הרשמה

חדשות המובייל - יעקב חוזר עם משחקים שווים לסמארטפון שלכם

המלצות למשחקים שיעבירו לנו את הזמן

יעקב חוזר ומביא לנו המלצות למשחקים לסמארטפון שיעבירו לנו את הזמן

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה. אז בואו נתחיל:

Arkanoid vs Space Invaders לאנדרואיד ול-iOS

Arkanoid vs Space Invaders הוא משחק ארקייד שמעמיד שני משחקים אייקוניים ראש בראש. במשחק הממכר הזה עלינו להשתמש במכניקה של Arkanoid על מנת לחסל את ה- Space Invaders, כלומר אנו שולטים בחללית ונוס (Vaus) אותה אנו מזיזים מצד לצד וגורמים לכדור המקפץ לשבור בלוקים הממוקמים באזורים אסטרטגיים על המסך ולפגוע ב- Space Invaders (פולשים מהחלל). וכל זאת תוך כדי הימנעות מיריות ה-Space Invaders. כמו ב- Arkanoid המקורי מאחורי בלוקים מסוימים מסתתרים בונוסים ושדרוגים שונים. המשחק מכיל כ-150 שלבים, קרבות בוס ובעיקר שעות של הנאה. מומלץ לכולם.

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Old Man's Journey לאנדרואיד ול-iOS

Old Man's Journey הוא משחק הרפתקה יפייפה בו אנו יוצאים למסע עם ימאי זקן הנזכר באירועי חייו. ייחודיות המשחק נובעת מהשליטה על עולם המשחק ולא רק בדמות. למעשה אנו מזיזים את הרקע כך שהדמות תוכל ללכת עליו ואז לסמן לדמות את הנקודה אליה אנו רוצים שהוא יגיע. המשחק הוא סיפורי בעיקרו ואין אפשרות להיפסל. זוהי יותר חוויה מרגשת ויפה, המומלצת לאלו שמחפשים חוויה מרגיעה עם סיפור עמוק.

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Beholder לאנדרואיד ול-iOS

Beholder הוא משחק הרפתקה המציג עולם טוטליטרי עתידני וקודר, בו אנו נכנסים לנעליו של מנהל בניין דירות בשם קארל (Carl). לכאורה כל מטרתנו היא לדאוג לצרכי הדיירים השונים, אך לא כך הם פני הדברים, מטרתנו האמתית היא לעקוב ולצותת לדיירי הבניין בשביל השלטון. כל המשימות מוטלות עלינו על ידי גוף שלטוני זדוני שמעמיד אותנו אל מול דילמות קשות של חיים ומוות. המשחק מעמיד בפנינו סדרה של החלטות בהן אנו צריכים להחליט אם אנו דואגים למשפחתנו וכך מצודדים בממשל הזדוני או במתנגדים לו. המשחק מאוד מעניין שמראה שלא תמיד אנחנו הטובים, וטובת משפחתנו חשובה לנו יותר מכל. משחק שמזכיר באווירתו את המשחק Papers, Please ומומלץ מאוד לחובבי משחקי הרפתקה שגורמים לך לחשוב.

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Lode Runner 1 לאנדרואיד ול-iOS

Lode Runner 1 הוא חידוש למשחק הפלטפורמה/ארקייד הקלאסי משנות ה-80, בו אנו מנווטים בשלבים השונים ומנסים לאסוף את כל הזהב בשלב, זאת מבלי להיתפס על ידי הרובוטים השונים. כל פיסת זהב שאנו מפספסים רובוט אוסף אותה והמשימה נהיית יותר ויותר קשה. המשחק נשאר נאמן למקור מבחינת משחקיות ובנוסף מכיל עורך שלבים, בהם נוכל לאתגר חברים. כמות השלבים היא ענקית – למעלה מ-300 שלבים בדרגות קושי שונות. משחק כייפי שיכול לשאוב אותנו לשעות של משחק. מומלץ מאוד לאלו ששיחקו במקור וכן לאלו ששומעים על Lode Runner בפעם הראשונה.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:08 01.06.2017 | X X (אורח)

    תודה רבה! סוף סוף משחקים גם לאנדרואיד וגם לIOS
    ממליץ להוסיף לפעמים הבאות את CUBE ESCAPE של RUSTY LAKE, משחקי בריחה מעולים

  2. 2

       | פורסם ע"י