הרשמה

רשמים מההתנסות ב- The Crew 2

כתבנו באנגליה נשלח לכנס סגור של Ubisoft כדי להתנסות במשחק ההמשך של כותר המירוצים הייחודי שלה, The Crew 2. האם מדובר במסלול מהיר להצלחה גדולה או שאולי דווקא להתנגשות חזיתית?

וגם, הצלחנו לתפוס למספר דקות גם את מנהל הקריאייטיב של המשחק, שהסכים לענות לנו על מספר שאלות

ארבע שנים לאחר השקת The Crew כותר המירוצים האונלייני של Ubisoft, המפתחת Ivory Tower מעלה הילוך בדרך ליצירת הרפתקת מכוניות-סירות-מטוסים מושקעת יותר ומשטרתית פחות.

ב-2014, נכנסנו לנעליו של אלכס טיילור וחווינו את הסיפור המותח שלו דרך משימות שהתמקדו במירוצי רחוב מחתרתיים. למרות שאת The Crew הראשון אפשר לחוות ממש בצורה של MMO באמצעות הזמנת חברים שיסייעו לכם במירוצים, שחקנים רבים עדיין הרגישו כאילו הם לבד במערכה. לאחר שהתפתחה סביב המשחק קהילה שמונה כ-13 מיליון משתמשים, Ivory Tower קיבלו את הפידבק שלהם והרגישו שהגיע הזמן לקחת את The Crew להרפתקה חדשה.

The Crew 2 מזמין את השחקנים ליצור סיפור משלהם, תוך שהם עולים בסולם בדרגות של ארבעה ענפי ספורט מוטורי שונים ומגוונים, מושכים אליהם מעריצים ומרוויחים הרבה כסף וירטואלי. קיבלנו גישה מלאה למשחק ולפיצ'רים השונים שלו והעברנו איתם כ-4 שעות, ובסך הכל אפשר לומר שהרגשנו מרוצים מחווית הנהיגה וצי הרכבים הגדול שעמד לרשותנו.

ההלם הראשוני הגיע כאשר The Crew 2 למעשה נתן לנו את המפתחות לכלי רכב יבשתיים, אוויריים וימיים, אך הוא היה רק זמני. מהר מאוד לאחר מכן, השקענו את מיטב המאמצים דווקא בלתת את הביצועים הכי טובים שלנו ברשת האונליין הדמיונית של המשחק – LIVE media. זווית המדיה החברתית הזו מתמקדת בשחקן וגורמת לו לבדוק את גבולות המסוגלות שלו, לא מתוך צורך אלא מתוך רצון. את אלמנט הנהיגה קל מאוד ללמוד, לא רק במכוניות אלא גם בסירות ובמטוסים. כתוצאה מכך, מהר מאוד ניתן להתגרות במוות ולבצע מגוון גדול של פעלולים. כמובן שקיים גם אזור הנוחות של מירוצי הכביש והשטח שניתן לחזור אליהם בכל רגע. כל הצלחה תורמת לשחקן להפוך בסופו של דבר לאלוף ארצות הברית.

לכל ענף במשחק יש את המנהיג שלו, שאותם עיצבו Ivory Tower על פי אנשים אמיתיים מהתחום שפגשו במהלך תהליך המחקר. The Crew 2 גם לא לוחץ על השחקן לחקור ענף מוטורי אחד על פני ענפים אחרים וגם לא לחפש את הכסף הגדול כדי להגיע למתחרים הטובים ביותר בכל מועדון.

ב- The Crew המקורי, אלמנט ה- PvP התמקד בעיקר בניצחונות במירוצים, אבל The Crew 2 פותח אפשרויות נוספות ומאפשר לשחקנים להתחרות ביניהם על הישגים כדוגמת הקפיצה הארוכה ביותר בלוקיישן מסויים, או להגיע למהירויות הכי גבוהות ברכבים מסוימים ועוד.

השלל במשחק עדיין מהווה חלק בשדרוג המכניקה של הרכבים וכמובן, ככל שתשקיעו יותר שעות במשחק, כך תשיגו יותר ויותר רכיבים נדירים. מדי פעם, ישנם גם Loot Drop אקראיים שיסומנו על המפה אם אתם נמצאים קרוב אליהם. בבסיס הבית שלכם במיאמי, תוכלו להשתמש בכל השלל שמצאתם בכל הרכבים שלכם. מדובר גם בשלל קוסמטי שגם ישדרג את המראה החיצוני של המכוניות, הסירות והמטוסים שלכם.

