הרשמה

הצגת היכולות של כרטיסי המסך מבית Nvidia ב-Guardians of the Galaxy

הכותר החדש של Eidos Montreal נחת והוא עמוס טכנולוגיות

אור יצא לשמור על הגלקסיה ולחקור את הטכנולוגיות שהיא טומנת בחובה

ad banner

עותק הסיקור סופק לנו על ידי Nvidia, תודה רבה!

כרטיס המסך סופק לנו על ידי ASUS ישראל, תודה רבה!

אני חייב להתוודות, לפני כמה שנים הייתי משחק על חומרה שהיתה מאוד מאוד מינימליסטית, הייתי מסתפק במחשב נייד עם כרטיס מסך של Intel שהיה אולי מסוגל להריץ משחקים, אך לא היה מסוגל להריץ אותם באיכות או בכמות פריימים שמאפשרת לשחק ולהנות מהם באמת. היום, כשאני בעל מחשב שולחני חזק מספיק ויש לי הבנה נוספת בחומרה, קשה לי לראות את עצמי חוזר אחורה, האיכות של הגרפיקה מאוד משנה לי ולקבל 60 פריימים בשניה הפכו עבורי לסוג של הכרח במשחקים חדשים על מנת באמת להצליח להפיק מהם את ההנאה המרבית. אז ברגע שרועי שאל אותי אם אני מעוניין להשתתף בהצגה של היכולות הטכנולוגיות של הכרטיסים של Nvidia, לא יכולתי לסרב, אז קיבלתי מהחבר'ה ב-Nvidia עותק של Marvel's Guardians of the Galaxy וכרטיס ROG Strix RTX 3060 על מנת לבחון איך הטכנולוגיות המפותחות של Nvidia באמת משפיעות על חווית המשחק שלי במשחק החדש של Eidos Montreal.

החומרה שבה השתמשתי לצורך הבדיקות היא:

ad banner
  • ROG Strix RTX 3060
  • Intel i7-9700K
  • 32GB RAM DDR4 3600MHz

עכשיו שאתם יודעים מהי החומרה, בואו נדבר על החוויה שלי מהטכנולוגיות של Nvidia.

DLSS Off

טכנולוגית ה-DLSS היא כנראה הדבר הכי טוב שיכל לקרות לעולם הגיימינג, אני ממש לא אומר את זה בציניות, אני מתכוון לכל מילה שאני כותב פה ובלי ציניות כלל. טכנולוגיית ה-DLSS מספקת שיפור כמעט כפול בביצועים במחיר קל עד לא קיים באיכות התמונה, היא עושה שימוש ב-AI כדי לייצר כמה שיותר פיקסלים על מנת לספק תמונה באיכות גבוה. כמות המשחקים שמגיעה עם תמיכה בטכנולוגיה הזאת היא עדיין מצומצמת יחסית, אבל לאט לאט יותר ויותר משחקים מצטרפים למועדון הזה ואנחנו זוכים להנות ממשחקים באיכות גבוה. בסרטון פה למטה ניתן לראות כ-10 דקות משחקיות עם DLSS מכובה, ההגדרות הגרפיות הן על האיכות הכי גבוהה יחד עם Ray Tracing פועל.

ad banner

DLSS On

עכשיו כששיחקתי כ-10 דקות עם ה-DLSS כבוי, הפעלתי את ה-DLSS על מצב Quality, טכנולוגיית DLSS שנוספה למשחק מגיעה עם 4 מצבים שונים, Quality, Balanced, Performance ו-Ultra Performance (שמיועד למסכי 8K). האפשרויות מיועדות עבור רזולוציות שונות ורמות "התערבות" מהצד של DLSS, דבר שנותן שליטה רחבה בביצועים של המשחק. היות ואני משחק על מסך 1080P בחרתי במצב Quality שנותן תעדוף לאיכות התמונה על פני כמות הפריימים שהטכנולוגיה יכולה לייצר עבורי. פעם נוספת, הנה 10 דקות משחק על הגדרות גרפיות מקסימליות עם ה-DLSS פועל על מצב Quality.

