל מבעד למשקפיי נוסטלגיה, אבל אני מאוד אהבתי את המשחק. אני חושב שהעובדה שהוא התנהל באי טרופי וכלל אלמנטי מד"ב ממש הועילה להפריד אותו מכל משחקי היריות צבאיים/בחלל שיצאו באותו הזמן (Far Cry הוא היחיד שעשה משהו דומה באותו הזמן ובאופן ממש הולם, גם פותח על ידי Crytek).

    האם הוא היה מגיע לסטטוס שהוא היה מגיע אם לא הגרפיקה המשוגעת והמימ של אותו הזמן? אולי לא, אבל עכשיו נוכל לבחון אותו בראייה אחרת.

  6. 6

    12:22 02.07.2020 | WarFox89 WarFox89

    משקפי הנוסטלגייה באמת צובעים הרבה דברים בגוונים ורודים אבל לגבי כל משחק אפילו אם אני לא ממש זוכר אם הוא היה טוב עלילתית או לא וכו' מה שאני כן זוכר לגבי כל משחק שאני משחק, זה איך הוא גרם לי להרגיש כששיחקתי בו וההרגשה הזאת לא קשורה לנוסטלגייה. מה שאני זוכר זה שזה היא מאוד כיף עם המון אקשן ופיצוצים ומשחקיות של עולם פתוח, ענקי ויפיפיה עם טנקים, ג'יפים וסירות שאתה יכול לנהוג בכולם [שזה היה אז די חדש ונדיר ב-2007. לא היה אז כל כך הרבה משחקי עולם פתוח כמו שיש היום אז זה באמת הרגיש מיוחד] ובנוסף לכל זה עם גרפיקה עוצרת נשימה שאפילו נראתה יותר טוב מהמציאות במצבים מסוימים שזה הוסיף המון ערך למשחק שגם היווה סוג של בנצ'מרק למחשבים חדשים או כרטיסי מסך חדשים לעורך שנים רבות. אז מבחינת גרפיקה? המשחק הזה היה שנות אור לפני זמנו. הוא נראה אפילו מדהים היום, כעבור 13 שנים.

  7. 7

       | פורסם ע"י