הרשמה

חברת ASUS מכריזה על ראוטרים חדשים לגיימינג

כן, קראתם נכון - ראוטרים לגיימינג.

שחקני Switch ומובייל? לאסוס יש משהו בשבילכם

עם כל חודש שעובר בשנים האחרונות אנו רואים עלייה בנתח השוק של שחקנים על פלטפורמות ניידות. את עלייה זו אפשר לקשר לכמה מגמות שקרו בעולם הגיימינג, כמו עלייתם וצבירת הפופלאריות העצומה של משחקי מובייל, החזרה המוצלחת מאוד של נינטנדו לשוק הקונסולות עם ה-Switch וקפיצות מדרגה משמעותיות בכל הקשור לכח עיבוד וחוזקם של לפטופי גיימינג. כמו שכל אחד מאיתנו יודע וחווה על בשרו, משחקי אונליין צריכים רוחב פס כמה שיותר פנוי ואם יש כמה מכשירים שמנסים להשתמש ברשת בו זמנית, חווית המשחק יורדת משמעותית. נוסיף לזה עוד כמה צרכנים סוררים כמו מוצרי IoT וסטרימרים שצמאים לקצת WIFI וקיבלנו תקיעה של הרשת וחוסר יכולת למשחק.

גם אסוס רואה את הבעיה הזאת ולכן היום היא מכריזה על הפיתרון שלה שמגיע בדמותם של שני ראוטרים חדשים שמיועדים לגיימינג. הראוטרים החדשים הם ה-RT-AX82U וה-RT-AX86U. שניהם יהיו בעלי תמיכה בתקן WIFI 6 במהירות של מעל ל- 5200Mbps. מלבד השיפור במהירות, WIFI 6 מאפשר לראוטר "לדבר" עם 8 מכשירים בו זמנית לעומת רק 4 מכשירים ב-WIFI 5 בנוסף ליכולת להעלות ולהוריד מידע בו זמנית ולמנוע לאגים שנוצרים בגלל זמני ההמתנה לראוטר. זה כשלעצמו צריך לעשות שיפור עצום עבור השחקנים הניידים.

לצד התמיכה ב-WIFI 6 לראוטרים יהיה גם חיבור Gaming Port אשר יהיה בעל מהירות של 2.5Gbps והוא יתעדף את המכשיר, לדוגמא מחשב או קונסולה, שיחוברו ישר אליו. כמו שאמרנו, אסוס שמה דגש על שיפור חווית הגיימינג הניידת לכן בעזרת אפליקציה ייעודית אפשר יהיה להעביר את הראוטר למצב "Mobile Game" שיתעדף את תעבורת המכשיר שממנו הופעלה האפשרות או לתעדף מכשיר ספציפי ברשת (לדוגמה, Nintendo Switch) על ידי פונקציית ה-Gear Accelerator.

שני הראוטרים יתמכו בטכנולוגיית AiMesh של החברה שתאפשר לחבר אליהם אלחוטית עוד ראוטרים תומכים כדי ליצור רשת אחת חזקה בעלת פריסה רחבה. אסוס לא מתביישת בעיצוב הראטורים שלה, כשלדבריה הם עוצבו "כדי להיות מושכים ויזואלית" ולשלשניהם יש תאורה כשה-AX82U לוקח את זה צעד קדימה עם תמיכה בתאורת RGB משתנה.
ה-RT-AX82U וה-RT-AX86U יהיו זמינים ב-20 לאוגוסט עבור 1,419 ו-1,579 שקלים בהתאמה.
מה אתם חושבים על הראוטרים של אסוס? פורצי דרך או גימיקים מיותרים? ספרו לנו בתגובות! 

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:08 23.06.2020 | elad9219 elad9219

    תתן לכל חברה להוציא מוצר ולקרוא לו שהוא ''מתאים לגיימינג'', ועם עיצוב ''מגניב'' עם תאורה וכאלה, וטראח. המחיר פי 4 ממה שהוא אמור להיות. וזה אני כותב בתור גיימר. פשוט חרטא בד''כ.

  2. 2

    18:38 23.06.2020 | WarFox89 WarFox89

    ^^^ בדיוק מה שאלעד רשם.
    מספיק לדחוף את המילה "גיימינג" כ אות של "סטנדרט הזהב" כביכול וישר המחיר קופץ פי כמה וכמה.
    די כבר עם החרטא הזאת ... מילא אני עוד מבין את זה בגבול הטעם הטוב כמו עכבר,מקלדת,פד גיימינג וכו'...
    אבל היום מדביקים "גיימינג" על כל דבר. מארז גיימינג, כיסא גיימינג, ראוטר גיימינג, מסך גיימינג, משקפי גיימינג, מסכת קורונה גיימינג [כן כן רייזר הוציאו שטות כזאת], אסלת גיימינג, משקה גיימינג, מדפסת גיימינג, שולחן גיימינג, רמקולים של גיימינג, סבון גיימינג, והרשימה לא נגמרת ....

    GTFO

  3. 3

       | פורסם ע"י