הרשמה

חדש במובייל - החזרה אל לונדון והיקטוריאנית והרפתקאות טקסט

יעקב לא שוכח אותנו גם הפעם ומביא לנו מגוון של משחקים לסלולר ולטאבלט

איזו הרפתקה תקחו על עצמכם הפעם?

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לי מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Cube Escape: Theatre:

Cube Escape: Theatre הוא המשחק השמיני בסדרת משחקי Cube Escape, המציג קטעים שונים בכך פרק. אין צורך ממשי לשחק במשחקים הקודמים על מנת ליהנות מפרק התיאטרון. Cube Escape: Theatre הוא משבחק פאזלים הרפתקאות בו נצא לחקירת התרחשויות מוזרות סביב אגם Rusty Lake. המשחק מורכב משישה פרקים, כלומר מחזות המשחזרים זיכרון מאותן התרחשויות. כל מחזה הוא בעצם סדרה של חידות הגיון שפתרונן מקדם את העלילה. המשחק מאוד מיוחד ושונה בדרך בה הוא חושף את העלילה, מצליח באמת להפתיעה ולא פחות לזעזע. משחק מציון לחובבי הז'אנר ולמחפשים משחק שונה ומיוחד.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך ה-App Store

 להורדה דרך Google Play

 Zenge:

Zenge הוא יותר חוויה ממשחק. כאן לא תמצאו מטבעות לאסוף, אין ניקוד על הביצוע ואפילו אין קרבות. אז מה יש אתם שואלים? יש כאן סיפור על מסעו של און (Eon - נצח) התקוע בין כוכבים לזמן. את העלילה אנו מגלים דרך שלבי המשחק המורכבים מפאזלים שונים החושפים את הסיפור הייחודי. המשחק לא מספק הסברים ושלבי טוטוריאל אלא מאפשר לנו לחקור את עולם המשחק וחידותיו. המשחק מתחיל בצורה די פשוטה אבל מהר מאוד, לאחר השלבים הראשונים רמת הקושי עולה בצורה חדה והפתרונות דורשים יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה.

מחיר: 3.90 ₪

להורדה דרך ה-App Store

להורדה דרך Google Play

 Fallen London:

ברוכים הבאים ללונדון הוויקטוריאנית של Fallen London. המשחק החביב הזה הוא הרפתקאת טקסט משעשעת, בה נצא לרחובותיה של לונדון הגותית ומפחידה הנשלטת על ידי עטלפים. אנו ניכנס לנעליו של אסיר נמלט הצריך למצוא את דרכו בעולם האפל כשהוא מקבל את האפשרויות לבחור בדרך הישר או לסטות אל דרכי הפשע. כאמור זו היא הרפתקאת טקסט עם אלמנטים רבים של משחק תפקידים רחב יריעה. מומלץ לחובבי הסיפורים ומשחקי תפקידים.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורשה דרך ה-App Store

 Tormentum – Dark Sorrow:

Tormentum – Dark Sorrow הוא משחק הרפתקת הצבע והקלק קלאסי, בו גיבור חסר שם נקלע לעולם פנטזיית בלהות מטלטל ומוזר. הגיבור אינו יודע כיצד הגיע לעולם זה הוא וגם אינו זוכר את שמו. אך אלה לא ימנעו ממנו לצאת למסע חיפוש אחר האמת על עולם הבלהות. המשחק מתחיל בתא כלא נעול המלא בשלדים ושאר מוזרויות פנטסטיות כשמשם עלינו לצאת בעזרת פתרון חידות סביבתיות, איסוף חפצים ולחימה במפלצות שונות ומשונות. משחק מעניין מאוד – ולא לבעלי לב חלש.

מחיר: 19.90 ₪

להורדה דרך ה-App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י