הרשמה

חדש במובייל - מתנקשים וסיפור על חרבות

יעקב ורך חוזר עם אוסף משחקים שישדרגו את הסמארטפון והטאבלט שלכם

יעקב ורך מביא את משחקי המובייל שיעשו רק טוב לסמארטפון ולטאבלט שלכם

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לי מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

נתחיל עם מתנקש מוכר ב-Assassin's Creed Identity ל-iOS ובקרוב לאנדרואיד

ב- Assassin's Creed Identity אנו חוזרים לאיטליה בתקופת הרנסנס לחקור את המסתורין סביב “העורבים”. במשחק עלינו לבחור באחד מקטגוריות המתנקשים ביניהם גנב, תעלולן, ברזרקר ועוד. ישנו מספר רב מאוד של משימות אותן נצטרך לבצע, כמעט ואין תחושה של מיחזור משימות. הסיפור מתקדם בצורה מאוזנת וזה תורם להרגשה שהעלילה משמעותית למשחק. Assassin's Creed Identity נראה מצוין עם גרפיקה מושקעת, סביבות מפורטות ואפילו השליטה שלו מוצלחת בשביל משחק מובייל. בנוסף ישנם אלמנטים של משחק תפקידים בו נידרש לשפר ולפתח דמויות ונשקים. Identity מרגיש כחלק ראוי בסדרת משחקי Assassin's Creed. 

מחיר: 19.90 ש"ח

להורדה דרך App Store

נמשיך עם אקשן בחלל ב-Stellar Wanderer ל-iOS

Stellar Wanderer הוא משחק תפקידים של קרבות בחלל. במשחק נצא להרפתקה גורלית בה נצטרך לבחור באחד מתפקידי החלל הידועים: סוחר, לוחם, כורה מחצבים או פיראט אכזרי. לאורך המשחק נשחק בכל התפקידים וכל אחד מהם מעניין בדרכו. Stellar Wanderer לא ארוך במיוחד, כ-10 עד 12 שעות לסיום משימות הסיפור העיקרי, ויש גם מספר רב של משימות צד מעניינות המאריכות את המשחק. Stellar Wanderer הוא משחק די מורכב אך בתחילתו יש משימות טוטוריאל מאוד ממצות וקלות להבנה. מומלץ לחובבי הז'אנר.

מחיר: 19.90 ש"ח

להורדה דרך App Store

ובמעבר חד ל-The Swords ל-iOS

המשחק The Swords מספר על חייו של מחשל חרבות ועבודתו, וזהו אולי משחק האקשן הראשון עם סיפור עמוק על חרבות. זהו בעצם משחק פרוט נינג'ה (Fruit Ninja) מסוגנן המורכב מסדרה של אתגרים לא פשוטים עליהן עלינו להתגבר על מנת להניעה את העלילה קדימה. The Swords מחולק לסיפורים על מגוון חרבות ובכך גם סגנון המשחקיות משתנה. משחק מאתגר שמחדש ומשפר את הנוסחה הישנה והמוכרת.

מחיר: 11.90 ש"ח

להורדה דרך App Store

נסיים עם משחק תפקידים מקסים ב-Medal Masters לאנדרואיד ול-iOS

Medal Masters הוא משחק תפקידים פשוט וממכר. במשחק עלינו לבנות צבא ראוי למצביא דגול! - כלומר השחקן. לאורך המשחק אנו נתקלים במגוון דמויות בעלות תפקידים שונים אותן אנחנו מגייסים לצבא שלנו, כך אנו יוצרים מחלקות בעלות כישורים מיוחדים למצבים בהם אנו נצטרך להילחם - לדוגמא קשתים נגד אויבים מרוחקים. ישנן למעלה מ-240 דמויות אותן נוכל לגייס, ולאורך הדרך נתמודד בקרבות של הכול או כלום מול אינטליגנציה מלאכותית מאתגרת ואפילו מול שחקנים אחרים מרחבי הרשת. משחק מהנה וממכר שמעביר את הזמן בכיף.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י