הרשמה

Meizu מכריזה על ה- PRO 6 Plus ועל ה-M3X

הכירו את ה-PRO 6 וה-M3X

החברה הסינית משיקה מכשירים חדשים

חברת Meizu הסינית הכריזה על שני מכשירים חדשים באירוע שקיימה בסין. ה-M3X הוא המכשיר החדש בסדרת מכשירי שוק הביניים וה-PRO 6 Plus הוא מכשיר הדגל של החברה המגיע עם מפרט מרשים.

ראשית ה-Meizu M3X, שיגיע עם מסך 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, מעבד Helio P20 מתומן ליבות בתדר 2.3GHz יחד עם המעבד הגרפי Mali T880, זכרון RAM בנפח 3 ג'יגה יחד עם 32 ג'יגה זכרון אחסון בדגם אחד כאשר דגם שני יגיע עם 4 ג'יגה RAM ו-64 ג'יגה זכרון. סוללת המכשיר תהיה בנפח 3200mAh עם טכנולוגיית טעינה מהירה. באשר למצלמות, המצלמה הראשית תהיה ברזולוציית 12 מגה פיקסל ומצלמה קדמית ברזולוציית 5 מגה פיקסל. המכשיר כמובן יכלול חיישן ביומטרי לסריקת טביעות אצבע, תמיכה בשני כרטיסי סים והוא יגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד מרשמלו יחד עם ממשק המשתמש של החברה, Flyme OS. 

נעבור לדובדבן שבקצפת, ה-PRO 6 Plus. המכשיר יגיע עם מסך 5.7 אינץ' ברזולוציית Quad HD יחד עם פונקציית 3D Touch בדומה לזה של אפל. מעבד המכשיר יהיה ה-Exynos 8890 תוצרת סמסונג שנמצא כיום גם בגלקסי S7 יחד עם המעבד הגרפי Mali T880. זכרון ה-RAM של המכשיר יהיה 4 ג'יגה ביחד עם 64 ג'יגה זכרון אחסון כאשר תהיה אפשרות לדגם של 128 ג'יגה. סוללת המכשיר תהיה בנפח 3400mAh עם טעינה מהירה. באשר למצלמות, גם כאן מצלמה ראשית 12 מגה פיקסל וקדמית 5 מגה פיקסל. המכשיר כאמור גם יגיע עם סורק טביעות אצבע, תמיכה בשני כרטיסי סים, מד דופק, ומערכת הפעלה אנדרואיד מרשמלו עם Flyme OS. 

טרם פורסמו מחירים ומועד השקה בנלאומי. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י