הרשמה

iOS 10: כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת ההשקה הערב

רשימת מכשירים תומכים ושעה משוערת

אפל תשיק הערב את iOS 10, הינה כל מה שאתם צריכים לדעת עליה

הטירוף שלאחר הכרזת האייפונים החדשים במהלך הכנס של אפל בשבוע שעבר לאט לאט התפוגג, והרבה שכחו שהיום תשיק הענקית האמריקאית את הגרסה העשירית של מערכת ההפעלה שלה למכשירים הניידים שלה. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת עליה. 

נתחיל קודם כל מהמכשירים שיזכו לקבל את iOS 10 היום בערב. כמדי שנה, אפל מפרסמת את רשימת המכשירים שיעודכנו לגרסא החדשה, והנה הרשימה לפניכם:

באשר לשעה שבה אפל תשחרר את העדכון; ע''פ ניסיון העבר, אפל השיקה את העדכונים בסביבות השעה 20:00 שעון ישראל, לכן ניתן לשער שגם השנה זה יהיה בחלון הזמן הזה. 

מה חדש ב-iOS 10 והאם כדאי לכם בכלל לעדכן? ובכן אפל שמה דגש בעדכון החדש על מספר אלמנטים. קודם כל היא עיצבה מחדש את ההתראות והם כרגע בעלי רקע לבן וקריאים יותר. בנוסף, אנחנו נוכל לעשות יותר כאשר נקבל התראה, כלומר נוכל למחוק אותה, או להגיב עליה ישירות ממסך הנעילה או מחלון ההתראות. דבר חדש נוסף בעדכון הוא התוספת של הווידג'טים למסך הבית ולמסך הנעילה. כעת כאשר נגלול למסך הכי ימני (תלוי בשפת המכשיר) אנחנו נראה את כל הווידג'טים שבחרנו להשתמש בהם ביחד עם חלון נוסף שבו נוכל להוסיף עוד. אפל גם הוסיפה עוד פונקציות לאפליקציית ה-iMessage שלה וכעת נוכל להוריד הרחבות מסוימות מה-Appstore. כמובן שיש עוד המון שינויים אסתטיים ועוד כאלה שניתן רק להרגיש כמו מהירות וכו'. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:26 14.09.2016 | WarFox89 WarFox89

    עידכנתי אתמול ל- IOS10 מערכת מאוד נוחה ומהירה.

  2. 2

       | פורסם ע"י