הרשמה

לאחר תקופה ארוכה באייפון: גוגל מביאה את מקלדת ה-Gboard לאנדרואיד

חיפוש בגוגל ישירות מהמקלדת

חיפוש בגוגל ושיתוף GIF - הכל בלי לצאת מהמקלדת

בחודש מאי האחרון השיקה חברת גוגל את מקלדת ה-Gboard שלה עבור משתמשי האייפון. מהר מאוד המקלדת צברה פופולריות והפכה לאחת המקלדות המצליחות בחנות האפסטור. הדבר המפתיע בצעד הזה של גוגל היה שהיא לא שיחררה את המקלדת למערכת האנדרואיד שלה בטענה שהיא עוד בוחנת את זה. 

אמש, שבעה חודשים לאחר ההשקה באייפון, פורסם לראשונה קובץ apk שהכיל את מקלדת ה-Gboard עבור מכשירי האנדרואיד. ע''פ אתר Android Police, מקלדת ה-Gboard זמינה כעת רק בקובץ APK שניתן להתקין על המכשיר דרך אתר APKmirror, אבל בקרוב מאוד המקלדת תגיע כעדכון למקלדת הרגילה של גוגל לכלל מכשירי האנדרואיד. 

מה בעצם כל כך מיוחד ב-Gboard? ובכן מדובר במקלדת שתאפשר לנו לבצע חיפוש בגוגל ישירות ממנה ולשתף בלחיצת כפתור וכמובן תהיה לנו יכולת לשתף תמונות GIF ישירות מהמקלדת. בנוסף, נוספה האפשרות להוסיף שורת ספרות בחלק העליון של המקלדת. יכולת החיפוש ישירות מהמקלדת הפכה את המקלדת לפופולרית מאחר והיא לא דורשת לפתוח אפליקציה אחרת ולבצע משם חיפוש, אלא ניתן לבצע זאת בזמן שאנחנו בשיחה עם חברים ולשתף את הפרטים שמצאנו בלחיצת כפתור. 

העדכון צפוי להגיע בקרוב, אך אם אינכם רוצים לחכות, תוכלו להוריד את קובץ ה-apk מהקישור הבא

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:27 14.12.2016 | יניב יניב (אורח)

    הסמל של גוגל לא מופיע לי על המקלדת

  2. 2

    09:56 17.12.2016 | Israel Israel (אורח)

    העדכונים האחרונים לא מתייחסים למקלדת בשפה העברית. לגבי תמונת GIF זה חל רק על חלק מאפליקציות של גוגל כמו "האלו" והאנגאוט. על אפליקציות אחרות כולל של גוגל כמו ג'מייל, ספייס זה לא עובד. לסיכום: יותר משעדכנו - לא עדכנו.

  3. 3

       | פורסם ע"י