הרשמה

חדשות המובייל - גלו מדוע החיים על כדור הארץ הגיעו לקיצם

יעקב יצא מהבונקר כדי לגלות מדוע החיים על פני כדור הארץ הגיעו לקיצם

אחרי המון התקנות של משחקים על הסמארטפון יעקב חוזר ומצביא לנו את המשחקים שהוא הכי אהב

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

SPACEPLAN לאנדרואיד ול-iOS

SPACEPLAN הוא למעשה משחק קליקר (Clicker), בו אנו יוצרים אנרגיה על ידי גידול וקציר של תפוחי אדמה – כן תפוחי אדמה. ואתם בטח שואלים את עצמכם "בשביל מה!?" אז אנו עושים זאת על מנת לחקור את היקום ולגלות מדוע החיים על כדור הארץ הגיעו לקיצם. המשחק לוקח את ז'אנר הקליקרים ומחבר לו סיפור מדע בדיוני דיי מעניין, ויש (כמובן) גם מסע בזמן. משחק מעניין, פשוט, מומלץ לחובבי מדע בדיוני ולכאלו שנמאס מסתם קליקרים רגילים.

מחיר: 11.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Father and Son לאנדרואיד ול-iOS

Father and Son הוא משחק הרפתקה היסטורי. המשחק מכניס אותנו לנעליו של בן המגיע לנאפולי על מנת לחקור את חייו של אביו המנוח. האב שהיה ארכיאולוג השקיע את כל זמנו בעבודה, לכן דמותנו - הבן יודע כה מעט על אביו, כל מה שמותיר אחריו האב זו עבודתו המוצגת במוזיאון בנאפולי. עלינו לחקור את המייצגים במוזיאון על מנת לגלות סיפורים מעברו של האב. מכאן אנו יוצאים להרפתקה ברחבי ההיסטוריה במקומות כמו מצרים ופומפי. משחק הרפתקה מצוין, מומלץ מאוד לחובבי הז'אנר. 

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Penarium לאנדרואיד ול-iOS

Penarium הוא משחק פלטפורמה זדוני במיוחד. Penarium הוא קרקס אליו גיבור המשחק ווילי (Willy) נשלח על מנת לשעשע את הקהל. המשחק הוא זירות אותן אנו מנסים לשרוד מבלי למות בצורה מחרידה כל שהיא. השלבים השונים מלאים במלכודות שונות ומשונות מהן עלינו להימנע. המשחק נהיה קשה, מאוד קשה, די מהר – כבר מהשלבים הראשונים. גרפיקת הפיקסל ארט נותנת נופח משעשע לאנימציות המוות של ווילי, דבר הגרום לרצות לראות איך ווילי יסיים את חייו מכל מלכודת ומלכודת. משחק מגניב, מצחיק, קשה ומומלץ לבעלי רפלקסים מהירים.

מחיר: 7.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך שGoogle Play

The Bunker ל-iOS

The Bunker הוא הרפתקת אימה בסגנון (FMV (Full-Motion Video הישן בו השתמשו בסרטונים של שחקנים במקום גרפיקה. אנו משחקים כג'ון (John) אשר חי את כל חייו בבונקר מתחת לאדמה עם אמו ושאר דיירי המסתור התת קרקעי. החיים על פני האדמה אינם אפשריים בגלל הנפולת הגרעינית. כל יום ג'ון של דומה ליומו הקודם כך למעשה ג'ון חי את כל חייו, אך יום אחד השגרה נשברת בהישמע אזעקה. מכאן על ג'ון לגלות מה קרה, האם חייו מבוססים על אמת או שקר ומה מציאות ומה דמיון. המשחק מלא בחדרים אותם עלינו לחקור וכן מגוון רב של פאזלים וחידות הגיון לפתור. משחק מאוד מעניין, מלא באווירה קודרת ומבשרת רעות. השחקנים עושים עבודה מצוינת ומקנים לסיפור תחושה של דחיפות ואמינות לעלילה. משחק מצוין שמומלץ לחובבי הרפתקאות האימה.

מחיר: 15.90 ₪

להורדה דרך App Store

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י