כפי שאתם בודאי יכולים לראות, כאשר ה-DLSS פועל, קיים שיפור משמעותי בביצועים, כמות הפריימים שאני מקבל הרבה יותר גבוהה, הפגיעה באיכות התמונה לא היתה קיימת (לפחות לא בצורה שהצלחתי לשים לב אליה בכלל). הטכנולוגיה סיפקה עבורי, כמו שהובטח לי, כמות פריימים גבוהה יותר במחיר פגיעה מינימלית עד כמעט לא קיימת באיכות התמונה, שיפור כמעט כפול בביצועים של המשחק בצורה שלא תפגע בחווית המשחק שלי.

הגרף מציג בצורה מאוד נאמנה את התוצאות של שימוש בטכנולוגיית DLSS במצב Quality על פני משחק בלי שימוש בה. השיפור הוא של כ-50 אחוז בכמות הפריימים שאני מקבל ובמקום הממוצע של 53 פריימים שקיבלתי לפני כן, יחד עם ה-DLSS פועל במצב Quality, קיבלתי בממוצע 79 פריימים בשניה לאורך המשחק.

Ray Tracing

מועדון המשחקים אשר תומכים ב-Ray Tracing, אמנם גדל לאט לאט אך הוא עדיין מצומצם מאוד אפילו בהשוואה למועדון המשחקים שתומכים ב-DLSS. אז כמובן שאי אפשר לדבר על DLSS מבלי להזכיר את טכנולוגיית הדגל של Nvidia/ היות ושתיהן טכנולוגיות הקשורות לכרטיסי המסך משני הדורות האחרונים של Nvidia הן כמעט תמיד יבואו יחד. הטכנולוגיה מציגה השתקפויות בצורה פוטוריאליסטית והיות ש-Marvel's Guardians of the Glaaxy כבר מגיע עם תמיכה ב-Ray Tracing, כמובן שניסיתי לשחק את המשחק יחד עם ההגדרות הגבוהות ביותר. יחד עם ה-Ray Tracing פועל, התחלתי לשחק, כמובן שהדבר משפיע על הביצועים של המשחק, אבל יחד עם DLSS, הביצועים גבוהים וההשתקפויות לאורך המשחק נראות אמיתיות לחלוטין ותחושת האימרסיה גברה הרבה יותר.

השורה התחתונה

Nvidia עושה את העבודה וגורמת לחווית המשחק שלי להיות טובה בהרבה ממה שהיא היתה בלי הטכנולוגיות החדשות שלה. ככל שהזמן מתקדם, כך גם הטכנולוגיה מתקדמת, והודות לחברות החומרה כמו Nvidia שמשחקת תפקיד מרכזי בהתפתחות עולם הגיימינג מעבר ליצור שבבים חדשים, הן גם מפתחות את עולם הגיימינג עם טכנולוגיות שמביאות את המשחקים להישגים חדשים. אם התכוונתם לשחק ב-Marvel's Guardians of the Galaxy, אני מקווה שאתם בעלי כרטיסי מסך של Nvidia משני הדורות האחרונים. חווית המשחק שלי השתפרה פלאים בעזרת הטכנולוגיות של Nvidia, בין אם מדובר ב-DLSS שמשפר את הביצועים שלי, או טכנולוגיית ה-Ray Tracing שמשפרת את הנראות של המשחק באורך פלא, אני מבטיח שאתם תהנו מהמשחק אף יותר.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    03:28 01.11.2021 | WarFox89 WarFox89

    ואוו האתר הזה נהיה פרסומת אחת גדולה וצרופה ...
    פשוט הזוי אין לכם מעצורים חברים ...

