הרשמה

נעים להכיר: RTX 3080 מתחיל להיחשף ברשת

הדור הבא של כרטיסי המסך נמצא כבר ממש מעבר לפינה

לא רק סוני ומיקרוסופט, גם Nvidia משיקה בקרוב דור חדש

בדרך כלל בחודשי הקיץ זירת כרטיס המסך מתחילה להתחמם. Nvidia אוהבת להכריז על כרטיסים חדשים במסיבת עיתונאים במסגרת תערוכת Computex כשמיד לאחר מסיבת העיתונאים, כל חברות החומרה כבר מציגות את הגרסאות שלהן לכרטיסים החדשים. בשבוע שעבר הודלפה התמונה הבאה מפס הייצור של Nvidia והיא חשפה את הדור הבא של כרטיסי המסך מבית Nvidia.

התמונה שהודלפה חשפה את העיצוב החדש של גירסאת ה-Founders עבור סדרת הכרטיסים. כמו שאפשר לראות לכרטיס יהיה עיצוב מעניין מאוד עם מאוורר אחד בצידו העליון ואחד בתחתיתו (מאוורר אחד בכל צד) לעומת שני מאוררים צמודים בדור הנוכחי. בנוסף לכך ל-3080 יהיה גוף קירור גדול, דבר שיכול להעיד על צריכת החשמל והפצת חום של הכרטיס. המפרט התכני הודלף גם הוא אך עד שהכרטיסים לא יושקו לא נדע באמת איזה שיפור בביצועים נקבל אבל נאמר שכרטיס ה-3080 יספק 50% יותר ביצועים מאשר אחיו ה-2080. פרט מעניין שלא נחשף בתמונות הוא אילו חיבורים כרטיס המסך יציע. לאחר הדלפת התמונה הפוצו ברשת עוד מספר הדמיות מחשב של הכרטיס החדש. 

נכון לעכשיו עוד אין לנו תאריך מדוייק לחשיפת הכרטיס אך ככל הנראה שההכרזה תגיע ב-Computex הווירטואלי שיערך השנה ב-28 עד 30 בספטמבר כשהכרטיס צפוי להתחיל להימכר כבר בחודשי נובמבר-דצמבר.

מה אתם חושבים על ה- RTX 3080? האם אתם תרכשו אותו? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:26 10.06.2020 | WarFox89 WarFox89

    אוי ואבוי אם זה באמת העיצוב ... זה נראה על הפרצוף.
    דרך אגב זה לא רשמי. יכול להיות שזו הדלפה מזוייפת או דגם Prototype של הכרטיס.

  2. 2

    23:45 14.06.2020 | elad9219 elad9219

    עם זה שזה דבר טוב לכאורה שהטכנולוגיה כל הזמן מתקדמת, זה ממש מבאס שאתה משקיע המון כסף על מחשב חדש עם מפרט מאוד חזק, ואחרי זמן קצר כל פעם יוצא כרטיס מסך או מעבד חזקים בהרבה ואתה מרגיש מבואס רצח. מה שמרתיח אותי במיוחד זה שהמחירים רק עולים כל הזמן. אם לפני 3 ומשהו שנים קניתי את ה-1080GTX ב-2850 ש''ח, היום אם רוצים לקנות את הכרטיס הכי חזק זה כבר עולה כפול. למה לעזאזל? איפה הגבול?

  3. 3

       | פורסם ע"י