הרשמה

חדש במובייל - אל תלחצו על הכפתור האדום!

יעקב ורך חוזר עם אוסף משחקים שישדרגו את הסמארטפון והטאבלט שלכם

יעקב ורך מביא את משחקי המובייל שיעשו רק טוב לסמארטפון ולטאבלט שלכם

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לי מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

בוא גיבורים נתחיל ב-I Wanna Be A Hero ל-iOS

במשחק I Wanna Be A Hero אנו נכנסים לנעלי הגיבור שעליו להוכיח את גבורתו בכניסה למגדל המלא במבוכים, אויבים, בוסים אכזריים ושלל נשקים שונים. המשחק בסגנון Rogue-like המבוסס על קצב כלומר, בכל פעם שניפסל המשחק יתחיל מחדש בצורה שונה לחלוטין מהניסיון הקודם שלנו. חלק הקצב במשחק נכנס בדרך בה אנו נלחמים באויבים וזזים במבוכים. במילים אחרות עלינו להילחם ולנוע בהתאם לקצב המוזיקה. כך בעצם שרשרת ההתקפות שלנו מעלה את סיכויי ההצלחה לסיים את המבוך ובסופו של דבר להגיע לראש המגדל ולהילחם בבוס הסופי.

מחיר: 10.00 ש"ח

להורדה דרך App Store

עכשיו נצלול בחלל ב-Planet Diver לאנדרואיד ול-iOS

ב- Planet Diver אנו "חוקרים" את התחביב החדש של גיבורת המשחק: צלילה בחליפת כנפיים במערות מסוכנות על פלנטות רחוקות. המשחק מורכב משלושה עולמות שונים בהם ישנם כשבעים וחמישה שלבים. השלבים מורכבים ממערה אנכית היורדת כלפי מטה או עולה כלפי מעלה ולפעמים אפילו מתהפכת. כל מערה בה נצלול מלאה במכשולים הדורשים זריזות תגובה, וכן באויבים שונים ומשונים לא פחות אותם עלינו להרוג בעזרת נשקים וחליפות כנפיים שונות המפוזרות לאורך המערות. בנוסף קיימים בוסים ענקיים במיוחד מהם עלינו לברוח במהירות.

מחיר: 6.90 ש"ח

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

נמשיך עם פאזלים מוזיקליים ב-Maestria לאנדרואיד ול-iOS

במשחק Maestria אנו יוצאים להרפתקה עם ילדה בשם פוגו (Fugue) להחזרת ההרמוניה המוזיקלית לעולם. זהו משחק פאזלים סביבתיים יפיפה, בו עלינו לצלצל בפעמונים המקודדים לפי צבע בסדר הנכון, על מנת להתקדם בשלבים. המשחק לכאורה פשוט אך רמת הקושי עולה במהירות והמשחק נהיה מורכב ומאתגר יותר ויותר. Maestria מורכב משמונה עולמות שונים המכילים כ- 175 שלבים, המבטיחים להשאיר אתכם עסוקים לאורך זמן.

מחיר: 8.00 ש"ח

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

ולסיום נצא למסע בלחיצת כפתור ב-One Button Travel ל-iOS

One Button Travel הוא משחק טקסט אינטראקטיבי ייחודי. המשחק מתחיל בהצעה מפתה של הזמנת טיול בלחיצה על הכפתור האדום. אך בנקודה הזו אנו מתחילים לקבל הודעות טקסט בתוך המשחק, ממישהו שמנסה לשכנע אותנו לא ללחוץ על הכפתור. מכאן עלינו לענות על ההתכתבות הזו בבחירה ממבחר תשובות המוצעות לנו. ההתכתבות מתבצעת כאילו בזמן אמת כלומר המשחק לא רציף, אנו נתכתב מספר דקות ואז ההודעות יפסקו וימשיכו במועד מאוחר יותר. לכן מומלץ להפעיל את ההתראות למשחק כי העלילה מסתבכת מהר מאוד ואנו נכנסים למערבולת של מסרים סותרים למשמעות לחיצת הכפתור שלנו ויותר מעניין, מענה לשאלה - עם מי אנחנו מתכתבים?

מחיר: 10.90 ש"ח

להורדה דרך App Store

זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לי עליהן בתגובות!

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י