הרשמה

LG הכריזה על ה-LG V20

הכירו את ה-LG V20

LG מנסה לתקן את הנזק לאחר השקת ה-G5 עם ה-LG V20

לאחר הדלפות רבות, הכריזה הענקית הקוריאנית הלילה באירוע מיוחד בסן פרנסיסקו על ממשיך דרכו של ה-LG V10, והוא כמובן ה-LG V20. 

ה-LG V20 מגיע כדי לנסות לתקן את הנזק שנגרם לחטיבת המובייל של LG לאחר השקתו של ה-LG G5 שלא זכה להצלחה רבה. המכשיר כמובן ממשיך את דרכו של ה-V10 שהגיע עם מבנה קשיח ובעל תקן לעמידות גבוהה ממכות ושריטות, וכמובן עם המסך השני שנמצא בחלק העליון של המכשיר. באשר למפרט, מדובר באחד המכשירים החזקים בשוק. המכשיר יגיע עם מסך בגודל 5.7 אינץ' ברזולוציית QHD, מעבד Snapdragon 820 ביחד עם 4 ג'יגה זכרון ראם ו-64 ג'יגה זכרון אחסון פנימי ביחד עם אפשרות להרחבה עם MicroSD. באשר למצלמות, המצלמה הראשית תהיה ברזולוציית 16 מגה פיקסל, והמצלמה הנוספת שנמצאת ליד המצלמה הראשית תהיה ברזולוציית 8 מגה פיקסל ובאמצעותה נוכל לצלם תמונות רחבות מאוד. כמובן שהחיישן לייזר לפוקוס אוטומטי והפלאש גם נוכחים. המצלמה הקדמית תהיה ברזולוציית 8 מגה פיקסל. נפח הסוללה יהיה 3200mAh והמכשיר כמובן יתמוך בטכנולוגיית הטעינה המהירה של חברת קוואלקום. כמובן שהמכשיר יגיע ישירות מהקופסא עם הגרסא האחרונה של האנדרואיד, נוגט 7.0 על פני ממשק המשתמש הייחודי של LG שנקרא +UX 5.0.

ה-LG V20 השנה נותן יותר דגש לחובבי המולטימדיה שבינינו, וזה מתבטא בכך ש-LG שיפרה משמעותית את ה-DAC (ממיר דיגיטלי לאנלוגי), כלומר כעת נוכל לשמוע מוזיקה באיכות הרבה יותר טובה משאר המכשירים. אמנם המכשיר יגיע עם עיצוב מתכתי יוקרתי, LG מציינת שהוא יהיה עמיד בפני נזקים כמעט באותה מידה כמו קודמו, בעיקר בגלל שהמתכת שנעשה בה שימוש היא מאוד חזקה. פרט מעניין נוסף הוא ש-LG ממשיכה לאפשר לנו להסיר את הסוללה ולהחליף אותה באחת אחרת באמצעות הסרת גב המכשיר. LG גם שיפרה את חיישן טביעות האצבע שלה וכעת הוא מהיר יותר ואיכותי יותר. 

טרם ברור מתי המכשיר יושק בעולם ומתי הוא יגיע לארצנו, כמובן שכאשר יהיו התפתחויות נעדכן. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י