הרשמה

כל הפרטים על האייפון 7 והשעון החדש של אפל

הכירו את המוצרים החדשים של אפל

האירוע של אפל הניב לנו לא מעט פירות מסקרנים

זה כבר היה באוויר, אבל עכשיו זה רשמי. אפל הכריזה אמש על האייפון 7 ועל האייפון 7 פלוס, המכשירים החדשים בסדרת המכשירים המפורסמת בעולם, ועל עוד מגוון מוצרים וחידושים שיעשו לאט לאט את הדרך אל חיי היומיום שלנו.  

האייפון 7 והאייפון 7 פלוס הם אולי לא המכשירים הראשונים שהוצגו במהלך הכנס של אפל אמש, אבל הם בהחלט הכי חשובים והכי נוצצים. במבט ראשון, ניתן לראות שהאייפון 7 דומה מאוד לאייפון 6S מבחינת מראה. הצורה והגודל זהים לחלוטין, ורק אם תביטו בצבע החדש או בחיישני המצלמה החדשים תוכלו להבין שמדובר באייפון 7. נתחיל במפרט המרשים של האייפון 7, שיגיע כמובן עם מסך בגודל 4.7 אינץ' ברזולוציית 1334x750, מעבד אפל A10 העוצמתי, 2 ג'יגה זכרון ראם ו-32/128/256 זכרון אחסון פנימי. המצלמה הראשית של המכשיר תהיה ברזולוציית 12 מגה פיקסל מדובר בחיישן חדש לחלוטין שמביא עימו גם אפשרות לייצוב תמונה אופטי. המצלמה הקדמית תהיה ברזולוציית 7 מגה פיקסל. באשר לאייפון 7 פלוס, הוא יגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית 1920x1080, אותו מעבד אפל A10, זכרון ראם בנפח 2 ג'יגה וזכרון אחסון פנימי באופציות 32/128/256 ג'יגה. באשר למצלמות, המכשיר כאמור כולל 2 חיישני מצלמה בגב המכשיר ברזולוציית 12 מגה פיקסל שאמורות לעבוד ביחד ולספק לנו זום הרבה יותר איכותי ותמונה בעלת רזולוציה גבוהה יותר. כמובן שגם כאן אפל משלבת ייצוב תמונה אופטי. המצלמה הקדמית של המכשיר תהיה ברזולוציית 7 מגה פיקסל. 

באשר לשאר הדברים, אפל אכן מסירה רשמית את שקע האוזניות והיא מצרפת מתאם לחיבור ה-Lightning שלה, ובנוסף היא משיקה אוזניות חדשות בשם AirPods, שהם אוזניות אלחוטיות שנראות בדיוק כמו האוזניות הלבנות הרגילות של אפל, רק בלי החוטים. אפל מחדשת בשני המכשירים את לחצן הבית וכעת הוא לא כפתור לחיץ אלא כפתור שמזכיר מאוד את משטח העכבר ב-Mackbook ובשעון החכם של אפל, כלומר בכל פעם שנוגעים בו מרגישים רטט קל וכך ניתן לבצע שלל פעולות בהתאם לאופן הנגיעה. המכשירים יגיעו בצבעים הרגילים וזה כולל כסוף, זהב, ורוד, שחור מטאלי ושחור בעל מראה מבריק ובוהק. פיצ'ר נוסף הוא שהמכשירים הם כעת בעלי עמידות בפני מים ואבק בתקן IP67 וזה כמובן יספיק לכם מהתזות פשוטות וקצת גשם אך לא מומלץ ללכת לשחות או להתקלח עם המכשיר. לחובבי השמע שביניכם, אפל סוף סוף עוברת לרמקולי סטריאו. כעת נקבל סאונד גם מהמקום הרגיל בתחתית המכשיר וגם מהחלק העליון של המכשיר מהרמקול שבו אנו עושים שימוש במהלך שיחות. כמובן שחיי הסוללה גם כן זכו לשיפור רב ואפל טוענת שמדובר בחיי הסוללה הטובים ביותר אי פעם בסדרת האייפונים. 

המכשירים כמובן יגיעו עם מערכת ההפעלה החדשה iOS 10 שתושק לציבור הרחב ב-13 בספטמבר. באשר למחירים, האייפון 7 בדגם ה-32 ג'יגה יעלה בארה''ב כ-650 דולר (2440 שקל לא כולל מיסים), והאייפון 7 פלוס בדגם ה-32 ג'יגה יעלה כ-769 דולר (2880 שקל לפני מיסים) והם יושקו במספר מדינות ב-16 לספטמבר כאשר מדינת ישראל שלנו לא נמצאת ביניהם. 

ויש גם שעון חדש. לאחר שהשיקה את השעון החכם הראשון שלה בשנה שעברה, אפל הכריזה סוף סוף על ממשיך דרכו, וזהו ה-Apple Watch Series 2. השעון החדש מביא עימו שלל שיפורים ושידרוגים בביצועים ובפונקציונאליות. המסך של השעון החדש יהיה בהיר יותר פי 2 מהשעון הקודם, המעבד החדש צפוי להיות מהיר יותר ב-50% מהשעון הקודם, והשעון סוף סוף יגיע עם GPS מובנה ועמידות בפני מים. באשר למראה החיצוני, מדובר עדיין באותו שעון אך כעת הוא מגיע גם בגימור לבן קרמי עם אלומיניום ופלדת אל חלד. יש גם כמובן רצועות חדשות ואפילו שעון נייקי שמותאם ספציפית עבור ספורטאים. 

ה-Apple Watch Series 2 יעלה כ-369 דולר (1380 שקל לפני מיסים) והוא יושק בחודש הבא. מערכת ההפעלה החדשה של השעון, WatchOS 3 תושק ביחד עם iOS 10 ב-13 לספטמבר. דרך אגב, אפל הכריזה שגם Pokemon Go מגיע לשעון החדש, אז זו עוד סיבה לחכות למכשיר המסקרן. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י