  2. 2

    09:09 01.11.2021 | רועי באלוה - עורך תוכן רועי באלוה - עורך תוכן

    היי שועל מה קורה?

    לגבי היותו של האתר "פרסומת אחת גדולה וצרופה"- אני אישית חולק עלייך. נכון מידי פעם אנחנו עושים כתבות בתשלום אך בסוף הכתבה אתה יכול למצוא הערה קטנה שמודיעה שזאת כתבה בתשלום: "*כתבות ממומנות כאלו עוזרות לנו להמשיך להפעיל את האתר, ולספק לכם את כל התוכן שלנו בחינם לגמרי כל הזמן*".
    כמו שאתה רואה, בכתבה הזאת אין את ההערה הקטנה בסוף מה שאומר שהכתבה הזאת אינה כתבה בתשלום ולא קיבלנו עליה שקל אחד.
    בחודש האחרון פורסמו באתר 100 כתבות, 2 מתוכן היו כתבות ממומנות ככה שאנחנו מדברים על כ-2% מסך התוכן של חודש אוקטובר שהיה ממומן. לפי דעתי זאת כמות דיי זניחה כשמסתכלים על התמונה הכוללת של החודש או אם לוקחים זום אאוט אפילו יותר רחוק לכל השנה האחרונה. לכן אני גם לא מתחבר לאמירה "שאין לנו מעצורים".
    כמו שאמרתי, הכתבה הזאת ספציפית לא בתשלום ואולי סתם במקרה בחרת להגיב כאן על עניין הפרסומות אז בוא נדבר על זה שניה כי זה חשוב. אני רואה אותך מגיב כאן כבר לפחות 5 שנים ואני כל הזמן שמח לראות שאתה חוזר לכאן, קורא את התוכן שלנו, מגיב עליו ומשתתף בדיונים, תודה רבה על זה.
    אך כמו שאתה יודע בתור קורא ותיק, התוכן שלנו מאז ומעולם היה חינמי לגמרי. אין לנו כתבות שרואים רק בעלי מנוי בתשלום לאתר, אין פה פלאגינים שדורשים ממך לבטל את האדבלוקר ואין לנו פרסומות שמתקיפות אותך או מנגנות לך סירטונים באופן אוטמטי בקולי קולות ברגע שאתה נכנס לאתר. עוד דרך להכנסה לתמיכה ביצירת התוכן החינמי היא על ידי מכירה של Merch, גם את זה אנחנו לא עושים. לתחזק את השרתים של האתר ולדאוג שהוא יהיה באוויר כל הזמן עולה כסף. וכאן נכנסנות לתמונה כתבות ממומנות שעליהן אנחנו מקבלים כסף, הכסף הזה לא הולך לכיס של אף אחד מאיתנו והוא הולך עבור תחזוקת האתר *בלבד*.
    יצירת תוכן עולה כסף. כל היוטיוברים עושים פרסומות וסירטונים ממומנים, כניראה שמעת על Raid: Shadow Legends, על NordVPN או על Squarespace בזכות הפרסומות שהם עושים בהרבה מקומות. גם אתרי החדשות הגדולים ביותר בארץ עם טראפיק של עשרות מיליוני גולשים בחודש צריכים מקורות מימון, בין אם זה על ידי כתבות בתשלוחם שגם הם מפרסים ואו הגבלת הגישה לתוכן עם דרישה לרכוש מנוי. כאמור, אנחנו לא עושים את זה, אנחנו רוצים להגיש את *כל* התוכן שלנו בחינם לגמרי לכל מי שרוצה.מקווה שזה עוזר לך להבין קצת יותר על עניין הכתבות בתשלום ודרך הפעולה של ויגיימס, אם יש לך מה להגיד על כל המגילה שלי אני אשמח לשמוע ולענות על הכל.
    שוב אני אגיד, אני שמח לראות אותך ואת שאר הקוראים הקבועים חוזרים וקוראים את התוכן שלנו. תודה רבה, אנחנו מאוד מעריכים את זה.

