הרשמה

מישהו ביזבז מיליון דולר על משחק חינמי במובייל

מיליון דולר במצטבר על משחק מובייל

גנב 5 מיליון דולר מהחברה שלו והשתמש בכסף לניתוח פלסטי, כרטיסים לפוטבול וחפצים במשחק מובייל

שמענו כבר לא מעט סיפורים הזויים, אבל זה כבר עבר שיא מסוים. אדם בן 45 מקליפורניה שבארה''ב הודה שביזבז בערך מיליון דולר על משחק המובייל החינמי Game of War: Fire Age מכסף שמעל מהמעביד שלו. ע''פ אתר arsTechnica קווין לי קו הודה שגנב 5 מיליון דולר דרך התפקיד שלו בחברה העוסקת בציוד כבד Holt California בין חודש מאי 2008 למרץ 2015. בין הדברים שהוא עשה עם הכסף ניתן למנות ניתוח פלסטי, כרטיסים למשחק של קבוצת פוטבול, וכמובן המון המון דברים במשחק Game of War. 

Game of War: Fire Age הוא משחק פנטזיה מז'אנר האסטרטגיה שפותח ע''י Machine Zone והוא זמין עבור האנדרואיד וה-iOS. המשחק כולל מיקרו רכישות בתוך המשחק שנועדו לשפר את יכולות השחקן במשחק בתמורה לכסף, כאשר המחירים נעים בין 1.99 דולר ל-399 דולר. מכיוון שמדובר בדברים שנגמרים בסופו של דבר, אין הגבלה על כמות הקניות שניתן לבצע. 

כנראה שקווין הוא אחד מרבים, כיוון ש-Game of War: Fire Age הוא אחד המשחקים המרוויחים ביותר בתחום כאשר ניתן למצוא אותו בראש הרשימות בחנויות האפליקציות, דבר זה איפשר למפתחת להפיק פרסומת בכיכובן של מריה קרי וקייט אפטון במשחק הסופר בול בארה''ב. 

כמה כסף אתם מבזבזים על משחקי מובייל ואם בכלל? 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:41 12.12.2016 | אנומלי אקס די אנומלי אקס די (אורח)

    2.90 ש''ח

  2. 2

    12:21 14.12.2016 | איתי איתי (אורח)

    אף פעם לא משלם מיקרו-תשלומים

  3. 3

       | פורסם ע"י