הרשמה

הצצה ראשונה למכשירי ה-Desire החדשים של HTC

מסתבר של-HTC יש עוד הפתעות בשרוול.

הצצה לשני מכשירים חדשים מבית HTC

בתחילת חודש ספטמבר צפוי להתקיים כנס IFA 2016 המסורתי בברלין שבו שלל חברות חושפות את הטכנולוגיה החדשה לתקופת הזמן הנוכחית. השנה, אין הרבה ציפיות מחברת HTC מאחר ומכשיר הדגל שלה, ה-HTC 10 כבר נמצא בשוק מספר חודשים. אך יחד עם זאת, ל-HTC יש עדיין מספר חידושים בשרוול והם נוגעים יותר לסדרת מכשירי ה-Desire של החברה, המיועדים לשוק הביניים. 

המדליף הנודע אוון בלאס חשף אמש את תמונותיהם של שני מכשירים חדשים מבית HTC והם: HTC Desire 10 Lifestyle ו-HTC Desire 10 Pro. באשר למפרטים שלהם, בלאס פרסם רק את המפרט של ה-Desire 10 Lifestyle, שצפוי להיות החלש יותר יחסית מבין השניים. המכשיר יגיע עם מסך 5.5 אינץ' ברזולוציית 720p, מעבד Snapdragon מרובע ליבות. דגם אחד יגיע עם 2 ג'יגה זכרון ראם ו-16 ג'יגה אחסון פנימי ודגם שני יגיע עם 3 ג'יגה ראם ו-32 ג'יגה אחסון פנימי. באשר למצלמות, המצלמה הראשית תהיה ברזולוציית 13 מגה פיקסל והמצלמה הקדמית ברזלוציית 5 מגה פיקסל. 

בנוסף, נראה ש-HTC הולכת להחזיר את טכנולוגיית השמע המצויינת שלה: Boomsound חזרה למכשירים הנ''ל לאחר שהיא בחרה לא להשתמש בטכנולוגיה במכשיר הדגל הנוכחי שלה. באשר לפן העיצובי, ה-Desire 10 Lifestyle יכלול מסגרת מתכתית זהובה סביב המכשיר וסביב חיישן המצלמה, אך גב הממכשיר צפוי להישאר מפלסטיק. שני המכשירים יגיעו עם אנדרואיד מרשמלו ישירות מהקופסא ביחד עם ממשק המשתמש הייחודי של HTC, ה-Sense UI.

שני המכשירים צפויים להגיע במהלך חודש ספטמבר. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י