  3. 3

    10:31 01.11.2021 | אור יהודה סגל - כתב תוכן אור יהודה סגל - כתב תוכן

    @WarFox89
    היי שועל, אין לי הרבה מה להוסיף על מה שרועי כתב, הוא די סיכם הרבה ממה שצריך כנראה להיאמר כשאנשים חושבים שאני כותב בחיוב לגבי מוצרים, פיצ'רים, משחקים ומוצרים כאלה ואחרים שמגיעים אליי לביקורת, אף אחד מאיתנו לא מקבל כסף על הכתבות שאנחנו כותבים, אם היתה לי חוויה חיובית ממוצר כלשהו, אז היא היתה חיובית, אין לי סיבה טובה להגיד אחרת.
    הייתי מבין למה אתה כותב שמדובר בפרסומת אחת גדולה אם הייתי רק טורח לכתוב על הדברים החיוביים שהפיצ'רים האלה נותנים לי, אבל אני חושב שהעובדה שאני מספק את הצילומים ואת הוידאוים שאני צילמתי, צריכות להוכיח שאני באמת בדקתי את היכולות של הפיצ'רים שנמצאים במשחק והעמדתי אותן במבחן ולא סתם כתבתי דברים חיוביים.
    אם הבעיה היא שורות שאני כותב כמו "טכנולוגית ה-DLSS היא כנראה הדבר הכי טוב שיכל לקרות לעולם הגיימינג", אני מתנצל אבל זה איך שאתה בוחר לקרוא את השורה הזאת, אבל הפיצ'ר הזה שיפר לי את חווית המשחק עם לא מעט משחקים חדשים כמו Cyberpunk, Control ואולי היא היתה משפרת את החוויה שלי ממשחקים אחרים ששיחקתי על חומרה ישנה יותר כמו Final Fantasy XV או Shadow of the Tomb Raider (שאליו היו לי טענות שונות כבר אבל זה סיפור אחר).
    מקווה שהתגובה שלי מבהירה לפחות קצת את הצד שלי בנושא, אף לא שקל היה מעורב בכתיבה של הביקורת הזאת, לא נאמר לי איזה טון צריך להיות לדברים שאני כותב או אם זה צריך להיות חיובי או לא.

  4. 4

    11:28 01.11.2021 | DrizziTx DrizziTx

    הי אנשים,
    שמח שהנושא הזה עלה כי הוא מציק גם לי וגם אני מרגיש שנהייתה פה דחיפה לחומרת קצה יקרה, אתם לא מקבלים על זה כסף אבל אתם כן מקבלים את המוצרים חינם לבדיקה, להבדיל אלף הבדלות תשוו בין הכתבות על החומרה שבד"כ מאוד חדישה ויקרה שאתם מקבלים אל מול הכתבה של איך לבנות שולחן מחשב, קישור כאן לחלק השני (https://www.vgames.co.il/article/28316.html).

    בכתבה של בניית השולחן אתה מרגיש שיש מאמץ למצוא מחיר, לדבר על מאיפה להזמין ושאיפה למחיר שפוי, לעומת זאת כל ביקורות החומרה היא על חומרה מאוד יקרה, די קצה הסקאלה העליון וכמובן שאם קיבלתם בחינם ממקום כזה או אחר זה יוצר ציפיה לסיקור חיובי בין נותן המוצר למקבל המוצר (מבחינה פסיכולוגית , לא אני המצאתי :) ).
    אז זה לא בתשלום אבל זה מאוד מרגיש ככה, ולמה? כי אין פה איזון, אין פה כתבות על "המחשב הכי טוב בתמורה לכסף", אין פה כתבות מאזנות על חומרה מישתלמת ויש כאן המון התלהבות על "איך אני אקנה את זה כשזה יצא למרות שזה 4000 אלף שקל" וזה לגמרי מזכיר מה שאתה שומע מאנשי מכירות בחנות כשאתה שואל איך מוצר x ובאופן אוטומטי מקבל תשובה "מוצר מעולה, אני קניתי לעצמי ומשתמש בזה בבית" או תשובה בסיגנון.

