הרשמה

כותר היריות של אמזון, Crucible, חוזר לבטא סגורה

הם יכולים לעשות את זה?

המשחק הושק רשמית בחודש מאי, וכעת חוזר חזרה לגרסאת הבטא שלו

Crucible, כותר יריות תחרותי מגוף שלישי שנמצא בפיתוח תחת הפצתה של Amazon Games, יצא לאור ב-21 במאי עם השקה רשמית ומלאה. הוא לא היה כותר Early Access, הוא לא היה בבטא פתוחה, הוא הגיע לידי השחקנים כמוצר סופי ומוגמר. או לפחות, ככה הם חשבו.

ביום הראשון של השקת המשחק היו לו כ-10 אלף שחקנים, נתונים יפים למשחק עם אפס שיווק בלי קהל מבוסס. נכון ל-30 ביולי, הכמות המקסימלית של שחקנים שהיו מחוברים למשחק בו זמנית הייתה 151(בודדים, לא באלפים). למה זה קרה? כמו שאמרתי, למשחק היה אפס שיווק, אף אחד לא ידע על קיומו. החיבור היה רעוע ולא יציב, ויכולתם למצוא את עצמכם מחוץ למשחק בכל רגע נתון, ומערכת הקרב שלו הרגישה מסורבלת ופשוט לא מהנה. 

לכן, הסטודיו המפתח Relentless Studios החליט לעשות מעשה שלא נעשה עד היום, ולהחזיר משחק שיצא באופן רשמי ומלא לגרסאת בטא סגורה. כל מי שהוריד את המשחק עדיין יוכל לשחק בו, וזה ישמש את המפתחים לשיפור החוויה בעזרת חוות דעת והצעות לשיפור מצד השחקנים. בפרסום בלוג של הסטודיו נאמר כי "אחד השינויים הגדולים ביותר שנעשה הוא זמן ייעודי פעם בשבוע בו המפתחים ישחקו ביחד עם הקהילה ויקבלו חוות דעת ממקור ראשון. המשחק עדיין יהיה זמין 24/7 כך שעדיין תוכלו לארגן משחקים עם שחקנים אחרים".

לא ברור כמה זמן תקופת הבטא הזו תימשך, אבל הניחוש שלנו הוא שהמפתחים בעצמם לא יודעים. כנראה שכשירגישו שנעשו שיפורים ניכרים למערכות השונות של המשחק, יתחילו לשקול השקה רשמית חדשה.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י