הרשמה

ביקורת - אוזניות Plantronics RIG Flex

אוזניות נוחות ואיכותיות לגיימר הנייד

ניסינו את אוזניות RIG Flex של חברת Plantronics וגילינו מוצר נוח ונייד שיכול להתקיים גם מחוץ למשחקים וטימספיק

חברת האוזניות Plantronics ידועה בזכות סדרות האוזניות האלחוטיות שלה בדגש על אוזניות Bluetooth, אז קצת הופתעתי ששלחו אלי את דגם RIG Flex המיועד לגיימרים. הדגם הוא כמובן חוטי, מאחר וגיימרים בד"כ לא צריכים אוזניות אלחוטיות ואף מעדיפים את הגרסה החוטית, אבל יש בו הרבה מאפיינים שהופכים אותו לנוח יותר עבור הגיימר הנייד - זה שמחפש אוזניות שישמשו אותו לכל הצרכים ולא רק למשחקים וצ'אט קולי.

כבר ממבט ראשון, זה ברור שאוזניות ה-RIG Flex נועדו להיות כמה שיותר קומפקטיות וקלות לנשיאה - יש להן משקל קל, והרמקולים לא גדולים ומסורבלים כמו באוזניות מתחרות ככה שאתם לא תיראו מוזרים כשתשמעו איתן מוזיקה באוטובוס או ברחוב. בנוסף, קל מאוד לאכסן את האוזניות ולהימנע מהסיוט היומיומי של חוטים קשורים ומסובכים: גם בזכות הכבל השטוח שלא מסתבך עם עצמו, וגם בזכות העובדה שאפשר לנתק את הכבל מהאוזניות לנשיאה נוחה יותר. הרבה מדגמי אוזניות הגיימינג מגיעים עם מיקרופון מובנה, אבל ה-RIG Flex הלך על גישה קצת אחרת. בקופסא תוכלו למצוא שני סוגי מיקרופונים שאפשר לחבר לאוזניות - מיקרופון חיצוני ("בום") המשמש לגיימינג וצ'אט דרך המחשב, ומיקרופון משולב עם הכבל (דיבורית) המשמש בעיקר לשיחות כאשר אנו מחוברים לסמארטפון ומגיע עם בקר המאפשר קבלת וניתוק שיחות. שני סוגי המיקרופונים ניתנים לניתוק ומאפשרים לנו להתאים את האוזניות לצורך הספציפי שלנו. מה שכן, שניהם מגיעים עם כבל די קצר שאינו מאפשר חיבור לקונסולה או למגבר אם אתם לא יושבים מאוד קרוב אליהם.

ומה עם האיכות? ה-RIG Flex לא מגיעות עם סראונד מובנה אך איכות הסאונד גבוהה מאוד יחסית למחיר (כ-300 ש"ח). הסאונד מרגיש מאוד חד וברור, מה שבא לידי ביטוי בגיימינג יותר מבהאזנה למוזיקה - גם כשאין סראונד, חשוב מאוד להבין מאיזה צד ירו עלינו ובאיזה נשק. עם ה-RIG Flex תוכלו להבחין בניואנסים האלה וליהנות משאגות הבס כאשר אנו יורים צרור משלנו או מבצעים קומבו עוצמתי במשחק מכות. כשזה נוגע להאזנה למוזיקה בסמארטפון החוויה קצת פחות מהנה מאחר והווליום מרגיש נמוך ומוגבל בהשוואה לאוזניות שנכנסות לאוזן. אם אתם בנסיעה ארוכה או באמצע סשן גיימינג אל תוך הלילה, תשמחו לדעת שאוזניות ה-Flex מגיעות עם ריפוד מהטובים שיצא לאוזניים שלי להרגיש. גם בקיץ הזוועתי של מרכז הארץ, האוזניות סיפקו נוחות לאורך זמן ומנעו את תופעת ההזעה שיכולה להרוס את החוויה לחלוטין.

ה-RIG Flex של Plantronics נבנו ועוצבו עבור הגיימר שצריך שני מוצרים באחד: אוזניות עם מיקרופון המתאימות לגיימינג במחשב, ואוזניות עם דיבורית המתאימות לסמארטפון או טאבלט כשהוא נמצא בדרכים. איכות הסאונד גבוהה וחדה עם הפרדה ברורה של כלי נגינה ומקורות סאונד, אם כי לא תקבלו את חווית הסראונד שיש באוזניות גיימינג מתחרות באותה קטגוריית המחיר. הן קלות ונוחות ללבישה ולנשיאה, והריפוד שלהן יבטיח נוחות מקסימלית גם אחרי שעות. אם אתם מחפשים את האוזניות שימלאו לכם את שתי המטרות - דגם ה-RIG Flex של Plantronics לא יאכזב, אבל אם אתם מחפשים אוזניות המיועדות למחשב ולמחשב בלבד - אפשר להתפשר על דגם גדול וכבד יותר בשביל ליהנות מאפקט הסראונד המלא.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י