    מקווה שהבהרתי למה מהזווית שלי אני מסכים עם שועל בתחושה, לא בהכרח שאתם מפרסמים בכוונה, אבל כן אשמח וחסר לי לראות איזון.
    נוסף על כך אגיד שאתם כמעט האתר שיחיד שאני צורך ממנו תוכן, אתם מעדכנים נהדר, מלאים אנרגיות שכיף לראות (איך ששמואל מתלהב זה פשוט הזוי ^^;) אז אני מצליח לסנן החוצה את הביקורות חומרה שלטעמי מוגזמות אבל הייתי שמח לראות איזון לכיוון "מה מישתלם" ולא רק "מה חדש ועולה גם יד ורגל".

    וכמו שאומרים במחוזותינו "יאללה תנו בראש" ;)

  5. 5

    12:43 01.11.2021 | רועי באלוה - עורך תוכן רועי באלוה - עורך תוכן

    אהלן דריטיקס שמח לראות גם אותך כאן!

    א'- אני אתחיל מהאמירה הקבועה שלי על כך שאנחנו מקבלים את המוצרים לבדיקה ורוב רובם (במיוחד היקרים והנחשקים) חוזרים לחברה שנתנה לנו אותם לביקורת. לצערי הרב, אני לא שוכב פה בבריכה של כל כרטיסי המסך והחומרה שעברה אצלי בשנה האחרונה.

    ב'- ברור שכל חברה רואה את המוצר שלה כמוצר הכי טוב בעולם, הציון שלו צריך להיות בעיניהם 10 ואין טובים ממנו. אבל זה ממש לא המצב, גם המוצרים הכי טובים הם בעלי מגרעות ואנחנו משתדלים לציין אותם כדי שהקורא ידע אותם לפני שהוא הופך לקונה. אני גם מאוד מאוד מסכים איתך שהחברה מצפה לסיקור חיובי ואני אשתף בחוויה אישית בנושא. לא מזמן חברה מסוימת שלחה לי מוצר שלה לביקורת, ביצעתי עליו ביקורת מלאה עם מעל ל-1,500 מילים שמסבירה בדיוק מה, מי, איך, כמה, למה, ואיפה. המוצר אכן היה טוב מאוד לפי דעתי אבל הוא לא מושלם אז החלטתי לתת לו ציון 8.5. כן זה ציון דיי גבוה אבל למוצר היו כמה מגרעות שהורידו אותו ל-8.5. החברה ראתה את הביקורת רק אחרי שהיא התפרסמה לכולם (זה מתקשר לטענה שעולה מידי פעם שאנחנו מפרסים את הביקורות שלנו אחרי שהחברה מאשרת אותן, בולשיט) והיא מיד פנתה אליי וביקשה שאעלה את הציון ל-9.5, כמובן שסירבתי לכך. אחרי מסכת שיכנועים שלהם שלא עבדה, החברה ביקשה שאערוך את הכתבה ואציג פחות את מה שראיתי כבעייתי במוצר. כמו שאפשר לראות הביקורת לא השתנתה בפסיק, אני מתחייב לקוראים וגם כל הזמן אומר לשאר הכתבים שאנחנו מפרסים רק את מה שאנחנו חושבים ומרגישים, אין פה צנזורה ואין השפעה חיצונית של אף חברה לא משנה מה הם מבקשים. זה הסיכון שכל חברה לוקחת ברגע שהיא שולחת לנו מוצר לביקורת.

