הרשמה

חדשות המובייל - Final Fantasy חוזר עם משחק מובייל חדש

מה מחכה לנו השבוע?

יעקב עושה את הסינון השבועי שלו כדי להביא לנו את משחקי הטבאלט וסמרטפון המומלצים ביותר

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לנו מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Eisenhorn: XENOS ל-iOS

Eisenhorn: XENOS הוא משחק הרפתקאות קודר המתרחש בעולם Warhammer 40,000. המשחק מבוסס על עלילותיו של הגיבור גרגור איסנהורן (Gregor Eisenhorn) והחלק הראשון בטרילוגיית ספרי Eisenhorn הנפלאה מאת דן אבנט (Dan Abnett). ב- Eisenhorn: XENOS אנו יוצאים להרפתקה רחבת יריעה בה עלינו להרכיב קבוצה שתצטרף לגיבור גרגור, בהגנה על ממלכת האדם פני הרוע המקרב. כאמור המשחק מתרחש בעולם Warhammer 40,000 ועושה שימוש מצוין באלמנטים מוכרים לחובבי הסדרה. המשחק מאוד מושקע הן מבחינה גרפית והן במחלקת הסאונד, בעיקר בדיבוב המלא למשחק. Eisenhorn: XENOS לא זול אבל מאוד מומלץ לחובבי המשחקי הרפתקאות וכמובן למעריצי הספרים ומשחקי Warhammer 40,000.

מחיר: 39.90 ₪

להורדה דרך App Store

Reigns לאנדרואיד ול-iOS

המלך מת! יחי המלך החדש!!! נחשו מי המלך החדש? נכון... אנחנו. המשחק Reigns שם אותנו בכיסא המלך ומיד מטיל עלינו את משימת ניהול הממלכה. המשחק די פשוט ומגניב, יש לנו ארבע קטגוריות עיקריות דרכן אנו דואגים לקיום ממלכתנו. ארבעת הקטגוריות הן כנסיה, אנשים, צבא וכמובן כסף. כל אלו מושפעים מההחלטות שלנו. המשחק מציב בפנינו בקשות, דרישות עצות וכו', על כתפינו מטול העול של בחירה האם להסכים, להחליק ימינה את קלף הדילמה, או לא להסכים, להחליק את הקלף שמאלה. כל החלטה משפיעה על ארבעת הקטגוריות ועלינו לתמרן בין ההחלטות שלנו כך שאף קטגוריה לא תתרוקן. ככל שנצליח יותר כך שלטוננו ימשיך. כאשר נפקשש יפילו אותנו מכס המלכות בשלל צורות נוראיות ונוראיות פחות, אך זכרו המוות לא הוא לא תמיד הסוף. משחק מאוד כייפי ומומלץ לכולם.

מחיר: 11.90 ₪

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

MOBIUS FINAL FANTASY לאנדרואיד ול-iOS

MOBIUS FINAL FANTASY הוא לא משחק פיינל פאנטזי מסורתי, מה שעושה אותו לכותר מיוחד בפני עצמו. זה לא אומר שאין אזכורים וקריצות לסדרת המשחקים; יש קסמים, מוגולים, מוזיקה איקונית, מפלצות מוכרות וכמובן חפצים ונשקים שמזוהים עם המותג פיינל פאנטזי. MOBIUS FINAL FANTASY הוא משחק לינארי בו אנו משחקים גיבור שסובל ממחלת השיכחה היוצא להילחם בשלל אויבים אשר נמצאים על גבי מפה ליניארית בה אנו עוברים משלב לשלב ונלחמים באויבים, מוצאים ומפתחים נשקים, קסמים, חפצים וכמובן מפתחים את הדמות שלנו. ישנו דגש רב על אסטרטגיה ושימוש נכון באלמנטים שמתנגשים אחד בשני, לדוגמא מים ינצחו אש וכו'. מבחינה גרפית המשחק נראה מצוין. העלילה די שולית מה שלא מוריד מאיכות המשחק, כי הוא ממש מהנה ומאתגר. מומלץ לכולם.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

Crooked Path ל-iOS

Crooked Path הוא משחק שבוחן את הרפלקסים שלנו וזה כיף גדול. המשחק משלב פאזלים סביבתיים וראנר בצורה מאוד ייחודית ומרשימה. Crooked Path מורכב מסדרה של שלבים בהם עלינו למצוא את היציאה בשלב המורכב וממסילות עליהן דמותינו רצה ללא הפסקה. עלינו למצוא את הדרך הנכונה ליציאה מבלי ליפול אל הלא נודע. המשחק מאוד כייפי, מצליח לא לתסכל את השחקן ומביא לרצון של "עוד פעם אחת אצליח". המראה של Crooked Path די מינימליסטי כך גם הסאונד. משחק מהנה מאוד ומאתגר. מומלץ למחפשים אתגר.

מחיר: 7.90 ₪

להורדה דרך App Store

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י