הרשמה

אפל בוחנת לשלב מסך OLED קמור באייפון 8

האייפון 8 ממשיך לסקרן

האם סמסונג תספק לאפל את המסכים עבור האייפון 8?

קשה מאוד להעריך כרגע מה אפל מתכננת לחדש למכשיר האייפון 8 העתידי שלה, אבל בגלל שמדובר במוצר של אפל שיוצר לא מעט רעש, ישנן לא מעט שמועות שעוזרות לנו לתאר כיצד המכשיר אולי כן יראה בסופו של דבר. עיתון ה-Wall Street Journal פרסם אמש שאפל בוחנת כרגע מספר דוגמאות של אייפונים, כאשר אחד מהם הוא מכשיר עם מסך OLED קמור שצפוי להגיע בשנה הבאה. 

לא מדובר בפעם הראשונה שנטען שמכשיר של אפל יגיע עם מסך קמור בדומה לסדרת ה-Edge של סמסונג. בחודש ספטמבר נטען שאפל תבחר בין סמסונג ל-Sharp כספקית מסכי ה-OLED, אבל הענקית מקופרטינו לא תסתפק במסכים זהים לאלו של סמסונג והיא תבקש מסכים בעלי רזולוציה גבוהה יותר שיהיו שונים מאלו של סמסונג. כידוע, סמסונג משתמשת במכשירי הדגל שלה במסכים הטובים ביותר שהיא יכולה לספק - מסכי OLED ברזולוציית Quad HD. אפל כאמור עדיין לא עשתה את קפיצת המדרגה מ-Full HD וה-Wall Street Journal מעריך שהיא תדלג על ה-Quad HD לטובת רזולוציית 4K. הקימור צפוי לעזור לאפל להיפטר מהשוליים של המכשיר בדומה למה שסמסונג עשתה. 

יחד עם זאת, העיתון מדווח שאפל נתקלת בקשיים מצד Sharp בכל הנוגע לייצור המסכים הקמורים בגלל שהחברה לא בטוחה שכדאי לה להשקיע 5 מיליארד דולר עבור מסכים שיסופקו לאפל. בכל מקרה מדובר עדיין בשמועות מוקדמות וכפי הנראה יהיו עוד התפתחויות בנושא. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:05 30.11.2016 | אני אני (אורח)

    אני ממש אוהב את השמועות על אייפונים חדשים. טוב שהם לא חוזים להם מסע בזמן וטלפורטציה ובסוף מקבלים מעבד טיפה יותר חזק ומינוס שקע אוזניות.

  2. 2

       | פורסם ע"י