    ג'- בוא נדבר על נושא החומרה כי זה משהו שקרוב מאוד לליבי ואני המנוע המרכזי שלו פה באתר. אין פה כתבות "המחשב הכי משתלם" כי לדעתי זה משעמם, זה לא תוכן שמתאים לאתר בעיניינו ויש מספיק אנשים אחרים שעושים את זה ועושים את זה טוב. לעומת זאת יש כאן לא מעט "כתבות מאזנות על חומרה מישתלמת". לפי דעתי צריך לדעת להסתכל על ויגיימס כמכלול, יש ביקורות על מוצרים יקרים ויש על מוצרים זולים, יש משחקים שמקבלים ציונים גבוהים מאוד ויש משחקים שמקבלים ציונים נמוכים, יש כתבות תוכן וטורי דעה מעמיקים ויש גם מידי פעם כתבות ממומנות. החברות ששולחות מוצרים רוצות להראות לרוב את הכי טוב שהן יכולות לעשות, את ספינות הדגל שלהן ואלו מוצרים יקרים בדרך כלל אבל זה לא בשליטתנו. חומרה היום היא היקרה ביותר שהייתה בשנים האחרונות, גם כרטיסים "זולים" הם יקרים יותר מהכרטיסי דגל של שנים קודמות אבל המחסור בשבבים ושרשרת האספקה הלא מתפקדת הם כבר נושאים רחבים שברור שלנו אין נגיעה בהם. נכון שיש זמנים בהם רוב המוצרים שמציעים לנו לסקר הם מוצרים יקרים אבל אנחנו עובדים קשה כדי שנוכל להציג כאן גם מוצרים יותר תקציביים שיותר הגיוני לקנות. המוצרים היקרים והזולים מתקיימים כאן באתר אחד ליד השני. ולא אחד במקום השני זה עוד משהו שחשוב לזכור לפי דעתי.

    ד'- לינקים:
    אור כותב על המקלדת התקציבית של XGP
    https://www.vgames.co.il/article/28213.html

    אני כותב על הכרטיס מסך של גיגהבייט עם "הכי הרבה תמורה לכסף":
    https://www.vgames.co.il/article/27805.html

    בר מדבר על מסך הגיימינג של פיליפס:
    https://www.vgames.co.il/article/27848.html

    והנה בר מדבר על מסך הגיימינג התקציבי של LG:
    https://www.vgames.co.il/article/28071.html

    אור מדבר על האוזניות החדשות והדיי תקציביות של Logitech:
    https://www.vgames.co.il/article/28236.html

    והבנת כבר שאני אוהב מסכים תקציביים אז הנה עוד אחד של גיגהבייט:
    https://www.vgames.co.il/article/28236.html

    כמו תמיד, אני רוצה להגיד לכם תודה רבה שאתם חוזרים לקרוא את התוכן שלנו, להגיב ולפתח דיונים, זה חשוב מאוד ותודה לכם על כך!

  6. 6

    18:03 01.11.2021 | DrizziTx DrizziTx

    תודה על התגובה רועי,
    אכן רואה את הדחיפה שלך בחומרה.

    אקח לתשומת ליבי את שאמרת, ובכל מיקרה כפי שאמרתי, אני נהנה מהאתר.

  7. 7

    23:48 02.11.2021 | WarFox89 WarFox89

    היי אור ורועי היקרים, אתם יכולים להגיד מה שאתם רוצים ואני אולי מסכים עם חלק מזה ועם חלק לא, אבל אמרתי לכם את מה שאני מרגיש - ואני מרגיש שלא ממש כיף לבוא לכאן לאחרונה בתור מישהו שגולש כאן מ-2007 [אולי זה כבר הרגל גרוע שקשה לשנות] כי כל הזמן דוחפים לך לגרון "ביקורות" לחומרה מאוד יקרה ולעיתים גם לא זמינה. אני לא צריך לראות בסוף הכתבה "הערה קטנה שמודיעה שזאת כתבה בתשלום" כי ברגע שאני רואה בכל כתבה שנייה או ראשונה שלכם בקשר לחומרה משהו כמו "עותק הסיקור סופק לנו על ידי Nvidia, תודה רבה!" או " הכרטיס סופק לנו לביקורת ע"י אסוס" וכו' ...

