הרשמה

חדש במובייל - גרביים אבודים וצורות מופשטות

יעקב ורך חוזר עם אוסף משחקים שישדרגו את הסמארטפון והטאבלט שלכם

יעקב ורך מביא את משחקי המובייל שיעשו רק טוב לסמארטפון ולטאבלט שלכם

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לי מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

מי מצטרף לחיפושים אחר גרביים ב-Lost Socks: Naughty pothers ל-iOS

במשחק Lost Socks: Naughty pothers אנו יוצאים להרפתקה מטורפת לחשיפת התעלומה של היעלמות הגרביים. בה נרוץ, נקפוץ ובעיקר נירה בקצב מסחרר באויבים שונים בראנר ארקיידי מלא באקשן. ב- Lost Socks: Naughty pothers ישנם למעלה מ-30 שלבים מגוונים מלאי אדרנלין המהווים אתגר לא קטן ודורשים זריזות תגובה ויכולת הסתגלות למצבים חדשים ומאתגרים.

מחיר: 19.90 ש"ח

להורדה דרך App Store

עכשיו לזירת קרב עם דמויות מוכרות ב-Clash Royale לאנדרואיד ול-iOS

Clash Royale מביא את עולם Clash of Clans למשחק קלפים המשלב אסטרטגיה בזמן אמת ומולטיפלייר מקוון, והכל במעין מעטפת MOBA יפיפייה. נשמע מסובך? אז התוצאה היא ממש לא, המשחק פשוט אך בעל עומק אסטרטגי. ב- Clash Royale אנו ניצבים בפני שתי משימות: האחת היא להגן על בסיסנו והשנייה לתקוף את הבסיס של יריבינו, לכל אחד מהשחקנים יש שני מגדלים ובסיס בו נמצא המלך, עלינו לנסות לתפוס את המלך כמה שיותר מהר. כל הפעולות נעשות על ידי קלפים שהם בעצם התקפות או הגנות אותן אנו מטילים על עצנו וכמובן על היריב. יש מגוון רב של קלפים אותם נאסוף לאורך המשחק ונשתמש כחלק מהאסטרטגיה שלנו. משחק מהנה וממכר שיגזול שעות מזמנכם ויגמור את הסוללה.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

נא לא להיכנס לפאניקה! ב-Peter Panic! ל-iOS

Peter Panic! הוא מיוזיקל שמביא את גיבור המשחק לשלל הרפתקאות מוזרות, מטורפות ובעיקר יוצאות דופן בהנאתן. פטר גיבור המשחק הוא בימאי השואף להביא את התיאטרון לעירו השקטה והמנומנמת. על מנת שזה יקרה, פטר יצטרך לעבור מבחר של מבחני אומץ והמון משימות שונות. Peter Panic! הוא אוסף של מיני משחקים מגוונים מאוד ומבחרי שירים ממחזות זמר מהברודויי. משחק יוצא דופן, מצחיק והכי חשוב כייפי בטירוף. אם אתם מחפשים משהו "אחר" זה המשחק בשבילכם.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

נסיים עם משחק פאזלים מופשט ומאתגר ב-PRISM_ ל-iOS

_PRISM הוא כאמור משחק פאזלים, המעמיד בפנינו בכל שלב חידה המובאת בצורה גיאומטרית אותה עלינו להניע ולסובב על מנת למצוא את הפאזל אותו אנו צריכים לפתור. בתחילה הפאזלים די פשוטים בהם נצטרך להניעה נקודה כחולה לתוך מעגל כחול. אך מהר מאוד הכול מסתבך ונהיה מאתגר. כאשר נפתור פאזל, הצורה הגיאומטרית נפתחת ובמרכזה ישנו חלק זוהר עליו נלחץ ונעבור שלב. _PRISM הוא משחק לא פשוט ודורש הרבה חשיבה מחוץ לקופסה. הוא מבטיח שעות של "איך אני עושה את זה?" והרבה פידבק מהסביבה של איך כדאי לפתור את החידה. מומלץ למי שמחפש לאתגר קצת את המוח.

מחיר: 11.90 ש"ח

להורדה דרך App Store

זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:57 16.03.2016 | אנונימי אנונימי (אורח)

    prism הוא לא משחק חינמי... עולה 12 שקל (11.90 ליתר דיוק..)

  2. 2

       | פורסם ע"י