הרשמה

הגלקסי S8 עשוי לכלול 256 ג'יגה זכרון ומעבד חדש ועוצמתי

עוד פרטים על מכשיר הדגל הבא

צפוי להגיע במהלך חודש אפריל

ה-Galaxy S8 של סמסונג נמצא במרחק חודשים ספורים מהשקה, מה שאומר שהשמועות ממשיכות לזרום בכמויות. לאחרונה, נטען שהמכשיר יגיע עם אפשרות זיכרון של 256 ג'יגה, והמעבד החדש והעוצמתי של Qualcomm, ה-Snapdragon 835.

בשונה מה-Galaxy S6 שהגיע עם 128 ג'יגה זכרון פנימי, שאר מכשירי סדרת הגלקסי של סמסונג הגיעו עם שטח זכרון פנימי לא גבוה (מקסימום 64 ג'יגה) בנוסף לחריץ MicroSD להרחבת הזיכרון וכאמור, ע''פ השמועה החדשה, ה-S8 יכלול גם אפשרות של 256 ג'יגה בדומה לאייפון 7 ומכשירים אחרים, וגם חריץ MicroSD - דבר די נדיר בעולם הסמארטפונים כיום. בנוסף לכך המכשיר גם עלול להגיע עם 6 ג'יגה זכרון RAM בדומה ל-Note 7. 

השמועה גם טוענת שמעבד המכשיר יהיה ה-Snapdragon 835, מעבד הדור הבא של קוואלקום שיאפשר גם טכנולוגיית טעינה מהירה חדשה. המעבד צפוי להגיע עם המכשיר רק באזורים מסוימים בעולם (ארה''ב ועוד) כאשר שאר המכשירים יגיעו עם מעבד ה-Exynos 9 תוצרת סמסונג. בנוסף, שמועות קודמות טענו שהמכשיר יגיע עם מסך קצת יותר גדול מהממוצע של סדרת הגלקסי בכדי למשוך אולי קצת משתמשי Note שנפגעו כתוצאה מהפסקת ייצור ה-Note 7. 

סמסונג בדרך כלל חושפת את מכשיר הדגל החדש שלה בתערוכת המובייל העולמית MWC בברצלונה מידי חודש פברואר, אבל כעת נראה שהחברה תידחה את ההשקה לחודש אפריל בכדי להימנע מתקלות בדומה ל-Note 7. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י