הרשמה

HP משיקה מחשבים חדשים לסדרת OMEN

ובניהם יש מחשב אחד מסקרן מאוד

משפחת OMEN של HP ממשיכה להתרחב

לפני חודשיים סיפרנו לכם על מחשבי הגיימינג החדשים של HP - סדרת OMEN. המחשבים הראשונים מסדרת OMEN היו מחשבים בעלי חומרה חזקה, אך הם לא הציגו משהו שונה במיוחד מחברות אחרות. אבל המחשב החדש שמצטרף למשפחת OMEN הצליח למשוך את תשומת ליבנו.

OMEN 17

המחשב הראשון שיצטרף לסדרת OMEN הוא ה-OMEN 17 שמיועד לביצועי VR. ה-OMEN 17 הוא מחשב נייד עם מסך בגודל של 17 אינץ', מעבד i7 מהדור השישי, בעל כרטיס מסך מבוסס Pascal ומסך 4K בעל טכנולוגיית G-Sync. המשתמש יוכל לבחור בין כמה דגמים שההבדלים בניהם יהיו כמות הזיכרון, נפח האיחסון וכרטיס המסך שיאפשר לבחור בין GTX 1060 ל-GTX 1070. המחשב צפוי להיות נייד יותר ממחשבים ניידים אחרים מבוססי Pascal כשהוא שוקל 3.2 קילוגרמים - משקל יחסית נמוך למחשב 17 אינץ' עם חומרה חזקה כמו זאת. 

אביזרי OMEN

HP הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת SteelSeries ליצירת ציוד הקיפי ל-OMEN. שיתוף הפעולה יביא איתו אוזניות, מקלדת RGB ועכבר בעל 6 כפתורים שיהיה אפשר לתכנת וגם הוא יהיה בעל תאורת RGB. בסופו של דבר המוצרים הם אותם המוצרים האהובים של SteelSeries שרק קיבלו מיתוג ל-OMEN. בנוסף לשיתוף הפעולה HP הכריזה על מסך 4K כעור עם תמיכה בטכנולוגיית G-Sync של Nvidia מתוצרתה.

OMEN X

מחשב ה-OMEN X הוא המחשב שהצליח לתפוס לי את העין. מארז המחשב הוא בצורה של קוביה; צורה שאנחנו לא רואים לעיתים קרובות. גם למחשב זה יהיו מספר גרסאות שנעות בין מעבדי i5 למעבדי i7 מהדור השישי, יחד עם שני כרטיסי GTX 1080 במערך SLI, כשגם כאן הדגש הוא על ביצועים מקסימאלים ב-4K וגיימינג ב-VR. חברת HP תכננה מערכת קירור חדשה שמחלקת את מארז הקוביה לשלוש יחידות שונות, כשכל אחת תקורר באופן נפרד (כנראה שהיחידה הרביעית תיהיה מיועדת לספק הכח). כל יחידת קירור תקורר על ידי קירור נוזל עם רדיאטור בגודל 120מ''מ ומערכת קירור שתפזר באופן אופטימלי את האויר החם. למשתמש תינתן גם האפשרות לשנות את תאורת המארז. HP טוענת שהמארז מאפשר גישה לחומרה ללא שימוש בכלי עבודה מלבד אלו שיגיעו עם המארז. אם אינכם רוצים לקנות את המחשב עם החומרה תוכלו לקנות רק את המארז והוא יגיע עם מערכת הקירור החדשה.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י