בנוסף, ממשק המשתמש של המשחק כל כך חלק וזורם שהזמן עובר מבלי ששמים לב לכך. אחד מהפיצ'רים ש- Ivory Tower הכי גאים בו ההחלפה המיידית בין סוגי הרכבים בלחיצת כפתור בלבד, בהתאם למה שבא לכם באותו רגע וכן, תוכלו לעשות זאת במקומות הכי איקוניים בארצות הברית.

תחושת הווייב הטובה ש- The Crew 2 מביא עמו היא מדבקת ותגרום לכם לרצות לחלוק אותה עם חבריכם. בנווסף, הויזואליות מדהימה והשליטה ברכבים מצוינת, כך שגם אם תרצו לחוות אותה לבד, זה עדיין אפשרי וגם ממש כיף. באופן מוזר, לא צריך לאהוב ספורט מוטורי כדי להתחבר למשחק, מכיוון שאלמנט ה-MMO טבוע בו היטב.

לאחר שהתנסינו במשחק, הצלחנו לתפוס את מנהל הקריאייטיב של המשחק, סטפן "פרגוס" ביילי (Stephane "Fergus" Beley), שענה לנו על שתי שאלות מהותיות:

The Crew המקורי קיבל בזמנו ביקורות בינוניות. מה גרם ליוביסופט לרצות לעבוד על משחק המשך, למרות אותו פידבק?

האמת שזו שאלה טובה עם תשובה מאוד פשוטה. למרות שהביקורות על The Crew היו בינוניות, יש לנו כרגע קהילה של 30 מיליון שחקנים ברחבי העולם והמספר הזה ממשיך לעלות. אחרי 3 שנים שבמהלכן סיפקנו תמיכה למשחק דרך עדכונים שונים והרחבות, יותר ויותר שחקנים ממשיכים ליהנות ממנו מחדש מדי חודש. כל אלה היו סיבות טובות בשבילנו לומר "יאללה, הולכים על משחק המשך". הרבה שחקנים עדיין נהנים מהחוויה הזו אז למה לא?

מה יהיו האלמנטים העיקריים בהם מתכוונת יוביסופט להשתמש שיהפכו את The Crew 2 לטוב ומשופר יותר מקודמו?

לא מדובר בשיפור אלא בחדשנות. The Crew 1 התמקד כולו בחדשנות, עולם ענק, מגוון מכוניות עצום, ענפים מגוונים, שדרוגים וסיפור אפל. מה שהחלטנו לעשות הוא להיפטר מהסיפור האפל אבל בו זמנית, לשמור על כל הכיף שמסביב. רצינו להביא גיוון באמצעות הוספה של מטוסים וסירות ולהנגיש אותם לקהל הרחב. בדקנו את The Crew 2 המון במשך השנתיים האחרונות ובנינו קהילה כל כך גדולה במשחק הקודם, כך שאנחנו בטוחים שהוא יהיה נגיש לכולם ושכל שחקן יוכל להנות ממנו תוך דקות.

The Crew 2 יושק ב-29 ביוני עבור ה- PS4, ה- Xbox One והמחשב.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:18 19.05.2018 | WarFox89 WarFox89

    עם שחקנים כל כך כבדים בשוק משחקי המרוצים כמו פורזה, גראן טוריסמו ופרוג'קט קארס 2 המשחק הזה הולך למות עוד לפני שהוא יולד. מרוצי סירות ומטוסים ? SRSLY ?

  2. 2

    11:57 22.05.2018 | elad9219 elad9219

    זה ממש לא קשור לפורצה, גראן טוריסמו וכו', זה יותר משחק ארקייד שלא לוקח את עצמו ברצינות.
    בסופו של דבר, מה שחשוב במשחק זה שיהיה מהנה, וזה בהחלט נראה שיכול להיות כך.
    זה מסוג המשחקים שבד''כ לא מקבל ציונים גבוהים בביקורות, בגלל שאין ממש עלילה וכו'.
    בשורה התחתונה משחק צריך להישפט ברמת ההנאה.

  3. 3

       | פורסם ע"י