    מבחינתי זאת כתבה בתשלום וממומנת לכל דבר, פ-ר-ס-ו-מ-ת.

    יש אפילו כתבות כל כך מיותרות ומוגזמות כמו זאת למשל [בלי להעליב אור - שום דבר אישי, זאת הרגשתי].
    אפשר היה לכתוב אותה גם בכמה מילים קצרות כמו "אתם ממש אבל ממש חייבים כרטיס מסך שך NVIDIA עם RTX בגלל DLSS ושיפור בביצועים" - זה בדיוק מה שהרגשתי כאן וזה מה שאני מרגיש ברוב ה"מאמרים" שלכם שקשורים לחומרה לאחרונה - בגלל זה הגבתי בצורה קיצונית לפוסט הזה.

    אני מבין שהתוכן שלכם חינמי, אבל היי זה שנת 21 כאן - רוב אתרי התוכן באינטרנט הם חינמיים היום. איפה יש מגזין אינטרנט בתשלום? זה כבר לא קיים. הכתבות הממומנות שלכם מאוד מציקות ואני אישית הייתי מעדיף לראות פרסומות בניגון טריילרים או משהו כזה - ד"א זה לא שאין לכם פרסומות כן? עדיין האתר מפוצץ בבאנרים עם פרסומות וגם קופצות פה ושם שאתה נכנס לכתבות אז אתם לא יכולים להגיד שהכתבות הממומנות האלה הם מקור ההכנסה היחיד שלכם. אני יודע שאתם לא לוקחים הביתה את החומרה שאתם מסקרים ואתה לא שוחה בכרטיסי מסך שם אבל זה לא קשור בכלל מה אתם עושים עם זה אחרי ה"ביקורת" כי כבר דחפתם לנו אותה - מה עושים עם זה אחרי זה פחות רלוונטי.

    עצם העובדה שרוב הסיקורים שלכם זה רק של ציוד קצה מאוד יקר - ישר מוריד מהרלוונטיות של הביקורות. זה לא שאתם משקרים או לא אובייקטיביים, אבל אם אתה מסקר 99% רק ציוד קצה יקר ברור שרוב הביקורות והתשבוחות עליו יהיו טובות וחיוביות - זה למה קוראים לזה ציוד קצה עליון. כמו שציין DrizziTx זה האיזון או החוסר שלו. זה לא איך שאתם מסקרים זה מה אתם מסקרים ולרוב - תמיד ברוב המקרים זה רק את המוצרים הכי יקרים והכי טובים מן הסתם מה שגורם להרגשה המתמדת שמכרתם את הנשמה לשטן SO TO SPEAK...

    אתה לא יכול לבוא ולהגיד לי שכל האתרים הגדולים והיוטיוברים דוחפים מיליון פרסומות אבל אתם רק "אנחנו רוצים להגיש את *כל* התוכן שלנו בחינם לגמרי לכל מי שרוצה" כאשר כל כתבה על חומרה היא פרסומת נטו כמו זאת לדוגמא.

    אז שוב, אני מעריך את העבודה שלכם, אני מאוד אוהב את הכתבים שלכם ואני עדיין חושב שזה אתר הגיימינג הטוב ביותר בישראל למרות שרוב הקוראים ברחו כבר,

    אז פשוט תפסיקו להציף אותנו בכתבות של "המסך הזה סופק לנו ע"י אסוס\ המעבד הזה סופק לנו ע"י אינטל וחשוב לציין שזאת לא כתבה ממומנת בתשלום אבל אתם ממממשששש אבל ממש אבל ממש חייבים את החומרה הזאת כן!!!!?"

  8. 8

       | פורסם ע"י