הרשמה

ימים לפני ההשקה: ה-Note 5 וה-Galaxy S6 בתמונות חדשות

רק עוד 4 ימים נותרו עד ההכרזה הרשמית

זמן קצר לפני ההכרזה הרשמית, גל חדש של תמונות מודלפות הגיע לרשת וחשף את ה-Galaxy S6 Edge Plus וה-Note 5

בעוד כ-4 ימים צפויה סמסונג להכריז על שני מכשירים חדשים. כמיטב המסורת, סמסונג תכריז על היורש החדש של סדרת ה-Note המפורסמת שלה, ה-Note 5. בנוסף, סמסונג צפויה להכריז גם על ה-Galaxy S6 Edge Plus, גרסא גדולה יותר של ה-Galaxy S6 Edge שהושק בתחילת השנה. היום, משתמש באתר Reddit הדליף תמונות נוספות לרשת אשר מציגות את שני המכשירים במלוא הדרם. זאת אחרי שכבר ראינו תמונות שהודלפו לשני המכשירים בשבוע שעבר.

בהסתכלות קצרה על התמונות למטה, ניתן לראות שעד כה הדברים שסיפרנו לכם כאן היו מדויקים. ה-Note 5 הוא פשוט גרסא מוגדלת של ה-Galaxy S6 רק עם מפרט עוצמתי יותר ועט סטיילוס, ואילו ה-S6 Edge Plus הוא גרסא מוגדלת של אחיו הקטן - עם מפרט חזק יותר. בנוסף, ניתן לראות שוב שסמסונג נוטשת את חריץ ה-MicroSD וכך גם את הסוללה הנשלפת לטובת עיצוב יוקרתי יותר. אחד הדברים הבולטים ב-Note 5 הוא הגב המעוגל שלו. התכונה הזו צפויה לתת לנו את ההרגשה שהמכשיר קומפקטי יותר ביד. 

ההדלפה מציגה גם את הקופסאות של המכשירים החדשים. ניתן לראות שסמסונג ממשיכה באותו קו מינימליסטי מהמכשירים הקודמים שלה. הצד האחורי של הקופסאות מציג את המפרטים הדומים של שני המכשירים. שני המכשירים יגיעו עם מסך 5.7 אינץ' ברזולוציית QHD יחד עם מעבד מתומן ליבות בארכיטקטורת 64-ביט תוצרת סמסונג. בנוסף נקבל גם 4 ג'יגה ראם, 32 ג'יגה של אחסון פנימי, מצלמה ראשית ברזולוציית 16 מגה פיקסל עם ייצוב תמונה אופטי ותמיכה בטעינה אלחוטית.

כאמור, המכשירים ייחשפו רשמית כ-13 באוגוסט.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י