הרשמה

חדשות המובייל - He-Man, מסעות סיפוריים ועוד

יעקב אף פעם לא אומר נואש. מה הוא מצא בשבילנו השבוע?

He-Man מגיע אל המסך הקטן

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Lumines: Puzzle & Music לאנדרואיד ול-iOS

Lumines הוא רימייק לכותר ה-PSP -קלאסי והפעם הוא מאונך ולא מאוזן כמו על מסך ה-PSP, המשחק הוא מעין טטריס משודרג בו עלינו ליצור רביעיות של ריבועים בצבעים שונים וליצור כמה שיותר קומבואים של אותם ריבועים. את כל אלו צריך ליצור במהירות האפשרית לפני שקו הרץ לאורך המסך מגיע ומעלים את המרובעים אותם יצרנו. ככל שמצליחים הקצב עולה וכך גם הניקוד. השליטה ב- Lumines מאוד נוחה והותאמה למסכי מגע, משחק מגניב, קצבי ומומלץ בחום לכולם.

מחיר: 12.00 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Siralim 2 לאנדרואיד ול-iOS

Siralim 2 הוא משחק תפקידים קלאסי בו אנו יוצאים לתפוס מפלצות. המשחק מתנהל במבוך אינסופי בו עלינו כאמור לתפוס מפלצות, לביית אותם ולצאת להרפתקה נוספת במבוך. המשחק עמוס באפשריות ומסכי תפריט שונים, הדבר עלול להרתיע לא מעט שחקנים, אך כדאי מאוד להתגבר וללמוד את מערכות המשחק כי בסך הכל הוא מאוד מהנה. לאורך הרפתקתנו במבוך הרנדומלי האינסופי של Siralim 2 עלינו ליצור צבא מפלצות משלנו. ככל שנשהה יותר במבוך רמת הקושי תעלה עם הזמן, לכן עלינו לפתח את היכולות שלנו, הכוחות של הנשקים השונים וכמובן את המפלצות שלנו. משחק לא קל אבל שווה את הזמן ההשקעה בו.

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

He-Man Tappers of Grayskull לאנדרואיד ול-iOS

He-Man Tappers of Grayskull הוא משחק הקלקה עם אלמנטים של משחק תפקידים. במשחק מוטלת עלינו המשימה להציל את איטרניה (Eternia) מהרוע המתקרב של סקלטור (Skeletor) שמצא אבן מכושפת עתיקה. המאפשרת לו להפוך כל אחד ואת עצמו לענק. כאן נכנסים הי-מן (He-Man) וחבורת שליטי היקום לתמונה ויוצאים להרפתקת הקלקות בלתי פוסקות על מסך הנייד שלכם. משחק די פשוט אך ממכר בו כל שעלינו לעשות הוא להקליק על האויבים שבאים לקראתנו או על בוסים ענקיים, כשאלמנט משחק התפקידים נכנס ביכולות השדרוג של הגיבורים. משחק פשוט, מהנה וממכר. מומלץ לכולם.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Lifeline: Crisis Line לאנדרואיד ול-iOS

Lifeline: Crisis Line הוא הרפתקת טקסט אפלה ומוזרה. המשחק הוא חלק מסדרת Lifeline, אך אין צורך ממשי לשחק בשאר המשחקים בסדרה. את המשחק נתחיל ביומנו הראשון כעובדים בצ'אט עזרה לאנשים במשבר, בו אנו מנסים לעזור לבלש בשם אלכס אספוזיטו (Alex Esposito), החוקר מקרה רצח של עורך דין שמציב את אלכס במרכזה של פרשייה מוזרה, חייזרית ופשוט בלתי ניתנת להסבר הגיוני. המשחק הוא בעצם סדרה של התכתבויות ביננו לבין הבלש בהם עלינו לעזור לו להחליט כיצד להתקדם בחקירה, אילו שאלות לשאול את החשודים השונים ובעצם לנהל את החקירה בעצמנו. משחק מבוסס הטקסט מעניין מאוד, לא קשה במיוחד ומומלץ לחובבי הז'אנר.

מחיר: 11.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י